cavorpa Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) wie heefd superman en heefd veel missies gedaan we wil die savegame naar me toesturen alsvast bedankt Bewerkt: 2 juli 2008 door cavorpa Reageren
GTASAHALLUM Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Supermad is een mod Ik best wel Nog niet aan toe HeefD diD je geholpen? Reageren
cavorpa Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 nee ik wil een save game Reageren
moechy Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 1. Niet zo bevelen 2. Ga bij mij missie hulp en dan savegames. Reageren
Hackman Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) Die Superman die jij wilt kun je alleen krijgen via een mod. Als iemand de Superman heeft en die stuurt jou een savegame heb je nog steeds geen Superman. Ik denk dat jij wat anders bedoelt. Ik denk dat jjij Superman in je spel hebt en dat je daarvoor graag een savegame wilt. Ik dacht dat jij een savegame wou met Superman erin terwijl je die zelf niet hebt maar nu begrijp ik je! Allereerst wil ik je verwijzen naar het Savegame Aanvraag gedeelte, want hier zal niemand je kunnen helpen. Lees trouwens ook eerst even de regels van dat gedeelte. Je moet daar een lijstje invullen: [b]Missie(s):[/b] [b]Cheaten:[/b] (ja/nee) [b]Versie:[/b] [b]Overig:[/b] En dan moet je wachten op iemand die jou wil helpen en als iemand je een savegame geeft dan download je die en pak je hem eventueel uit en zet je hem in de desbetreffende map. Vergeet niet te vermelden dat je de Superman mod hebt anders heb je een probleem. Verder veel succces! @hieronder: Misschien heeft hij een goede reden om zo te schrijven... Bewerkt: 2 juli 2008 door hackman Reageren
SWYV Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 3. leer nederlands - heefT - diT wil jij superman mod hebben in je GTA SA, de maker heeft niet voor niks een read-me gemaakt, als het niet lukt te installeren check de modding hulp gedeelte Reageren
cavorpa Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Hallo leden. Ik heb op me San Andreas een supermanmod opstaan. Maar ik Moet helemaal opnieuw beginnen. Dus ik wil u graag verzoeken om me te helpen. Ik heb een Savegame nodig. Wie een Superman mod heefd en heel wat missions heeft gedaan. Kan die lid mij een SaveGame toesturen. Alvast bedankt. Sinior Cavorpa Sinriorpa. >>> Door Bling: Topics samengevoegd. Je hoeft een topic nooit opnieuw in een ander forum aan te maken, omdat een crewlid ze heel simpel kan verplaatsen. <<< Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik acht de kans op succes niet zo groot, er is al eens eerder een lid geweest met hetzelfde verzoek in >dit topic<. Wat natuurlijk ook kan is dat je zelf voor een 100% savegame (inclusief Superman mod) zorgt zodat in het vervolg leden zoals jij geholpen kunnen worden. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.