NickyHendriks Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Geef hier je meningen over missies uit >>>DIT<<< Topic Geef dit: Cijfer 1/10 Waarom dat cijfer. Wat kon beter evt. Tips Hier staan de al bekende missies: Missienummer Titel van de Missie Maker Gescript? Getypt Moeilijk? URL 1 Introduction BC7 bijna klaar ja nee >>>KLIK<<< 2 Gettin' the Gang Zamg0d1 nee ja nee >>>KLIK<<< 3 Tenpenniy's Child Zamg0d1 nee ja nee >>>KLIK<< 4 Triads Infiltration PiekTheCat nee ja nee >>>KLIK<<< 5 Getting a Package Basssss nee ja Beetje. >>>KLIK<<< Bewerkt: 20 augustus 2008 door zamg0d1 Topictitel op request verandert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Vraagje, moeten we de missies ook scripten of is het net als met DYOM? (ik typ verhaal, jullie scripten) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Als ik de post uit het andere topic goed begrijp, moeten wij allemaal missies gaan verzinnen en scripten zodat we één grote SCM mod krijgen Alsof iemand daar zin in heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Ik heb het al veranderd. Ik maak in de hoofdost ook een lijstje met alle missies erin die al gemaakt zijn. Vanaf nu alleen maar meningen als je wilt maak ik wel een vragentopic ofzo. Bewerkt: 29 juli 2008 door zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Uhm, hoe wil je 35 missies maken van goede kwaliteit? In de DYOM-missies zit minstens 100 uur, misschien nog wel meer. Dan kan je echt geen 35 missies maken. Of je wilt natuurlijk veel mindere kwaliteit maken, maar daar zit niemand op te wachten. En zo'n project starten terwijl je zelf niet kan scm'en, lijkt me niet verstandig. Betekent dus dat je zelf niets aan je eigen project kan doen. @ hierboven: had je edit niet gezien, was toen al aan het typen. Echter lijkt 3 topics me overbodig, dus zou ik dit het reactietopic maken en stemmen gewoon in dat andere topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Uhm, hoe wil je 35 missies maken van goede kwaliteit? In de DYOM-missies zit minstens 100 uur, misschien nog wel meer. Dan kan je echt geen 35 missies maken. Of je wilt natuurlijk veel mindere kwaliteit maken, maar daar zit niemand op te wachten.En zo'n project starten terwijl je zelf niet kan scm'en, lijkt me niet verstandig. Betekent dus dat je zelf niets aan je eigen project kan doen. @ hierboven: had je edit niet gezien, was toen al aan het typen. Echter lijkt 3 topics me overbodig, dus zou ik dit het reactietopic maken en stemmen gewoon in dat andere topic. OK maar ik wilde er gewoon een groot project van maken en maakt mij niet uit hoeland het duurt een missie 100 uur? achja dan doen we er wel een jaartje over ofzo. maakt mij nix uit en ik wil best een missie maken alleen kan ik niet scripten helaas waar kan ik dat leren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Master Tutorial List Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Leer eerst SCM'en en ga dan een mod starten. Anders lukt het je nooit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 deze mod hoeft niet binnen een bepaalde tijd af te zijn. mischien duurt het wel een jaar voordat we het klaar hebben. er is geen haast bij. BC7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) 't Is zoals de commentaar op GTA:Chinatown Wars, iedereen zeikt erop, en ze weten nog niet half hoe het er gaat uitzien. Geef de jongens (en meisjes als er tussen zitten) toch eens een kans Allesinds veel succes met jullie project!!!!! MegaPilot, ( die ontzettend veel houdt van dit icoontje => ) Bewerkt: 29 juli 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) 't Is zoals de commentaar op GTA:Chinatown Wars,iedereen zeikt erop, en ze weten nog niet half hoe het er gaat uitzien. Geef de jongens (en meisjes als er tussen zitten) toch eens een kans Allesinds veel succes met jullie project!!!!! MegaPilot, ( die ontzettend veel houdt van dit icoontje => ) Bedankt voor het Commentaar terwijl Het Project nog mpe s begonnen er komt al een missie aan alleen die is nog (en meisjes als er tussen zitten) MegaPilot toch zeg gewoon Jongens en meisje en niet wat jij zei Bewerkt: 29 juli 2008 door zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Voor de mensen die denken dat deze mod niets wordt: Fout gedacht! We zijn zelfs al bezig aan de eerste missies te scripten dus.... En willen jullie a.u.b. wachten met ons af te zeiken tot er een beta of screens ofwat dan ook zijn? @Megapilot:Bedankt! MVG PiekeTheCat Bewerkt: 30 juli 2008 door PiekeTheCat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Wordt dit al als afzeiken gezien? Als je een topic opent in een showroom, moet je ook tegen kritiek kunnen. Ik zeg niet dat het niets gaat worden, ik zeg alleen dat het misschien een tikkeltje hoog gegrepen is, als de projectleider zelf al niet eens kan scripten. Als je een goede, rockstar-kwaliteit nastrevende, missie wilt maken, kost je dat 100 uur. 3500 uur in totaal dus, als je 35 missies wilt maken. Dat betekent 146 dagen NON-STOP! Dus 24 uur! Laten we zeggen dat jullie met 3 scripters zijn, betekent dat dus ongeveer 48,6 dagen per man. Non-stop, dus dat redt je in het 5-dubbele nog niet (er bestaat namelijk ook nog iets als slapen, school, eten, en andere dingen buiten de computer). Zoals ik al zei, het kan best wat worden, maar 35 is te hoog gegrepen. @ hieronder: ik ben meer ervaren in scripten dan welke ook van jullie, dus ik heb een iets reeëler beeld. En je hoeft niet te smeken dat ik me ermee bemoei hoor, want dat doe ik al. Dit is niet "afzeiken", dit is opbouwende kritiek, waarmee ik hoop dat jullie iets gaan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Dat weet jij toch niet? Zamg01d is een doorzetter dus wil je a.u.b. ophouden met je gezeik dat het niet slim is? Het is toch onze keuze? Dus wil je je a.u.b. er niet mee bemoeien? Wij zijn er zeker van dat dit gaat lukken,maar het is niet leuk dat je ons nu al begint af te kraken. Is het dan niet logisch dat een project zou stoppen omdat op het begin al wordt gezegd dat dit niks wordt? Bewerkt: 30 juli 2008 door PiekeTheCat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Ik kan jullie met trots vertellen: The Introduction komt eraan! Status: WIP. BC7 is bezig met het Scripten Eerste twee Screens: Bewerkt: 30 juli 2008 door zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.