Jump to content

Een map aanvraag


cavorpa

Recommended Posts

Gisteren zat me broertje van 5 op de computer hij zat maar in mappen tekijken en te verwijderen

toen is hij in me gta 3 map gegaan en de map movies verwijdert en hij heeft ook nog me cd met een mes een dikke streep in gezet

hierbij wil ik duidelijk maken dat ik de map movies nodig heb en ik heb em niet

kan iemand me die geven

alvast bedankt

als ik gta opstart komt er dit te staan

post-94723-1216029886.jpg

Bewerkt: door cavorpa
Link to comment
Delen op andere websites

toffe broertje heb jij zeg! :7 5j oud en dan klooien met je PC en je GTA3 met ene mes kapot gemaakt :7

ben de map movies in een .rar aant uploaden op Rapidshare :)

edit: mja geuploaden voor niks want Ghostrider heeft de link al eerder dan ik :(:puh:

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

als ik jouw was zal ik je map verbergen, dit doe ik ook voor mijn grotere broer, die om hetzelfde drijgt :duh:

rechtermuisknop op de map, eigenschappen, klik op verbergen (aleen map, anders zie je niks in map)

je kan het pad dan wel nog invoeren, alsi k jowu was zlei k ene snelkoppeling verstoppen...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je vermoedt dat je broertje nog meer heeft verwijderd, dan is het het makkelijkst om een nieuw spel te kopen. Dit heeft twee redenen:

  1. Je CD is zwaar beschadigd, waarschijnlijk zal je spel ook niet meer goed werken;
  2. Een herinstallatie is een stuk makkelijker, maar punt is dat je CD niet meer goed werkt en dus de installatie afbreekt.

Zo duur is GTA III vandaag de dag niet meer, dus qua geld moet het vast wel lukken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...