Codemaster_ Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) voor degene die toch op een pc GTA IV willen gaan speleen hier is de kans Volgens techzine komt er namelijk een pc versie van GTA IV BRON: Techzine Ook tweakers.net komt nu met een bericht Tweakers.Net Bewerkt: 25 juli 2008 door Codemaster_ Reageren
PatrickW Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Dit nieuws duikt al op verschillende sites op, en allemaal op basis van een foto van de voorkant van een Maleisisch gameblad. Daarop staat namelijk een kop: "Now on console, Soon on PC" ( Nu op console, binnenkort op PC) Er is verder nog geen enkele officiële bevestiging van, en voor hetzelfde geld gaat het artikel over de verwachting dat het wel op de PC zal verschijnen. Het is sowieso erg onwaarschijnlijk, dat een belangrijke release als dit in een gameblad in Maleisië wereldkundig wordt gemaakt. Voorlopig wachten we nog even af, maar zodra er bevestiging is, zul je het zeker op onze nieuwspagina kunnen lezen. Reageren
Codemaster_ Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Dit nieuws duikt al op verschillende sites op, en allemaal op basis van een foto van de voorkant van een Maleisisch gameblad. Daarop staat namelijk een kop:"Now on console, Soon on PC" ( Nu op console, binnenkort op PC) Er is verder nog geen enkele officiële bevestiging van, en voor hetzelfde geld gaat het artikel over de verwachting dat het wel op de PC zal verschijnen. Het is sowieso erg onwaarschijnlijk, dat een belangrijke release als dit in een gameblad in Maleisië wereldkundig wordt gemaakt. Voorlopig wachten we nog even af, maar zodra er bevestiging is, zul je het zeker op onze nieuwspagina kunnen lezen. ben ik het helemaal mee eens. maar toch even belangrijk om te weten dat op deze manier rockstar onderdruk word gezet als het niet zo is. Codemaster Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Hier is al een uitgebreid topic over, met meer dan 80 pagina's speculatie en info. Daar kan je in het vervolg je "nieuws" kwijt! Je vindt het topic HIER. Verder wil ik je verwijzen inderdaad, PatrickW zei het al, naar het nieuwstopic van het forum, waar al het "echte" nieuws te vinden is. Succes, ik duim voor alle PC gamers mee! Offtopic: PatrickW, het is weer een leuk artikeltje geworden in de Crown Special Edition ter ere van GTA IV, de Hot Coffee Mod lives on!! (voor iedereen die hem gemist heeft: Crown Magazine van 23 mei jl.) Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) ik dacht al dat er een topic op de gta IV op pc al was mischin eens hier kijken??? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=49172 maar welbankt voor de bron:D ------------------------------------------------------- ow er is al gezecht over die topic sorry:( Bewerkt: 25 juli 2008 door dennis313 Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ziehier, het blijkt dus dat het magazine niks wist voorop de voorkant, dus hadden ze Nico er maar opgezet. Reageren
Wienish Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 ik dacht al dat er een topic op de gta IV op pc al was mischin eens hier kijken???http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=49172 maar welbankt voor de bron:D ------------------------------------------------------- ow er is al gezecht over die topic sorry:( één topic? ik dacht eerder aan 5, 6 topics? Reageren
rakker126 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 het is inderdaad officieel bekend nu. Reageren
yunastie Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 http://www.esrb.org/index-js.jsp Typ in grand theft auto iv Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 ik dacht al dat er een topic op de gta IV op pc al was mischin eens hier kijken???http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=49172 maar welbankt voor de bron:D ------------------------------------------------------- ow er is al gezecht over die topic sorry:( één topic? ik dacht eerder aan 5, 6 topics? ja maar dit is de echte hoofd topic meer dan 85 pagina's Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Jongens; 't is een gerucht... nog niet een feit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.