GTA Monster Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Ik was naar cheats voor GTA3 op de PS2 aan het zoeken op MennekeCheats.NL en er stond dit bij: Hint: Shoreside Vale: Bonus 4x4: Voltooi de Mafia missies in Portland in story mode ga dan naar Shoreside Vale. Onmiddelijk, wanneer je van de brug af komt, draai je links. Volg de weg totdat je de luchthaven voorbij bent. Ga naar boven waar de weg een U-bocht maakt. Rij op het platform en draai rechts om op volle snelheid te komen. Dit moet gedaan worden omdat er een erg klein stukje land onderin is. Je moet snel stoppen -- hup voordat je springt vanaf het platform. Nadat je bent gelandm zal je een tunnel achter je zien. Rij de wagen erin en neem de linker bocht -- als je de rechter bocht neemt, zal je dood vallen. Wanneer je links rijdt zie je een grote ruimte met een monster truck 4x4 erin. Wanneer je de truck krijgt, het platform waarop je bent zal naar de oppervlakte rijzen. Het zal even duren voordat je het bereikt. Nadat je de top hebt bereikt, rij veilig nar je garage in dezelfde stad en save het spel. Begrijpt iemand hier iets van of kan dit verduidelijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Het is ongetwijfeld verzonnen en dus niet waar. Het is een redelijk oud fabeltje, want met de zoekfunctie vond ik twee (oude) topics over dezelfde vraag: klik en klik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Ehm waar heb je dit vandaan, dit valt erg in de prut met Driver, ergens in een level vind je een geheime auto op een platform.Die persoon die dit heeft getypt is erg in de war. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Ik heb het gevoel: 1. Het is een mod 2. Er is een hamer op het hoofd gevallen van de schooier die dit heeft verzonnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.