Jump to content

GTA IV voor de pc


Codemaster_

Recommended Posts

Dit nieuws duikt al op verschillende sites op, en allemaal op basis van een foto van de voorkant van een Maleisisch gameblad. Daarop staat namelijk een kop:

"Now on console, Soon on PC"

( Nu op console, binnenkort op PC)

Er is verder nog geen enkele officiële bevestiging van, en voor hetzelfde geld gaat het artikel over de verwachting dat het wel op de PC zal verschijnen.

Het is sowieso erg onwaarschijnlijk, dat een belangrijke release als dit in een gameblad in Maleisië wereldkundig wordt gemaakt.

Voorlopig wachten we nog even af, maar zodra er bevestiging is, zul je het zeker op onze nieuwspagina kunnen lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit nieuws duikt al op verschillende sites op, en allemaal op basis van een foto van de voorkant van een Maleisisch gameblad. Daarop staat namelijk een kop:

"Now on console, Soon on PC"

( Nu op console, binnenkort op PC)

Er is verder nog geen enkele officiële bevestiging van, en voor hetzelfde geld gaat het artikel over de verwachting dat het wel op de PC zal verschijnen.

Het is sowieso erg onwaarschijnlijk, dat een belangrijke release als dit in een gameblad in Maleisië wereldkundig wordt gemaakt.

Voorlopig wachten we nog even af, maar zodra er bevestiging is, zul je het zeker op onze nieuwspagina kunnen lezen.

ben ik het helemaal mee eens.

maar toch even belangrijk om te weten dat op deze manier rockstar onderdruk word gezet als het niet zo is.

Codemaster

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is al een uitgebreid topic over, met meer dan 80 pagina's speculatie en info. Daar kan je in het vervolg je "nieuws" kwijt! Je vindt het topic HIER.

Verder wil ik je verwijzen inderdaad, PatrickW zei het al, naar het nieuwstopic van het forum, waar al het "echte" nieuws te vinden is.

Succes, ik duim voor alle PC gamers mee!

Offtopic: PatrickW, het is weer een leuk artikeltje geworden in de Crown Special Edition ter ere van GTA IV, de Hot Coffee Mod lives on!! :puh: (voor iedereen die hem gemist heeft: Crown Magazine van 23 mei jl.)

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)
ik dacht al dat er een topic op de gta IV op pc al was mischin eens hier kijken???

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=49172

maar welbankt voor de bron:D

-------------------------------------------------------

ow er is al gezecht over die topic sorry:(

één topic? ik dacht eerder aan 5, 6 topics?

ja maar dit is de echte hoofd topic meer dan 85 pagina's

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...