Jump to content

"Residents Parking Only" parkeerplaatsje


rjravi1

Recommended Posts

hey

ik heb dit in een van de forums gelezen over tips:

Meerdere parkeerplaatsen. Bij het begin van het spel, kan je 2 auto's parkeren in het "Residents Parking Only" parkeerplaatsje. Hoewel, als je andere "Residents Parking Only" parkeer plaatsen kan vinden rond de stad, kan je daar ook je auto's parkeren, ook al is daar je safehouse niet.

weet iemand waar je nog meer "Residents Parking Only" parkeerplaatsen kan vinden.??

en wil je dat aub in een snapmap aangeven waar dat is

alvast bedankt ^_^

rjravi1

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht alleen bij je savehouses

er zijn er veel meer rond de stad

dat zou kunnen ik let er nooit op mag je mij wel es aanwijzen waar die zitten dan test ik ze wel voor je:D

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel zo dat nadat je huis in Broker is afgebrand[/font] dat je daar nog steeds auto's kan parkeren. Zo zag ik laatst ook nog een Huntley Sport aan de kant van de weg staan. Ik weet niet of dit ook het geval is bij andere parkeerplaatsen. Ik zou zeggen, als je er een vindt zet er dan een auto neer en zo'n groen dingetje ( :7 ) en ga dan even ergens anders naartoe. Dan ga je weer terug d.m.v het groene dingetje en kijk of hij er nog staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel zo dat nadat je huis in Broker is afgebrand[/font] dat je daar nog steeds auto's kan parkeren. Zo zag ik laatst ook nog een Huntley Sport aan de kant van de weg staan. Ik weet niet of dit ook het geval is bij andere parkeerplaatsen. Ik zou zeggen, als je er een vindt zet er dan een auto neer en zo'n groen dingetje ( :7 ) en ga dan even ergens anders naartoe. Dan ga je weer terug d.m.v het groene dingetje en kijk of hij er nog staat.

oow ok zal eve eens kijke...volgens mij zen er meer moet eve zoeke

als iemand ze vind zeg ik het wel tege je houtworm :Y

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand waar je nog meer "Residents Parking Only" parkeerplaatsen kan vinden.??

en wil je dat aub in een snapmap aangeven waar dat is

alvast bedankt ^_^

rjravi1

Als je Dwayne hebt vermoord, dan krijg je X's safehouse niet maar kan je volgens mij wel auto's voor zijn huis parkeren.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand waar je nog meer "Residents Parking Only" parkeerplaatsen kan vinden.??

en wil je dat aub in een snapmap aangeven waar dat is

alvast bedankt ^_^

rjravi1

Als je Dwayne hebt vermoord, dan krijg je X's safehouse niet maar kan je volgens mij wel auto's voor zijn huis parkeren.[/font]

Op ieder Residents Parking Only-plekje kun je je auto('s) ALTIJD opslaan.

De plekjes die ik toevallig weet: KLIKKERDEKLIK

Bewerkt: door -_-Alex-_-
Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand waar je nog meer "Residents Parking Only" parkeerplaatsen kan vinden.??

en wil je dat aub in een snapmap aangeven waar dat is

alvast bedankt ^_^

rjravi1

Als je Dwayne hebt vermoord, dan krijg je X's safehouse niet maar kan je volgens mij wel auto's voor zijn huis parkeren.[/font]

Op ieder Residents Parking Only-plekje kun je je auto('s) ALTIJD opslaan.

De plekjes die ik toevallig weet: KLIKKERDEKLIK

Dat zijn zo ver als ik weet ook de enige plekken waar het mogelijk is je auto's neer te zetten

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand waar je nog meer "Residents Parking Only" parkeerplaatsen kan vinden.??

en wil je dat aub in een snapmap aangeven waar dat is

alvast bedankt ^_^

rjravi1

Als je Dwayne hebt vermoord, dan krijg je X's safehouse niet maar kan je volgens mij wel auto's voor zijn huis parkeren.[/font]

Op ieder Residents Parking Only-plekje kun je je auto('s) ALTIJD opslaan.

De plekjes die ik toevallig weet: KLIKKERDEKLIK

thx dat is nou wat ik wou :tu::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...