Jump to content

PSP Update


Rullez

Recommended Posts

Beste mensen,

De vriendin van mijn broer heeft eergisteren een tweede hands PSP gekocht. Nou is dit ding helemaal van de rel omdat er illegale games hebben opgestaan, deze heb ik verwijderd net zoals de rest erop staat. Nou kan hij de nieuwere game niet meer afspelen. (wat hij daarvoor ook al niet meer kon.) Ik zelf denk dat het probleem bij het update van de firmware licht, want dit wil hij ook niet doen. Ik heb thuis drie games liggen waarvan twee games een firmware 2.0 ondersteunen en nog één van 3.0. Diegene die firmware 2.00 ondersteunen doen het wel, maar hoger niet. Nou is mijn vraag waar kan ik de nieuwste firmware downloaden zodat de PSP het weer goed doen

Rullez

Link to comment
Delen op andere websites

Nou is mijn vraag waar kan ik de nieuwste firmware downloaden zodat de PSP het weer goed doen

Hoi,

Je kan de nieuwste updates altijd op de officiële website van Playstation downloaden. Ik heb even gezocht, en dit is de nieuwste update, die alle oude updates ook bevat. Druk onderaan even op akkoord en je kan 'm downloaden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...