Wienish Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) *Inhoud verwijderd omdat het blijkbaar "onzinnig" is* Bewerkt: 27 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
gemertenaar Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Tip 1: Gebruik je taal als je grootste voordeel, spreekmet je teamgenoot een taal af die jullie beiden beheersen, bijvoorbeeld een dialect dat jullie beiden goed spreken, of als je tegen buitenlanders speelt gewoon Nederlands, bijna geen enkele buitenlander die dat taaltje kent, hooguit Duitsers, Surinaamse en wat Indonesiërs. Of natuurlijk als je buitenlands bent je moedertaal. Tip 3: Zoek wat wapens op waarmee je op een redelijk grote afstand kan schieten, zoals een Sniper. Tip 6: Gebruik je vervoersmiddel als dekking als jij op de grond staat en je tegenstander op een hoger niveau (een dak ofzo) Tip 7: je onopgemerkt bij je tegenstander(s) kan komen. Bullshit tips deze.. Tip 1: de chat staat in een tdm natuurlijk zo ingesteld dat alleen je eigen team je kan horen. (staat standaard bij tdm) Tip 3: Het enigste wapen waarvoor je hoeft te gaan is een AK of een M4 en niet de sniper omdat niemand hier die skills bezit om een "sniper" wapen goed te gebruiken. Een slimme tegenstander die rent natuurlijk niet in een rechte lijn op jouw af en als ie steeds wat beweegt dan kan niemand hier die persoon raken. Tip 6: Als je tegenstander op een hoger niveau zit en jij schuilt achter jouw auto is dit gewoon klinklare onzin want die persoon op het dak heeft van die hoogte het zicht, dat jij niks anders bent als een pisvlek op de kaart die schoongeveegd moet worden. Tip 7: Bij elke vorm van online gameplay bij GTA staat je character aangegeven als een rond circeltje op de kaart met een kleur. Wanneer jij tdm speelt dan is het bv rood tegen groen. Op de kaart zie je groen aankomen en jij als rood weet dat dan natuurlijk want als je goed op de kaart kijkt kan je zelfs zien op welke hoek die persoon hoort te staan. ook al heb je nog geen lock op die persoon jij hoort wel te weten waar die dan staat. Dus "onverwacht tevoorschijn komen" heeft geen nut want er zijn geen "rogues" in dit spel ! Opbouwend genoeg? Reageren
Leagle Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 en bij een TDM kan je volgens mij niet op geld limiet spelen alleen maar op tijd, geld limiet is alleen in een DM voor de rest een beetje standaard verhaal en naar mijn mening een logische manier voor spelen, voor nieuwelingen misschien makkelijk deze tips Reageren
Wienish Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Tip 1: Gebruik je taal als je grootste voordeel, spreekmet je teamgenoot een taal af die jullie beiden beheersen, bijvoorbeeld een dialect dat jullie beiden goed spreken, of als je tegen buitenlanders speelt gewoon Nederlands, bijna geen enkele buitenlander die dat taaltje kent, hooguit Duitsers, Surinaamse en wat Indonesiërs. Of natuurlijk als je buitenlands bent je moedertaal. Tip 3: Zoek wat wapens op waarmee je op een redelijk grote afstand kan schieten, zoals een Sniper. Tip 6: Gebruik je vervoersmiddel als dekking als jij op de grond staat en je tegenstander op een hoger niveau (een dak ofzo) Tip 7: je onopgemerkt bij je tegenstander(s) kan komen. Bullshit tips deze.. Tip 1: de chat staat in een tdm natuurlijk zo ingesteld dat alleen je eigen team je kan horen. (staat standaard bij tdm) Tip 3: Het enigste wapen waarvoor je hoeft te gaan is een AK of een M4 en niet de sniper omdat niemand hier die skills bezit om een "sniper" wapen goed te gebruiken. Een slimme tegenstander die rent natuurlijk niet in een rechte lijn op jouw af en als ie steeds wat beweegt dan kan niemand hier die persoon raken. Tip 6: Als je tegenstander op een hoger niveau zit en jij schuilt achter jouw auto is dit gewoon klinklare onzin want die persoon op het dak heeft van die hoogte het zicht, dat jij niks anders bent als een pisvlek op de kaart die schoongeveegd moet worden. Tip 7: Bij elke vorm van online gameplay bij GTA staat je character aangegeven als een rond circeltje op de kaart met een kleur. Wanneer jij tdm speelt dan is het bv rood tegen groen. Op de kaart zie je groen aankomen en jij als rood weet dat dan natuurlijk want als je goed op de kaart kijkt kan je zelfs zien op welke hoek die persoon hoort te staan. ook al heb je nog geen lock op die persoon jij hoort wel te weten waar die dan staat. Dus "onverwacht tevoorschijn komen" heeft geen nut want er zijn geen "rogues" in dit spel ! Opbouwend genoeg? Natuurlijk word ik meteen weer afgekraakt -.