Jump to content

(Gta Sa) mod crasht


gammie_

Recommended Posts

Ik had een tijdje geleden een mod genaamd ''Gta Gostown6'' gedownload. Maar als ik dan Sa wou spelen dan keerde hij weer terug naar het bureaublad. Dus ik heb toen Sa helemaal verwijderd + alle mapjes. Net weer Sa geïnstalleerd omdat ik deze mod zag: gtagarage.com/mods/San vice. Met deze mod schijnt me map dus veranderd te worden in Vice city verder kan je er wiet roken en alcohol drinken... Naja genoeg over deze mod. Het probleem is dus weer precies het zelfde als bij mijn eerste ''Gta Gostown6'' ... Alleen hier kreeg ik in het laad scherm en in het hoofdmenu wel dat stijltje van ''Vice City'' dus ik dacht wel dat het goed ging. Totdat hij bij het laden in ene weer naar mijn bureaublad terug keerde en heel Sa afsloot plus een fout melding... Weet iemand hoe dit kan? Of wat ik verkeerd doe? Ik heb ovrigens de mod gedownload in Programma files > Rockstar games > Gta San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Mogelijk heb je de verkeerde versie. Kijk eens in het hoofdmenu van GTA San Andreas of er rechts onderin V2.0 of V1.1 staat. Zo ja, downgrade je spel dan met deze patch.

Mocht het dan nog niet werken, kijk dan eens of je niets bent vergeten. Lees de Readme goed door, en controleer op een vergeten bestandje. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal vergeten erbij te zetten, ik heb gewoon de eerste versie. Ik heb wel vaker gemod alleen dat waren gewoon kleding en auto's, die het wel altijd deden. Dit staat er in de readme:

1.Run the San Vice Beta#3.exe and select your San Andreas Folder.

The Installer will make a Backup of all Files San Vice Changes.

Also it will create a Uninstall.exe .With this File you can Remove

San Vice from your San Andreas and install back the normal San Andreas.

NOTE: If you have deleted the "Backup" Folder then Uninstalling doesn't work

because the Uninstaller copys back all Original Files which has been moved

to the Backup Folder by the Installer.

2.Please set your Ingame Brightness to about 1/4 of the maximum to have the

best Vice City feeling.

Over punt 2 heb ik niet zo veel verstand van. Want ik heb geen flauw idee waar je dat Brightness vind om hem op 1/4 te zetten... Maar volgens mij is dat niet noodzakelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het zo lees laad je een bestaande savegame, wat niet moet. San Vice is een Total Conversion Modification, wat wil zeggen dat alles veranderd wordt, zo ook de 'main.scm' en 'script.img'. Deze twee kleine bestandjes bepalen je versie (nee, niet die van het modden, maar van de savegames!). Als er bijvoorbeeld een missie in staat die op die savegame niet staat, kan dat natuurlijk niet. Eén kleine wijziging kan al voldoende zijn. De oplossing is dan gewoonweg een nieuw spel te starten. Waarschijnlijk werkt hij nu wel. Veel plezier met San Vice :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gelukt! :D (hadden ze wel even in readme mogen vermelden...) Alleen is de duur van de missie's net zo lang als die van gewoon Sa? Wel erg grappig verder, alleen ben ik al een paar bugs tegen gekomen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...