Masturmind Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Het is officieel aangekondigt, Max Payne The Movieis vanaf vandaag in de bioscoop! Talk & Discuss! Ik heb gezien dat ie in de bios is, ik vond/vind de game wel vet, maar de film is mij niet de moeite waard om te zien. >>> Door Jowx: Niet posten over warez s.v.p... <<< Reageren
Fyre Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Oud nieuws, en iemand die ik ken (die een zeer optimistisch persoon is) vond hem enorm waardeloos. En als hij dat zegt, dan is het ook waardeloos, trust me. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 (bewerkt) Eindelijk! Ik heb Max Payne 2 gespeeld en ik vond het toen echt een van de tofste games die er was! Nu is eindelijk de film in de bioscoop, ik ga er zeker heen! En de mensen die er al zijn geweest, kunnen jullie beetje vertellen hoe het was? Bewerkt: 18 oktober 2008 door Muay Thai Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Leuk dat je met zulk oud nieuws aankomt: -klik- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.