Velaro Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ik heb ook geen problemen met mijn 60GB. Maar Sony test de updates wel hoor, het probleem is dan wel weer dat er bij sommigen niks aan de hand is, en dat er bij andere mensen weer grote problemen opdagen. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Bagger update, alleen berichten zijn handig. Voor de rest is het weer weinig soeps. In game XMB stelt heel weinig voor. Trofee systeem is useless want er is niets plezant aan. Mijn broer heeft last van vastlopers. Voor de rest draait hij goed. Sony beloofd veel maar voert wel heel weinig uit. Mja, the way how sony go. Zolang hij ie vaker vastloop zal het goed zijn. wachten op 2.41 daar voor. eigenlijk heb je wel gelijk ze doen maar wat.. Zomaaar een update lanceren zonder dat het werkt helemaal op Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Was offtopic, excuses! Bewerkt: 4 juli 2008 door Jacky-2007 Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 EDIT: voor iedereen die dit laatste deel van mijn post niet snapt, lees even pagina 2 en 3, dan zal het je wel duidelijk worden... Neem trouwens wat je leest even met een korreltje zout, ik ben in een erg flauwe bui vandaag! Leuk hoor, maar nu weer graag ontopic. Ik lees dit topic niet graag door om een fanboy-discussie te lezen...Ik heb ergens gelezen dat de servers overbelast waren net na de release, waardoor veel mensen niet alles hebben binnen gekregen... Het klinkt wat raar, maar wie weet. Reageren
Rullez Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Microsoft heeft het geld om updates eerst uitgebreider te testen. Daarom betalen we ook voor xbox LIVE. Het kost nu eenmaal veel geld om dit soort updates te testen voor de release. Bij Sony zijn daar geen potjes voor, omdat ze niets verdienen aan de online gamers, dus wordt er minder uitvoerig getest. Daar is gewoon geen geld voor, simpel.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- jacky-2007 kijk hierom ben jij een fanboy nee microsoft denkt alleen maar aan geld daarom betalen jullie voor online gaming microsoft is rommel et is dat linuz nog erger is ik hoop persoonlijk dat xmb ook voor pc uitkomt en die service van hun is totaal bagger had een keer een stroomstoring met mijn ps2 ik bellen 3 dagen later had ik een nieuwe binnnen met mijn psp laser kapot kon gelijk een andere ophalen bij de e plaza Wat fijn voor je! Ik ben nu echt helemaal blij over Sony. Ik ga gelijk naar de winkel, en ik ga ze vertellen dat ik mijn 360, die nog nooit is vastgelopen, en waarop ik nog nooit firmware heb ontvangen van de server provider die problemen oplevert, gelijk wil ruilen voor de ps3 zodat ik ook last krijg van stroomstoringen en vastlopers! Dan kan ik tenminste op het forum gaan roepen dat de service bij niet functioneren van mijn Sony console helemaal geweldig is, dat ik binnen drie dagen een nieuwe krijg omdat de mijne kapot was... Want dat is natuurlijk véél vetter en stoerder dan probleemloos gamen, daarmee val je niet meer op tegenwoordig. @samin00: Dank je! Maarre... nu heb je me nog steeds niet verteld van welke console ik nu precies fanboy ben... EDIT: voor iedereen die dit laatste deel van mijn post niet snapt, lees even pagina 2 en 3, dan zal het je wel duidelijk worden... Neem trouwens wat je leest even met een korreltje zout, ik ben in een erg flauwe bui vandaag! Hoe bedoel je fanboy . Als je goed leest dan zie je dat het op sommige consoles is. Ik heb er zelf geen last van en dat zullen er nog een paar miljoen zijn. Buiten dat is zo'n firmware foutbinnen een uurtje te verhelpen door hem te downgraden . In tegenstelling tot Microsoft's Xbox die je helemaal moet op sturen voor een nieuwe CD lezer of RROD. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 EDIT: voor iedereen die dit laatste deel van mijn post niet snapt, lees even pagina 2 en 3, dan zal het je wel duidelijk worden... Neem trouwens wat je leest even met een korreltje zout, ik ben in een erg flauwe bui vandaag! Leuk hoor, maar nu weer graag ontopic. Ik lees dit topic niet graag door om een fanboy-discussie te lezen...Ik heb ergens gelezen dat de servers overbelast waren net na de release, waardoor veel mensen niet alles hebben binnen gekregen... Het klinkt wat raar, maar wie weet. Helemaal mee eens, back on topic. Na één subjectieve reactie werd ik aangevallen, en ja, in een flauwe bui ben ik er iets te ver in doorgegaan, mijn fout! Ik haal mijn posts even leeg. ONTOPIC: Het is ergens softwaretechnisch niet zo heel vreemd. Als de firmware in meerdere packages is klaargezet, kan het inderdaad voorkomen dat je dus inderdaad delen mist. Stel dat de laatste package de fixer is geweest, iets wat zorgt dat alles weer met elkaar correspondeerd zeg maar, en je krijgt deze niet binnen, heb je niets aan de rest en loopt de hele zaak (of deels) vast. Als dat het geval is, is het te hopen dat afwachten op de nieuwe release de oplossing is. Wanneer deze automatisch runt tijdens het opstarten ervan, zou hij de boel automatisch moeten bijwerken, als het ware. Reageren
Destilios Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 de nieuwe firmware van ps3 is inmiddels uit 2.41 is het nu die zou alle fouten die in 2.40 zaten moeten verhelpen.. dit lees ik net op www.ps3fanboy.com dus ik ben benieuwd (niet dat ik problemen heb op mijn ps3 met nieuwe firmware) of ie het nou beter doet.. Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 ik heb helemaal nergens last van gehad had em geupdate en alles kijken wat er nieuw is doe ik altijd ik open alles heb zelfs elk spel opgestart om te kijken of ik er muziek mee kon afspelenniet vastgelopen mijn oplossing zou zijn terugtrekken kan niet dus breng 2.41 uit met de bug fixes simpel toch? heb nergens last van ik had toch gelijk:D Reageren
Destilios Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 ik heb helemaal nergens last van gehad had em geupdate en alles kijken wat er nieuw is doe ik altijd ik open alles heb zelfs elk spel opgestart om te kijken of ik er muziek mee kon afspelenniet vastgelopen mijn oplossing zou zijn terugtrekken kan niet dus breng 2.41 uit met de bug fixes simpel toch? heb nergens last van ik had toch gelijk:D YEP Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Gisteravond rond kwart voor 12 even mijn internetkabel op mijn PS3 gezet.. Kreeg gelijk 4 updates die ik blijkbaar moet binnenhalen om verder te kunnen spelen Waaronder Firmware.. Het ergste van alles is dat ik nu ten eerste snap waarom dat de meeste PS3's 20, 40, 60 of 80GB geheugen hebben, en ten tweede heb ik geen verschillen ontdekt in GTA IV singleplayer :$ Reageren
rjravi1 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Gisteravond rond kwart voor 12 even mijn internetkabel op mijn PS3 gezet.. Kreeg gelijk 4 updates die ik blijkbaar moet binnenhalen om verder te kunnen spelen Waaronder Firmware.. Het ergste van alles is dat ik nu ten eerste snap waarom dat de meeste PS3's 20, 40, 60 of 80GB geheugen hebben, en ten tweede heb ik geen verschillen ontdekt in GTA IV singleplayer :$ k ben wel een betje laat maar wat voor updates? een patch vooor firmwar 2.40?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.