rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) komt er een update voor gta4 voor de ps3 met meer voertuigen, missies enz... is daar al wat over bekend?????? Bewerkt: 1 juli 2008 door rjravi1 Reageren
Hackman Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik speel niet online, dus jammer dan. Ik hoop dat je vragen hiermee zo'n beetje zijn beantwoord. Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 komt er een update voor gta4 voor de ps3 met meer voertuigen, missies enz...is daar al wat over bekend?????? is nog niks over bekend rockstar had het wel over downloadbare content voor de ps3 maar dan weer compleet anders dan de xbox versie bron ps3only ontopic trophies komen tegelijk uit met de ingame xmb in de systeemupdate versei 2.40 Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 komt er een update voor gta4 voor de ps3 met meer voertuigen, missies enz...is daar al wat over bekend?????? is nog niks over bekend rockstar had het wel over downloadbare content voor de ps3 maar dan weer compleet anders dan de xbox versie bron ps3only ontopic trophies komen tegelijk uit met de ingame xmb in de systeemupdate versei 2.40 oow ok hope dat er snel nieuws over kompt Reageren
Hackman Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Waarom vraag je dat niet in dit topic? Het gaat over hetzelfde en jij bent zelfs de starter van het topic... Om je vraag te beantwoorden, ik denk dat we moeten afwachten tot het komt. Reageren
Carl-J Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 gast waarom maak je 2 keer het zelfde soort topic aan Reageren
samin00 Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 gast waarom maak je 2 keer het zelfde soort topic aan het zijn 2 verschillende vragen. want bij de ene vraag ik komt de trophie systeem ook voor gta 4 en bij de ander vraag ik wordden de opdr8ten moeilijk! Reageren
Hayte Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 de volgorde snap ik niet echt... eerste vraag: worden de trophies voor GTA IV op de PS3 moeilijk tweede vraag: komen er trophies voor GTA IV voor de PS3 wtf? dat eerste topic was dus onnodig, aangezien er nu geen trophies zijn voor GTA IV Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.