Scarface92 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Beste mensen. Zojuist ging ik met Kate daten en ik besloot om met haar naar Funland te gaan. (Kermis) Ik weet dat hij closed is, maar toch was ik nieuwschierig wat Kate zou gaan zeggen. We stonden voor de ingang van het park en ze zij niets, vervolgens liep ik naar een attractie samen met Kate en ging voor een ticket kraampje staan. Kate zij: Get in, alright? Ik dacht echt straks verschijnt er een functie om een kaartje te kopen en de attractie te betreden. Maar nee, je kon helaas niets doen.. Zou dit al ingesproken zijn voor de Downloadable content in in augustus? Toch wel raar dat Kate het zegt terwijl je niet eens in een attractie kan zitten. We zullen zien.. Mvg, GrandTheftTwanO Reageren
Hackman Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Misschien is dit inderdaad een bugje. Als dit waar is kunnen we wel met zekerheid zeggen dat de kermis later open is. Trouwens mooi gevonden, ik was er echt nooit op gekomen om met een vriend/vriendin naar het kermis te gaan dat dicht is. Ik was er natuurlijk wel eens geweest zonder een vriend/vriendin maar dat was gewoon om te kijken hoe het eruit zag en ik zocht na de vrouw van Faustin[/font]. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Beste mensen.Zojuist ging ik met Kate daten en ik besloot om met haar naar Funland te gaan. (Kermis) Ik weet dat hij closed is, maar toch was ik nieuwschierig wat Kate zou gaan zeggen. We stonden voor de ingang van het park en ze zij niets, vervolgens liep ik naar een attractie samen met Kate en ging voor een ticket kraampje staan. Kate zij: Get in, alright? Ik dacht echt straks verschijnt er een functie om een kaartje te kopen en de attractie te betreden. Maar nee, je kon helaas niets doen.. Zou dit al ingesproken zijn voor de Downloadcontentable in in augustus? Toch wel raar dat Kate het zegt terwijl je niet eens in een attractie kan zitten. We zullen zien.. Mvg, GrandTheftTwanO ja zou best wel kunnen denk ik maar wat bedoel je met Downloadcontentable in augustus...k volg het nieuws niet zo Reageren
Swiggers Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Dat zal inderdaad waarschijnlijk kunnnen. Maar dan ? Dan kan Niko in het reuzenrad GTA IV is en blijft een 'Gangster & Maffia' spel en geen pretpark.. Maar natuurlijk is het dan wel realistisch dat het 'Liberty Eye' kunt. Ik denk dat deze functie er in word gezet met het Downloadcontentable door Rockstar. DSgregor Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 ja zou best wel kunnen denk ikmaar wat bedoel je met Downloadcontentable in augustus...k volg het nieuws niet zo dat is een soort van update van GTA IV Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 ja zou best wel kunnen denk ikmaar wat bedoel je met Downloadcontentable in augustus...k volg het nieuws niet zo dat is een soort van update van GTA IV ok mooi waar kan ik info over die update van gta4 vinden??? alvast bedankt Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Beste mensen.Zojuist ging ik met Kate daten en ik besloot om met haar naar Funland te gaan. (Kermis) Ik weet dat hij closed is, maar toch was ik nieuwschierig wat Kate zou gaan zeggen. We stonden voor de ingang van het park en ze zij niets, vervolgens liep ik naar een attractie samen met Kate en ging voor een ticket kraampje staan. Kate zij: Get in, alright? Ik dacht echt straks verschijnt er een functie om een kaartje te kopen en de attractie te betreden. Maar nee, je kon helaas niets doen.. Zou dit al ingesproken zijn voor de Downloadcontentable in in augustus? Toch wel raar dat Kate het zegt terwijl je niet eens in een attractie kan zitten. We zullen zien.. Mvg, GrandTheftTwanO ja zou best wel kunnen denk ik maar wat bedoel je met Downloadcontentable in augustus...k volg het nieuws niet zo Dat kunnen extra missie''s, voertuigen, functies of wapens zijn. Reageren
