Jump to content

Hellp


gtadaphne

Recommended Posts

Ik heb een paar vragen ik ben nu bij de missie light my pyre maar ik ben pas bij 31 % ongerveer en ik heb

Volgens wiki gta nog maar 2 missie te gaan hoe komt dat ?...

En bij de missie light my pyre hoe doe je drive-by's in een auto want het duurt te lang om een motor te vinden?

En hij gaat telkens dood

HELP A U B

Link to comment
Delen op andere websites

In een auto kan je alleen naar links of rechts schieten. Er staat trouwens ook een pcj 600 vlakbij een boom gewoon een beetje verder naar het oosten rennen. En van 31% komt doordat er 59 missies zijn en elk telt maar 0.5% dus dat is gewoon normaal. En van dat hij gaat telkens dood snap ik niet helemaal zou je wat meer uitleg willen geven.

Link to comment
Delen op andere websites

1) Dat je nog maar 31% hebt uitgespeeld is ook niet zo een grote verrassing. Om te beginnen zijn er nog ontzettend veel zijmissies. Deze tellen natuurlijk ook mee voor de 100%. Dan het Empire Building functie van VCS. Daar gaat ook heel veel werk in. Behalve alle gebouwen overnemen, moet je ook natuurlijk de missies van elke type doen. Daarnaast zul je vast wel eens van de submissies gehoord hebben. Hierbij gaat het om de voertuig missies zoals Taxi driver. Ook deze missies kunnen erg veel tijd gaan vergen. Het volgende is de Civil Asset Forfeiture Impound missies. Hierbij moet je 3 lijsten van auto's en 1 lijst van vaartuigen verzamelen. En als laatste de Collectables. Deze nemen ongelooflijk veel tijd in beslag om: 99* Red balloons neer te knallen, 30** Uniqeu stunts succesvol uit te voeren. En dan hebben we nog de 30*** Rampages die succesvol uitgevoerd moeten worden. Zoals je nu begrijpte ben je vast nog lang niet klaar. Wat ik zou doen is om dit lijstje uit te printen, en vervolgens alles stap voor stap af te gaan. Veel succes met het halen van de 100%.

*: Voor de vindplaatsen van de Red balloons kan je kijken op deze pagina.

**: Voor het geval je op de PS-2 speelt, zal het gaan om 36 uniqeu stunts. Voor een kaart van de vindplaatsen kun je kijken op deze pagina.

***: Voor het geval je op de PS-2 speelt. zal het gaan om 35 Rampages. Voor een kaart van de vindplaatsen verwijs ik je naar deze pagina.

2) Een drive-by is vrij makkelijk. Een motor is het handigst. Want dan kan je ook recht voor je schieten. Iets wat met een auto niet mogenlijk is. Maaar dan krijg je ook gelijk het probleem dat een motor veel zwakker is dan een auto. Voor jou de keuze. Het naar voren schieten spreekt al voor zich. Je klikt Circle.gif om kogels af te vuren op het doelwit dat voor je rijdt. Het opzij schieten Op de PSP doe je dit volgens de volgende stappen: Eerst toets L-toets.gif in. Vervolgens moet je de Analoge joystick gebruiken om naar rechts/links te kijken. Door Circle.gif ingedrukte te houden, zal Vic kogels afvuren. Op de PS-2 is het iets wat gemmakkelijker. Door Simpel Left2.gif(links) of Right2.gif(rechts) in combinatie met Circle.gif zal Vic een drive-by doen.

Veel succes met de missie!

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...