Scott16 Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) De PC versie van San Andreas ligt nog even voor het wachten van de release. Velen hebben al gesproken over de mogelijke benodigheden die je pc nodig heeft om San Andreas PC te kunnen spelen. Nu heeft een site die verwant is aan Take2 (take2.co.za) bij het product de benodigdheden neer gezet. Deze kunnen de eind benodigheden zijn. Aanbevolen Benodigdheden: Besturingssysteem: Windows XP Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz of Athlon 2200 Video Kaart: Geforce FX 5700 of Radeon 9600 of hoger CD-ROM: CDRom 52x of DVD Rom 16x RAM: 512 MB RAM Minimum Benodigdheden: Besturingssysteem: Windows 98/2000/ME/XP Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor of AMD Athlon VideoKaart: NVIDIA GeForce™ or ATI Radeon™ 7000 of hoger CD-ROM: 4X of sneller RAM: 256 MB RAM Deze informatie van de site kan misschien niet kloppen, maar dat is nu afwachten tot R* het zelf bevestigd Bewerkt: 6 maart 2005 door Scott16 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Het zal wel hetzelfde zijn als vice city, alleen zijn bij san andreas de graphics beter... Dus mischien heb je een betere videokaart nodig, en meer als 512 mb geheugen... Het is Ook VEeel groter als Vice city Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Het was natuurlijk te verwachten dat de speculaties hoog zouden liggen. Ik weet alleen wel zeker dat mijn pc het niet aankan. Ik moet er nog even over nadenken of ik hem ga upgraden. :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 dit heb je gekopiert van gta crime Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 dit heb je gekopiert van gta crime Op die site ben ik admin... Het leek me leuk om het ook met jullie te delen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 de aanbevolen specs vind ik wat hoog....maar mocht het kloppen dan zit ik goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 als het goed is moet het trekken ook qua videokaart ik heb een Radeon 9700 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 (bewerkt) Ik heb een radeon 300 se dus die moet ie ook zkr pakken. Maar ik weet niet of het al bekend was maar sommige games checken nu je systeem na naar de juiste benodigheden. Een voorbeeld is MoH paccif Assault ik had me oude computer nog en ik mog hem niet spelen vanwege me videokaart. Ik hoop niet dat dit ook op sa andreas komt te zitten. ewoud Bewerkt: 6 maart 2005 door ewoud Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 ik heb een laptop hp pavilion zd8000 ik dacht Snelheid processor: 3.200 MHz Type processor: Intel Pentium 4 Capaciteit harde schijf: 80 GB Intern geheugen (RAM): 512 MB Schermgrootte: 17 inches Type drive: DVD+/-RW zou ik san andreas er op kunnen spelen en zou dat wel goed voor mijn laptop zijn?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 sorry dat ik het zeg maar er staat precies het zelfde als in mijn topic en daar zij bijna iedereen dat ze nep waren <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 De PC versie van San Andreas ligt nog even voor het wachten van de release. Velen hebben al gesproken over de mogelijke benodigheden die je pc nodig heeft om San Andreas PC te kunnen spelen.Nu heeft een site die verwant is aan Take2 (take2.co.za) bij het product de benodigdheden neer gezet. Deze kunnen de eind benodigheden zijn. Aanbevolen Benodigdheden: Besturingssysteem: Windows XP Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz of Athlon 2200 Video Kaart: Geforce FX 5700 of Radeon 9600 of hoger CD-ROM: CDRom 52x of DVD Rom 16x RAM: 512 MB RAM Minimum Benodigdheden: Besturingssysteem: Windows 98/2000/ME/XP Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor of AMD Athlon VideoKaart: NVIDIA GeForce™ or ATI Radeon™ 7000 of hoger CD-ROM: 4X of sneller RAM: 256 MB RAM Deze informatie van de site kan misschien niet kloppen, maar dat is nu afwachten tot R* het zelf bevestigd uhm, gast daar staat: CDRom 52x of DVD Rom 16x het is een dvd rom, of is er ook een cd rom versie? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Nogmaals deze specificaties zijn vals. Heb geen zin om het weer uit te leggen. Dan gebruik je maar de zoekfunctie. SLOT Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts