Jump to content

[TIPS] Je team in het voordeel


Wienish

Recommended Posts

Tip 1: Gebruik je taal als je grootste voordeel, spreek

met je teamgenoot een taal af die jullie beiden beheersen,

bijvoorbeeld een dialect dat jullie beiden goed spreken,

of als je tegen buitenlanders speelt gewoon Nederlands,

bijna geen enkele buitenlander die dat taaltje kent, hooguit

Duitsers, Surinaamse en wat Indonesiërs. Of natuurlijk als

je buitenlands bent je moedertaal.

Tip 3: Zoek wat wapens op waarmee je op een redelijk grote

afstand kan schieten, zoals een Sniper.

Tip 6: Gebruik je vervoersmiddel als dekking als jij op de grond

staat en je tegenstander op een hoger niveau (een dak ofzo)

Tip 7: je onopgemerkt bij je tegenstander(s) kan komen.

Bullshit tips deze..

Tip 1: de chat staat in een tdm natuurlijk zo ingesteld dat alleen je eigen team je kan horen. (staat standaard bij tdm)

Tip 3: Het enigste wapen waarvoor je hoeft te gaan is een AK of een M4 en niet de sniper omdat niemand hier die skills bezit om een "sniper" wapen goed te gebruiken. Een slimme tegenstander die rent natuurlijk niet in een rechte lijn op jouw af en als ie steeds wat beweegt dan kan niemand hier die persoon raken.

Tip 6: Als je tegenstander op een hoger niveau zit en jij schuilt achter jouw auto is dit gewoon klinklare onzin want die persoon op het dak heeft van die hoogte het zicht, dat jij niks anders bent als een pisvlek op de kaart die schoongeveegd moet worden.

Tip 7: Bij elke vorm van online gameplay bij GTA staat je character aangegeven als een rond circeltje op de kaart met een kleur. Wanneer jij tdm speelt dan is het bv rood tegen groen. Op de kaart zie je groen aankomen en jij als rood weet dat dan natuurlijk want als je goed op de kaart kijkt kan je zelfs zien op welke hoek die persoon hoort te staan. ook al heb je nog geen lock op die persoon jij hoort wel te weten waar die dan staat. Dus "onverwacht tevoorschijn komen" heeft geen nut want er zijn geen "rogues" in dit spel !

Opbouwend genoeg? :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

en bij een TDM kan je volgens mij niet op geld limiet spelen alleen maar op tijd, geld limiet is alleen in een DM

voor de rest een beetje standaard verhaal en naar mijn mening een logische manier voor spelen, voor nieuwelingen misschien makkelijk deze tips

Link to comment
Delen op andere websites

Tip 1: Gebruik je taal als je grootste voordeel, spreek

met je teamgenoot een taal af die jullie beiden beheersen,

bijvoorbeeld een dialect dat jullie beiden goed spreken,

of als je tegen buitenlanders speelt gewoon Nederlands,

bijna geen enkele buitenlander die dat taaltje kent, hooguit

Duitsers, Surinaamse en wat Indonesiërs. Of natuurlijk als

je buitenlands bent je moedertaal.

Tip 3: Zoek wat wapens op waarmee je op een redelijk grote

afstand kan schieten, zoals een Sniper.

Tip 6: Gebruik je vervoersmiddel als dekking als jij op de grond

staat en je tegenstander op een hoger niveau (een dak ofzo)

Tip 7: je onopgemerkt bij je tegenstander(s) kan komen.

Bullshit tips deze..

Tip 1: de chat staat in een tdm natuurlijk zo ingesteld dat alleen je eigen team je kan horen. (staat standaard bij tdm)

Tip 3: Het enigste wapen waarvoor je hoeft te gaan is een AK of een M4 en niet de sniper omdat niemand hier die skills bezit om een "sniper" wapen goed te gebruiken. Een slimme tegenstander die rent natuurlijk niet in een rechte lijn op jouw af en als ie steeds wat beweegt dan kan niemand hier die persoon raken.

Tip 6: Als je tegenstander op een hoger niveau zit en jij schuilt achter jouw auto is dit gewoon klinklare onzin want die persoon op het dak heeft van die hoogte het zicht, dat jij niks anders bent als een pisvlek op de kaart die schoongeveegd moet worden.

Tip 7: Bij elke vorm van online gameplay bij GTA staat je character aangegeven als een rond circeltje op de kaart met een kleur. Wanneer jij tdm speelt dan is het bv rood tegen groen. Op de kaart zie je groen aankomen en jij als rood weet dat dan natuurlijk want als je goed op de kaart kijkt kan je zelfs zien op welke hoek die persoon hoort te staan. ook al heb je nog geen lock op die persoon jij hoort wel te weten waar die dan staat. Dus "onverwacht tevoorschijn komen" heeft geen nut want er zijn geen "rogues" in dit spel !

Opbouwend genoeg? :dans:

Natuurlijk word ik meteen weer afgekraakt -.-

Hartelijk bedankt ofzo..

Tip 1 was bedoeld voor als je Voice Chat toch op All hebt staan ofzo.

Op tip 4 klopt jou reactie niet. Iedereen met een beetje hersens weet

hoe hij een tegenstander kan afmaken met een sniper, of hij nou rent

en slalomt of stilstaat. Ik althans wel vaak :o

Op tip 6 klopt jouw reactie ook niet, tenzij je te dicht bij het dak staat.

Op tip 7 klopt jouw reactie ook niet, want je kan ook Blips op Nobody zetten

ofzo... :duh:

en bij een TDM kan je volgens mij niet op geld limiet spelen alleen maar op tijd, geld limiet is alleen in een DM

voor de rest een beetje standaard verhaal en naar mijn mening een logische manier voor spelen, voor nieuwelingen misschien makkelijk deze tips

Dan leg me maar eens uit waarom je dan toch

$2500, $5000, $7500 of $10000 kan selecteren? o.O

Bewerkt: door -_-Alex-_-
Link to comment
Delen op andere websites

Vind zowiezo je tips onnuttig waardeloos om het zo te zeggen, achter een auto schuilen is de slechtste plek zowat je hoofd is makkelijk te raken, en tegenstanders hebben ook hersens die gaan je ook wel insluiten sniper is een kut wapen je hebt al mazzel om iemand in het rond rent en je raakt hem 1x daar moet je echt lang voor oefenen

verder bij meetings is het je nooit gelukt om bovenaan te eindigen dus neem zelf maar wat tips aan ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik je afkraak maar inderdaad net zoals andere zeggen deze tips zijn zinloos.

Als je een andere mening deelt over het schuilen achter een auto, prima dat mag maar dat is zo dom. Zelfde reden als wat axio verteld.

En ja je kan die geldlimits instellen, is alleen nuttig als je "chickens" of campers tegenover je staan die niks anders doen als op een spot blijven. Dan is geldlimiet nuttig.

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

Vind zowiezo je tips onnuttig waardeloos om het zo te zeggen, achter een auto schuilen is de slechtste plek zowat je hoofd is makkelijk te raken, en tegenstanders hebben ook hersens die gaan je ook wel insluiten sniper is een kut wapen je hebt al mazzel om iemand in het rond rent en je raakt hem 1x daar moet je echt lang voor oefenen

verder bij meetings is het je nooit gelukt om bovenaan te eindigen dus neem zelf maar wat tips aan ^_^

Vind je 't gek als ik tot nu toe nog maar één potje TDM

heb kunnen spelen in een meeting? :') Ik heb altijd het

probleem gehad dat mijn stiefvader met kabels aan het

kloten was of dat ik weg moest.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...