the_dan Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 alsnog: het bestaat niet en hetzal waarschijnlijk nooit in een zichzelf respecterend spel komen hihi Reageren
arjan123nl Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Kan je met de pc ook gewoon wapen cheat gebruiken en levens cheat?. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Zoals ik in de bovenste post al zei kun je gerust cheats gebruiken. Alleen bij sommige kun je de storyline niet meer uitspelen (Riot-cheat). Als je hem dan gebruikt voor de lol, doe dan niet opslaan. Anders kun je het beste een savegame downloaden of opnieuw beginnen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 is er ook een code dat je het spel uit kan spelen ?en zo ja wil jij die dan aan mij geven alvast bedankt ?! Niet voor de PS2, maar voor de PC kun je deze trainer gebruiken. Deze trainer heeft namelijk een 100% functie. Maar: Je krijgt dan alleen maar de beloningen voor 100% (Rhino en Hydra in Grove Street, stats en geld boost), maar je moet wel nog alle missies doen om de gebieden vrij te spelen! Wat je ook kan doen is een 100% savegame downloaden. Die unzip je dan en plaats je in Mijn Documenten>GTA San Andreas User Files. 100% Savegame V2 Door KoE_Mzungu 100% Savegame V1 ook door KoE_Mzungu. Nogmaals, het bovenstaande geldt alleen voor de PC, en aangezien je niet zei op welk platform je GTASA speelt zeg ik het toch maar, Voor de PS2 zal dit ingewikkelder worden en kun je beter gewoon uitspelen Je had trouwens ook een nieuw topic kunnen aanmaken i.p.v. een oud topic te bumpen Reageren
jancoCJ Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Dit had ik op de ps2 sommige missies niet meer te voltooien zijn. Reageren
GTA-SA-Speler Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Dat kun je doen ja, er zal niets beschadigt raken als je saved. oke bedankt !! De Hydra code is ook niet schadelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.