Jump to content

Cholos blijven aanvallen


Flashingdemon666

Recommended Posts

Ik zit met een probleem. Ik heb net alle empire building van de Cholos veroverd en gekocht maar ze blijven me maar steeds aanvalen. Ik weet zeker dat ik al hun empire building veroverd heb op die ene op het andere eiland na, want daar kan ik nog niet komen. Hoe kunnen ze mij dan toch nog aanvallen? Of moet ik nog iets doen om van ze af te komen? Ik speel de platinum versie op de psp slim and lite.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is normaal. Ze zijn nooit totaal uitgeroeid.

Als je alle empire sites hebt dan rijden ze soms rondt in hun auto. Hetzelfde is met de Bikers en de Sharks.

Dus ze blijven me voor altijd aanvallen. Ook als ik die andere empires overneem?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit meegemaakt dat er ook Cholos op het andere gedeelte van Vice City zitten.

Normaal gesproken wordt je niet meer aangevallen als je alle Empire Sites van een gang hebt overgenomen en vervolgens "saved" en weer "load." De gang zal dan alleen nog rond rijden in hun gangvoertuigen maar niet jou of je Empire Sites nog aavallen. Ze zullen dus nooit helemaal verdwijnen.

Maar aangezien er nog een Empire Site van de Cholos op het andere eiland zit, denk ik dat je hierdoor nog steeds aangevallen wordt.

Na de missie "Havana Good Time" van Umberto Robina verlaten de Cholos hun Empire Sites en zullen ze jou niet meer aanvallen. Dit laatste weet ik echter niet zeker

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit meegemaakt dat er ook Cholos op het andere gedeelte van Vice City zitten.

Normaal gesproken wordt je niet meer aangevallen als je alle Empire Sites van een gang hebt overgenomen en vervolgens "saved" en weer "load." De gang zal dan alleen nog rond rijden in hun gangvoertuigen maar niet jou of je Empire Sites nog aavallen. Ze zullen dus nooit helemaal verdwijnen.

Maar aangezien er nog een Empire Site van de Cholos op het andere eiland zit, denk ik dat je hierdoor nog steeds aangevallen wordt.

Na de missie "Havana Good Time" van Umberto Robina verlaten de Cholos hun Empire Sites en zullen ze jou niet meer aanvallen. Dit laatste weet ik echter niet zeker

Ik werd ook niet meer aangevallen toen het empire building op het andere eiland overgenomen werd door sharks. Alstans, eerst was het cholo en nu shark. En is er ook nog een missie waarbij de bikers hun empire buildings verlaten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit meegemaakt dat er ook Cholos op het andere gedeelte van Vice City zitten.

Normaal gesproken wordt je niet meer aangevallen als je alle Empire Sites van een gang hebt overgenomen en vervolgens "saved" en weer "load." De gang zal dan alleen nog rond rijden in hun gangvoertuigen maar niet jou of je Empire Sites nog aavallen. Ze zullen dus nooit helemaal verdwijnen.

Maar aangezien er nog een Empire Site van de Cholos op het andere eiland zit, denk ik dat je hierdoor nog steeds aangevallen wordt.

Na de missie "Havana Good Time" van Umberto Robina verlaten de Cholos hun Empire Sites en zullen ze jou niet meer aanvallen. Dit laatste weet ik echter niet zeker

Ik werd ook niet meer aangevallen toen het empire building op het andere eiland overgenomen werd door sharks. Alstans, eerst was het cholo en nu shark. En is er ook nog een missie waarbij de bikers hun empire buildings verlaten?

Nee, de Bikers zal je toch echt zelf mogen uitroeien, althans een groot gedeelte.

En het klopt dat na een bepaalde missie de Cholos bende verdwijnt. ;)

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

Nog even een toevoeging op Grandthefttwano. De bikers roei je wel degelijk een beetje uit gedurende missies waarbij je ze het leven zuur moet maken en waarbij je Empire Buildings van ze moet afpakken. Onder andere tijdens de missie Hostile Takeover, waar je een Empire Building van ze verovert en ook in andere missies waar je ze moet uitschakelen. Beetje bij beetje gaan ze weg, en aan het einde van het spel zijn ze er dus in veel mindere maten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...