Jump to content

Vuurtoren, toch nog een vraagje...


Jasperke

Recommended Posts

met een trainer van deze pagina (dacht ik) kon je teleporten, weet imenad de coordinaten van de vuurtoren:O want in de andere post, stond dat je hem niet kon bereiken, dodo is mislukt omdat er geen goedeop startbana was.

Link to comment
Delen op andere websites

met een trainer van deze pagina (dacht ik) kon je teleporten, weet imenad de coordinaten van de vuurtoren:O want in de andere post, stond dat je hem niet kon bereiken, dodo is mislukt omdat er geen goedeop startbana was.

Je kan dit doen met de MooMapper voor MapModding. Maar jij gaat hem als coördinaten lezer gebruiken. Hier onder leg ik dit stap voor stap uit.

  1. Download MooMapper (Google maar)
  2. Open GTA3 in alle modelen. Die het meeste geheugen inneemt bedoel ik.
  3. Scroll naar de vuurtoren
  4. Lees de coördinaten af linksonder

Ik ben hier echter niet 100% zeker van want ik heb voor het laatst in eind 2006 het programma gebruikt, maar het valt toch te proberen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

met een trainer van deze pagina (dacht ik) kon je teleporten, weet imenad de coordinaten van de vuurtoren:O want in de andere post, stond dat je hem niet kon bereiken, dodo is mislukt omdat er geen goedeop startbana was.

Je kan dit doen met de MooMapper voor MapModding. Maar jij gaat hem als coördinaten lezer gebruiken. Hier onder leg ik dit stap voor stap uit.

  1. Download MooMapper (Google maar)
  2. Open GTA3 in alle modelen. Die het meeste geheugen inneemt bedoel ik.
  3. Scroll naar de vuurtoren
  4. Lees de coördinaten af linksonder

Ik ben hier echter niet 100% zeker van want ik heb voor het laatst in eind 2006 het programma gebruikt, maar het valt toch te proberen :puh:.

bedankt voor de reactie;) ik zal even kijken.

een probleem, hij pakt GTA 3 niet..., hij vraagt naar de map, aleen kan ik dan niet op OK drukken.

is er trouwes een modificatie van een brug naar de vuurtoren:O

Bewerkt: door Jasperke
Link to comment
Delen op andere websites

een probleem, hij pakt GTA 3 niet..., hij vraagt naar de map, aleen kan ik dan niet op OK drukken.

Zorg ervoor dat je de hoofdmap van GTAIII hebt geselecteert. Meestal C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII

is er trouwes een modificatie van een brug naar de vuurtoren:O

Naar mijn weten is er geen. Je kan wel een TC (Total Conversion) proberen. Zoals Liberty City Twenty Ten.

Je bent Claude in 2010 en er is overal rellen. Pan Lantic en alles is klaar. Half kapotte autos. Tunnel achter Shoreside Vale open. Nieuw Ghost Town en een 'fixed col for the lighthouse'! Dus dat zal je oplossing KUNNEN zijn.

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...