Jump to content

Hoeveel zal GTA Chinatown Wars gaan kosten?


Sonny-The-Pilot

Hoeveel zal GTA Chinatown Wars gaan kosten?  

180 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoeveel?

    • Minder dan ?30,-
      11
    • ?30,-
      8
    • ?35,-
      17
    • ?40,-
      45
    • ?45,-
      51
    • ?50,-
      19
    • Meer als ?50,-
      15
    • Anders
      2


Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    6

  • Ferre

    3

  • PSP-Keeper

    3

  • Thundercover

    2

Ik denk toch ook wel rond de 45 euro, de meeste nieuwe NDS games zijn 44,95. Dus het zou mij niet verbazen als deze nieuwe GTA ook zoveel gaat kosten en dat zal er vast niet aan liggen of deze een goede of een slechte game is/wordt, dat komt meestal ter sprake na de eerste recensies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk toch ook wel rond de 45 euro, de meeste nieuwe NDS games zijn 44,95. Dus het zou mij niet verbazen als deze nieuwe GTA ook zoveel gaat kosten en dat zal er vast niet aan liggen of deze een goede of een slechte game is/wordt, dat komt meestal ter sprake na de eerste recensies.

ik denk zoon 35 euro

Link to comment
Delen op andere websites

Zowat elke nieuwe DS-game kost €40-€45, het hangt net van de winkel af. GTA:CW zal ook die prijs hebben, dat lijkt me vrij duidelijk. :Y

En ik ben het met je eens. GTA IV koste ook 70 euro bij de release (bij sommige winkels 60 of minder), en toch is dit een topgame. GTA: CTW zal ook zo'n 40-50 euro kosten, aangezien het een nieuw spel zal zijn. :D

Link to comment
Delen op andere websites

€2,- :duh: Ik weet al dat het niks word :puh:

Toekomst, Thoekomst.

Rockstar zal me eerst moeten overtuigen. Ik vind (uit mijn mening) de DS al niks.

Maar de winkelier vragen er toch €20,- voor den'k

Bewerkt: door Dark_Zemy
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe spellen kosten altijd €39,95. Alleen bij sommige winkels maken ze er 42, 43 of 45 euro van. Vaak zijn dit de grote gamewinkels of winkels die op duurdere locaties zitten. Games met minder content, zoals Brain Training, kosten standaard €29,95. Chinatown Wars zal €39,95 gaan kosten. Guitar Hero: On Tour heeft ook extra hardware en kost €44,99.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...