Jump to content

Zijn codes slecht voor gta san andreas?


gtaguy021

Recommended Posts

Als je codes gebruikt zal je spel niet kapot gaan hoor, je kunt ze gerust gebruiken. Er zijn wel cheats die je beter niet kunt gebruiken, en als je ze gebruikt moet je niet opslaan. Het gaat hier om de riot-cheat (Voetgangers vallen elkaar aan-cheat). Alle cheats vind je >>hier<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dit staat op WikiGTA bij de San Andreas Cheats:

Let op: Veel cheats kunnen niet ongedaan worden gemaakt en kunnen er voor zorgen dat je GTA San Andreas niet kunt uitspelen. Bij het gebruik van cheats kunnen er fouten optreden waardoor sommige missies niet meer te voltooien zijn. Het spel waarschuwt hier ook voor tijdens het opslaan nadat je een cheat hebt ingevoerd.

Cheats zijn dus niet slecht voor je spel, al kan het zijn dat bij enkele cheats na het saven problemen opduiken.

GTA-Freak2

EDIT: Maar liefst 3 min na GhostRider gepost. :$

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Nou begin ik toch te twijfelen. Wat mij eens is overkomen, is dat ik mijn save-game procedure niet meer kon laden. De oorzaak heb ik nooit echt geweten. Ik ben er vrijwel zeker van dat het niet komt door het feit dat ik de PS-2 tijdens het saven hebb afgesloten of iets dergelijks. Ik ging er maar vanuit dat het kwam door het cheaten. Want ik had al ruim 50 cheats gebruikt. Daarnaast word er bij het saven altijd een waarschuwing gegeven als je je procedure saved waarbij cheats gebruikt zijn. Daardoor kan het wel eens leiden tot het feit dat je savegame 'corrupted' word. Dat houd dus in dat je hem ook niet meer laden kan. Op de PC zul je probleemloos cheats kunnen gebruiken. M.u.v. van de Riot-cheat, maar dat had ..::GhostRider::.. al opgemerkt.

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Niet alle cheats zijn schadelijk voor het spel. Alleen als je hebt gesaved met de Riot cheat heb je een probleem. Dan kan je Madd Dogg niet meer opvangen in een missie, en kun je de Storyline niet meer uitspelen.

Riot Cheat bug:Na het invoeren van de Riot Cheat zal Madd Dogg direct springen na het eindigen van de cutscene in de missie Madd Dogg.
Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...