gtaguy021 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 hoi ik heb gta san andreas op playstation 2 en mijn vraag is als je codes indrukt en het dan opslaat gaat je game dan kapot ?? greetings gtaguy021 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Als je codes gebruikt zal je spel niet kapot gaan hoor, je kunt ze gerust gebruiken. Er zijn wel cheats die je beter niet kunt gebruiken, en als je ze gebruikt moet je niet opslaan. Het gaat hier om de riot-cheat (Voetgangers vallen elkaar aan-cheat). Alle cheats vind je >>hier<< Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) Dit staat op WikiGTA bij de San Andreas Cheats: Let op: Veel cheats kunnen niet ongedaan worden gemaakt en kunnen er voor zorgen dat je GTA San Andreas niet kunt uitspelen. Bij het gebruik van cheats kunnen er fouten optreden waardoor sommige missies niet meer te voltooien zijn. Het spel waarschuwt hier ook voor tijdens het opslaan nadat je een cheat hebt ingevoerd. Cheats zijn dus niet slecht voor je spel, al kan het zijn dat bij enkele cheats na het saven problemen opduiken. GTA-Freak2 EDIT: Maar liefst 3 min na GhostRider gepost. :$ Bewerkt: 12 juli 2008 door GTA-Freak2 Reageren
gaman Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Wat ik wel eens heb na het gebruik van cheats is dat je spel freezed. als ik een spel zonder cheats gebruik loopt hij nooit vast. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) Nou begin ik toch te twijfelen. Wat mij eens is overkomen, is dat ik mijn save-game procedure niet meer kon laden. De oorzaak heb ik nooit echt geweten. Ik ben er vrijwel zeker van dat het niet komt door het feit dat ik de PS-2 tijdens het saven hebb afgesloten of iets dergelijks. Ik ging er maar vanuit dat het kwam door het cheaten. Want ik had al ruim 50 cheats gebruikt. Daarnaast word er bij het saven altijd een waarschuwing gegeven als je je procedure saved waarbij cheats gebruikt zijn. Daardoor kan het wel eens leiden tot het feit dat je savegame 'corrupted' word. Dat houd dus in dat je hem ook niet meer laden kan. Op de PC zul je probleemloos cheats kunnen gebruiken. M.u.v. van de Riot-cheat, maar dat had ..::GhostRider::.. al opgemerkt. Bewerkt: 12 juli 2008 door GTA-fan2 Reageren
gtaguy021 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 oke allemaal bedankt !! zal eerst gta san andreas proberen uit te spelen zonder cheats en dan met cheats Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) Niet alle cheats zijn schadelijk voor het spel. Alleen als je hebt gesaved met de Riot cheat heb je een probleem. Dan kan je Madd Dogg niet meer opvangen in een missie, en kun je de Storyline niet meer uitspelen. Riot Cheat bug:Na het invoeren van de Riot Cheat zal Madd Dogg direct springen na het eindigen van de cutscene in de missie Madd Dogg. Bewerkt: 12 juli 2008 door Bossinkje Reageren
gtaguy021 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) dus ik mag bv. oneindig ammo cheat + oneindig levens cheat indrukken en dan opslaan Bewerkt: 12 juli 2008 door gtaguy021 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Dat kun je doen ja, er zal niets beschadigt raken als je saved. Reageren
gtaguy021 Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Dat kun je doen ja, er zal niets beschadigt raken als je saved. oke bedankt !! Reageren
dgo2 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ik heb zelf ook gta SA voor de ps2 en ik heb er nog nooit problemen mee gehad dus niks ergs aan Reageren
gtaguy021 Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 oke allemaal bedankt !! Reageren
maiky-boy Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 is er ook een code dat je het spel uit kan spelen ? en zo ja wil jij die dan aan mij geven alvast bedankt ?! Reageren
the_dan Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 nope die is er niet, gelukkig maar anders is het hele spel toch niet meer leuk Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 ach kom op, je kan tog ook gwoon die cheat niet gebruiken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.