- Hartelijk bedankt ofzo.. Tip 1 was bedoeld voor als je Voice Chat toch op All hebt staan ofzo. Op tip 4 klopt jou reactie niet. Iedereen met een beetje hersens weet hoe hij een tegenstander kan afmaken met een sniper, of hij nou rent en slalomt of stilstaat. Ik althans wel vaak :o Op tip 6 klopt jouw reactie ook niet, tenzij je te dicht bij het dak staat. Op tip 7 klopt jouw reactie ook niet, want je kan ook Blips op Nobody zetten ofzo... en bij een TDM kan je volgens mij niet op geld limiet spelen alleen maar op tijd, geld limiet is alleen in een DMvoor de rest een beetje standaard verhaal en naar mijn mening een logische manier voor spelen, voor nieuwelingen misschien makkelijk deze tips Dan leg me maar eens uit waarom je dan toch $2500, $5000, $7500 of $10000 kan selecteren? o.O Bewerkt: 26 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
AXIO Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Vind zowiezo je tips onnuttig waardeloos om het zo te zeggen, achter een auto schuilen is de slechtste plek zowat je hoofd is makkelijk te raken, en tegenstanders hebben ook hersens die gaan je ook wel insluiten sniper is een kut wapen je hebt al mazzel om iemand in het rond rent en je raakt hem 1x daar moet je echt lang voor oefenen verder bij meetings is het je nooit gelukt om bovenaan te eindigen dus neem zelf maar wat tips aan Reageren
gemertenaar Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) Sorry dat ik je afkraak maar inderdaad net zoals andere zeggen deze tips zijn zinloos. Als je een andere mening deelt over het schuilen achter een auto, prima dat mag maar dat is zo dom. Zelfde reden als wat axio verteld. En ja je kan die geldlimits instellen, is alleen nuttig als je "chickens" of campers tegenover je staan die niks anders doen als op een spot blijven. Dan is geldlimiet nuttig. Bewerkt: 27 juli 2008 door gemertenaar Reageren
Wienish Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Vind zowiezo je tips onnuttig waardeloos om het zo te zeggen, achter een auto schuilen is de slechtste plek zowat je hoofd is makkelijk te raken, en tegenstanders hebben ook hersens die gaan je ook wel insluiten sniper is een kut wapen je hebt al mazzel om iemand in het rond rent en je raakt hem 1x daar moet je echt lang voor oefenenverder bij meetings is het je nooit gelukt om bovenaan te eindigen dus neem zelf maar wat tips aan Vind je 't gek als ik tot nu toe nog maar één potje TDM heb kunnen spelen in een meeting? :') Ik heb altijd het probleem gehad dat mijn stiefvader met kabels aan het kloten was of dat ik weg moest. Reageren
gemertenaar Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Lol blips op nobody, dan weet jij zelf nog niet eens waar die persoon zit. Laat staan een verassingsaanval Reageren
Wienish Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik verwijder die hele zooi wel ff -.- Wil ik eens wat posten met goeie bedoelingen, word 't binnen 24 uur totaal afgekraakt -.- Reageren
thug Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 gta is geen first person shooter. maar een game waar de fun centraal staat!! Reageren
gemertenaar Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Er stond duidelijk in je main post, indien kritiek graag opbouwend Reageren
Wienish Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Er stond duidelijk in je main post, indien kritiek graag opbouwend Ja, maar ik krijg alleen kritiek, en nauwelijks opbouwend Reageren
FerryN Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 gta is geen first person shooter.maar een game waar de fun centraal staat!! Van alle post is dit de meeste onzinnige. Tevens, probeert ie iets goeds, word ie van alle kanten afgekraakt. Reageren
ikt Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Wat wel helpt: Bestormen, niemand kan 5 mensen tegelijk aan die wild met een pistool zitten te knallen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.