Jump to content

[REL] SuperStart Mod V1.0


GTA Monster

Recommended Posts

SuperStart Mod V1.0



Ik ben sinds een tijdje bezig met het 'bestuderen' van SCM-modding, laat ik het maar simpel zeggen ^_^. Ik heb toen dit scriptje gemaakt waarmee je de volgende dingen hebt:

Functies

  • 1 Body Armour pickup
  • 1 pickup voor de 50 oysters
  • 1 pickup voor alle 50 photo dingen
  • 1 pickup voor alle 50 horseshoes
  • Een fototoestel met capaciteit van 9963 voor de photo dingen (Altijd beschikbaar)
  • 6 Copbribes



CLEO3 script

Ik ben echter aan het proberen een CLEO3 script te ontwikkelen, maar dat is bijna onmogelijk vanwege de pickup(s) voor de 100%. Dus als ik echter dit script ga maken dat GEEN pickup(s) de 100% echter blijft het fototoestel en alles wat er niks mee te maken heeft wel.

Screenshots

Tot nu toe heb ik maar 1 screenshot omdat SA altijd vast loopt met CLEO3 en zijn compacte GTA_SA.EXE.

2jg80m0.jpg

Download

En dan komt natuurlijk na deze lap tekst ook de download. xD

Rapidshare.de: Klik hier!

GTADownloads.nl (downloadserver gtaforum.nl): Klik hier!

Installatie

Als je de download geopent. Ga dan naar Leesmij.txt. Daar staat een duidelijke omschrijving in hoe je deze mod moet installeren.

Tot slot nog...

Ik zelf weet eigenlijk niet waar ik mee bezig ben, dus dit topic heb zo gemaakt om het overzichtelijk te houden. Waarom voor zo'n kleine mod weet ik niet :schater:. Dus nog veel plezier ermee!

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

De body armor is wel handig, alleen de rest komt niet zo van pas . Cop bribes heb je niet zoveel aan in het begin, en die andere dingen kun je vinden via een mapje van WikiGTA. Wat wapens zou handiger zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

De body armor is wel handig, alleen de rest komt niet zo van pas . Cop bribes heb je niet zoveel aan in het begin, en die andere dingen kun je vinden via een mapje van WikiGTA. Wat wapens zou handiger zijn.

Ik ben bezig een paar HEAVY wapens er te spawnen. Zoals een Minigun, MP5, Granaten, Bazooka enz.

HEAVY ONLY!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...