Sublime Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Beste mensen.Zojuist ging ik met Kate daten en ik besloot om met haar naar Funland te gaan. (Kermis) Ik weet dat hij closed is, maar toch was ik nieuwschierig wat Kate zou gaan zeggen. We stonden voor de ingang van het park en ze zij niets, vervolgens liep ik naar een attractie samen met Kate en ging voor een ticket kraampje staan. Kate zij: Get in, alright? Ik dacht echt straks verschijnt er een functie om een kaartje te kopen en de attractie te betreden. Maar nee, je kon helaas niets doen.. Zou dit al ingesproken zijn voor de Downloadcontentable in in augustus? Toch wel raar dat Kate het zegt terwijl je niet eens in een attractie kan zitten. We zullen zien.. Mvg, GrandTheftTwanO ja zou best wel kunnen denk ik maar wat bedoel je met Downloadcontentable in augustus...k volg het nieuws niet zo Dat kunnen extra missie''s, voertuigen, functies of wapens zijn. alleen voor xbox 360 toch? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Beste mensen.Zojuist ging ik met Kate daten en ik besloot om met haar naar Funland te gaan. (Kermis) Ik weet dat hij closed is, maar toch was ik nieuwschierig wat Kate zou gaan zeggen. We stonden voor de ingang van het park en ze zij niets, vervolgens liep ik naar een attractie samen met Kate en ging voor een ticket kraampje staan. Kate zij: Get in, alright? Ik dacht echt straks verschijnt er een functie om een kaartje te kopen en de attractie te betreden. Maar nee, je kon helaas niets doen.. Zou dit al ingesproken zijn voor de Downloadcontentable in in augustus? Toch wel raar dat Kate het zegt terwijl je niet eens in een attractie kan zitten. We zullen zien.. Mvg, GrandTheftTwanO ja zou best wel kunnen denk ik maar wat bedoel je met Downloadcontentable in augustus...k volg het nieuws niet zo Dat kunnen extra missie''s, voertuigen, functies of wapens zijn. alleen voor xbox 360 toch? Ja, helaas voor de PS3 bezitters. Btw, ik weet bijna zeker dat het park open zal gaan als je de content download. De download content komt uit in augustus, dus ook in de zomer. En dat is wanneer het park open gaat. 'Come Back in the Summer' Reageren
Hackman Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 alleen voor xbox 360 toch? Nee, het komt ook voor de Ps3 zeggen ze. Hier wordt er over gepraat en de topicstarter heeft ook een bron dus misschien vindt je daar wat je zoekt. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Beste mensen.Zojuist ging ik met Kate daten en ik besloot om met haar naar Funland te gaan. (Kermis) Ik weet dat hij closed is, maar toch was ik nieuwschierig wat Kate zou gaan zeggen. We stonden voor de ingang van het park en ze zij niets, vervolgens liep ik naar een attractie samen met Kate en ging voor een ticket kraampje staan. Kate zij: Get in, alright? Ik dacht echt straks verschijnt er een functie om een kaartje te kopen en de attractie te betreden. Maar nee, je kon helaas niets doen.. Zou dit al ingesproken zijn voor de Downloadcontentable in in augustus? Toch wel raar dat Kate het zegt terwijl je niet eens in een attractie kan zitten. We zullen zien.. Mvg, GrandTheftTwanO ja zou best wel kunnen denk ik maar wat bedoel je met Downloadcontentable in augustus...k volg het nieuws niet zo Dat kunnen extra missie''s, voertuigen, functies of wapens zijn. ok thx Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 alleen voor xbox 360 toch? Nee, het komt ook voor de Ps3 zeggen ze. Hier wordt er over gepraat en de topicstarter heeft ook een bron dus misschien vindt je daar wat je zoekt. oooow gelukkig kan niet w8ten Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 alleen voor xbox 360 toch? Nee, het komt ook voor de Ps3 zeggen ze. Hier wordt er over gepraat en de topicstarter heeft ook een bron dus misschien vindt je daar wat je zoekt. Nou maar dat gaat niet over DLC als ik het goed heb. Ik vind het ook spijtig voor de PS3 users, zijn toch wel de meest fatsoenlijke kerels (of vrouwen). Sommige 360 users zijn echt super irritant . Maar dat terzijde, weer ff ontopic: sorry voor rjravi1, volgens mij toch niet voor de PS3. Reageren
Hackman Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (...) volgens mij toch niet voor de PS3. Oooo, sorry. Ik dacht dat er werd gepraat over de Archievements van de X-doos. Dat heb je als er zoveel quotes staan in een bericht. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 alleen voor xbox 360 toch? Nee, het komt ook voor de Ps3 zeggen ze. Hier wordt er over gepraat en de topicstarter heeft ook een bron dus misschien vindt je daar wat je zoekt. Nou maar dat gaat niet over DLC als ik het goed heb. Ik vind het ook spijtig voor de PS3 users, zijn toch wel de meest fatsoenlijke kerels (of vrouwen). Sommige 360 users zijn echt super irritant . Maar dat terzijde, weer ff ontopic: sorry voor rjravi1, volgens mij toch niet voor de PS3. zou wel jammer zijn dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.