Jump to content

Zwart beeld na veranderen resolutie


White Gold

Recommended Posts

Ik heb een aanvraag gehad van een vriend om hier zo een bericht van hem achter te laten, dit is jullie beste Green Light District vriend Apple-Mac, voorheen bekend als SSX-breaker, hij heeft namelijk een in en uitlog probleem. Tot zover de geschiedenis les, zijn bericht luid het volgende:

Sinds ik de resolutie van San Andreas veranderd heb, zie ik niks meer behalve een zwart beeld. Terwijl San Andreas wel gewoon draait. Ik heb hier een orginele GTA San Andreas-DVD liggen, en het spel meerdere malen opnieuw geinstalleerd maar tervergeefs. Als ik op het pictogrammetje klik, zie ik al meteen zwart beeld, maar ik hoor duidelijk dat het introductiefilmpje afspeelt. En daarna kan ik ook gewoon in het menu bladeren, en het spel opstarten, alleen zie ik niks. Ik heb geen mod geinstalleerd, of files aangepast

Wie kan me helpen? Erg bedankt voor diegene's hulp
Apple-Mac

Dus wie helpt hem? Hij heeft jullie hulp nodig nu!

Bewerkt: door Bling
Topictitel aangepast naar onderwerp.
Link to comment
Delen op andere websites

Apple-Mac zegt dat hij z'n resolutie heeft veranderd van GTA San Andreas, één van de instellingen.. Verwijder eens 'gta_sa.set' (wat je instellingen opslaat) uit 'Mijn Documenten' (of in Vista 'Documenten') » 'GTA San Andreas User Files'. Eenmaal verwijderd, zijn de instellingen als vanouds, en zou het spel wel weer moeten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...