Jump to content

GTA: San Andreas Stories Part 1


NickyHendriks

Recommended Posts

Geef hier je meningen over missies uit >>>DIT<<< Topic

Geef dit:

  • Cijfer 1/10
  • Waarom dat cijfer.
  • Wat kon beter
  • evt. Tips

Hier staan de al bekende missies:

Missienummer Titel van de Missie Maker Gescript? Getypt Moeilijk? URL
1 Introduction BC7 bijna klaar ja nee >>>KLIK<<<
2 Gettin' the Gang Zamg0d1 nee ja nee >>>KLIK<<<
3 Tenpenniy's Child Zamg0d1 nee ja nee >>>KLIK<<
4 Triads Infiltration PiekTheCat nee ja nee >>>KLIK<<<
5 Getting a Package Basssss nee ja Beetje. >>>KLIK<<<
Bewerkt: door zamg0d1
Topictitel op request verandert.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    34

  • Timske

    19

  • PiekeTheCat

    16

  • Galiorix

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb het al veranderd.

Ik maak in de hoofdost ook een lijstje met alle missies erin die al gemaakt zijn.

Vanaf nu alleen maar meningen als je wilt maak ik wel een vragentopic ofzo.

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Uhm, hoe wil je 35 missies maken van goede kwaliteit? In de DYOM-missies zit minstens 100 uur, misschien nog wel meer. Dan kan je echt geen 35 missies maken. Of je wilt natuurlijk veel mindere kwaliteit maken, maar daar zit niemand op te wachten.

En zo'n project starten terwijl je zelf niet kan scm'en, lijkt me niet verstandig. Betekent dus dat je zelf niets aan je eigen project kan doen.

@ hierboven: had je edit niet gezien, was toen al aan het typen. Echter lijkt 3 topics me overbodig, dus zou ik dit het reactietopic maken en stemmen gewoon in dat andere topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm, hoe wil je 35 missies maken van goede kwaliteit? In de DYOM-missies zit minstens 100 uur, misschien nog wel meer. Dan kan je echt geen 35 missies maken. Of je wilt natuurlijk veel mindere kwaliteit maken, maar daar zit niemand op te wachten.

En zo'n project starten terwijl je zelf niet kan scm'en, lijkt me niet verstandig. Betekent dus dat je zelf niets aan je eigen project kan doen.

@ hierboven: had je edit niet gezien, was toen al aan het typen. Echter lijkt 3 topics me overbodig, dus zou ik dit het reactietopic maken en stemmen gewoon in dat andere topic.

OK maar ik wilde er gewoon een groot project van maken en maakt mij niet uit hoeland het duurt een missie 100 uur? achja dan doen we er wel een jaartje over ofzo. maakt mij nix uit en ik wil best een missie maken alleen kan ik niet scripten helaas :duh: waar kan ik dat leren?

Link to comment
Delen op andere websites

't Is zoals de commentaar op GTA:Chinatown Wars,

iedereen zeikt erop,

en ze weten nog niet half hoe het er gaat uitzien.

Geef de jongens (en meisjes als er tussen zitten) toch eens een kans :@

Allesinds veel succes met jullie project!!!!!

MegaPilot, ( die ontzettend veel houdt van dit icoontje => :dans: ) :dans:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

't Is zoals de commentaar op GTA:Chinatown Wars,

iedereen zeikt erop,

en ze weten nog niet half hoe het er gaat uitzien.

Geef de jongens (en meisjes als er tussen zitten) toch eens een kans :@

Allesinds veel succes met jullie project!!!!!

MegaPilot, ( die ontzettend veel houdt van dit icoontje => :dans: ) :dans:

Bedankt voor het Commentaar terwijl Het Project nog mpe s begonnen er komt al een missie aan alleen die is nog

(en meisjes als er tussen zitten)

MegaPilot toch zeg gewoon Jongens en meisje en niet wat jij zei :schater:^_^:cya::Y

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die denken dat deze mod niets wordt:

Fout gedacht!

We zijn zelfs al bezig aan de eerste missies te scripten dus....

En willen jullie a.u.b. wachten met ons af te zeiken tot er een beta of screens ofwat dan ook zijn?

@Megapilot:Bedankt! :)

MVG PiekeTheCat :)

Bewerkt: door PiekeTheCat
Link to comment
Delen op andere websites

Wordt dit al als afzeiken gezien? Als je een topic opent in een showroom, moet je ook tegen kritiek kunnen. Ik zeg niet dat het niets gaat worden, ik zeg alleen dat het misschien een tikkeltje hoog gegrepen is, als de projectleider zelf al niet eens kan scripten.

Als je een goede, rockstar-kwaliteit nastrevende, missie wilt maken, kost je dat 100 uur. 3500 uur in totaal dus, als je 35 missies wilt maken. Dat betekent 146 dagen NON-STOP! Dus 24 uur! Laten we zeggen dat jullie met 3 scripters zijn, betekent dat dus ongeveer 48,6 dagen per man. Non-stop, dus dat redt je in het 5-dubbele nog niet (er bestaat namelijk ook nog iets als slapen, school, eten, en andere dingen buiten de computer). Zoals ik al zei, het kan best wat worden, maar 35 is te hoog gegrepen.

@ hieronder: ik ben meer ervaren in scripten dan welke ook van jullie, dus ik heb een iets reeëler beeld. En je hoeft niet te smeken dat ik me ermee bemoei hoor, want dat doe ik al. ^_^

Dit is niet "afzeiken", dit is opbouwende kritiek, waarmee ik hoop dat jullie iets gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet jij toch niet?

Zamg01d is een doorzetter dus wil je a.u.b. ophouden met je gezeik dat het niet slim is?

Het is toch onze keuze?

Dus wil je je a.u.b. er niet mee bemoeien?

Wij zijn er zeker van dat dit gaat lukken,maar het is niet leuk dat je ons nu al begint af te kraken.

Is het dan niet logisch dat een project zou stoppen omdat op het begin al wordt gezegd dat dit niks wordt?

Bewerkt: door PiekeTheCat
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan jullie met trots vertellen:

The Introduction komt eraan!

Status: WIP. BC7 is bezig met het Scripten

Eerste twee Screens:

catenclauik7.th.png

sasvj8.th.png

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...