Jump to content

Zijn codes slecht voor gta san andreas?

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals ik in de bovenste post al zei kun je gerust cheats gebruiken. Alleen bij sommige kun je de storyline niet meer uitspelen (Riot-cheat). Als je hem dan gebruikt voor de lol, doe dan niet opslaan. Anders kun je het beste een savegame downloaden of opnieuw beginnen. ;)

Geplaatst:
is er ook een code dat je het spel uit kan spelen ?

en zo ja wil jij die dan aan mij geven

alvast bedankt ?! :7

Niet voor de PS2, maar voor de PC kun je deze trainer gebruiken. Deze trainer heeft namelijk een 100% functie.

Maar: Je krijgt dan alleen maar de beloningen voor 100% (Rhino en Hydra in Grove Street, stats en geld boost), maar je moet wel nog alle missies doen om de gebieden vrij te spelen!

Wat je ook kan doen is een 100% savegame downloaden. Die unzip je dan en plaats je in Mijn Documenten>GTA San Andreas User Files.

100% Savegame V2 Door KoE_Mzungu

100% Savegame V1 ook door KoE_Mzungu.

Nogmaals, het bovenstaande geldt alleen voor de PC, en aangezien je niet zei op welk platform je GTASA speelt zeg ik het toch maar,

Voor de PS2 zal dit ingewikkelder worden en kun je beter gewoon uitspelen ;)

Je had trouwens ook een nieuw topic kunnen aanmaken i.p.v. een oud topic te bumpen :7

Geplaatst:
Dat kun je doen ja, er zal niets beschadigt raken als je saved. ;)

oke bedankt !! :)

De Hydra code is ook niet schadelijk :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...