Jump to content

GTA: San Andreas Stories Part 1


NickyHendriks

Recommended Posts

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    34

  • Timske

    19

  • PiekeTheCat

    16

  • Galiorix

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik dacht eerst dat het van SA:MP was, mooi. En nu, euhm kan je ons al een filmpje showen.

Nee want de intro is nog niet helemaal af.

Waarschijnlijk zullen jullie een flimpje kunnen verwachten over 4/5 dagen of een weekje!

We zoeken wel nog steeds .scm'ers die met MPACK en CLEO werken!

MVG PiekeTheCat

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet niet de Screens zijn gemaakt door onze eigen BC7 dat verdient wel een applausje he hij is onze eniger scripter niu

BC7: :klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap:

Er is weinig op de screens te zien. Dat zou iemand die net Sannybuilder heeft nog wel doen... Ik ben benieuwt hoe die intro er uit gaat zien ^_^ Screens tijdens het werk zijn natuurlijk altijd leuk...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zeg je nu mensen die zeiden dat het niet zou lukken? :D

Ik zeg nog steeds dat jullie houding compleet verkeerd is. Jullie proberen iedereen die ook maar een beetje goedbedoelde kritiek leverd, proberen jullie met een grote mond af te branden. Terwijl niemand van jullie (behalve BC7 een beetje) ook maar enige kennis van zaken laat blijken.

Als mensen zeggen dat jullie te hoog grijpen, is dat niet omdat ze jullie het succes niet gunnen, maar gewoon omdat ze jullie de mislukking willen besparen. Want echt geloof me, de plannen die jullie hebben zijn gewoon niet te realiseren, met slechts 1 (beginnende) SCM modder.

Ik hoop dat jullie dit advies ten harte nemen van een "grote SCM-er"(jullie woorden), en het eerst wat kleinschaliger aanpakken. Als jullie dat lukt, dan kunnen jullie erover denken om iets groters te maken, en zal zo'n idee ook beter ontvangen worden.

Op dit moment maken jullie de echte modders ten schande omdat jullie mensen dingen beloven die je niet waar kunt maken. Modder wordt je niet in een weekje door een tutorial door te lezen. Dat kost tijd en inspanning.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zeg je nu mensen die zeiden dat het niet zou lukken? :D

Ik zeg nog steeds dat jullie houding compleet verkeerd is. Jullie proberen iedereen die ook maar een beetje goedbedoelde kritiek leverd, proberen jullie met een grote mond af te branden. Terwijl niemand van jullie (behalve BC7 een beetje) ook maar enige kennis van zaken laat blijken.

Als mensen zeggen dat jullie te hoog grijpen, is dat niet omdat ze jullie het succes niet gunnen, maar gewoon omdat ze jullie de mislukking willen besparen. Want echt geloof me, de plannen die jullie hebben zijn gewoon niet te realiseren, met slechts 1 (beginnende) SCM modder.

Ik hoop dat jullie dit advies ten harte nemen van een "grote SCM-er"(jullie woorden), en het eerst wat kleinschaliger aanpakken. Als jullie dat lukt, dan kunnen jullie erover denken om iets groters te maken, en zal zo'n idee ook beter ontvangen worden.

Op dit moment maken jullie de echte modders ten schande omdat jullie mensen dingen beloven die je niet waar kunt maken. Modder wordt je niet in een weekje door een tutorial door te lezen. Dat kost tijd en inspanning.

Maar we hebben gezegd dat het ons niet uitmaakt dat het een jaar duurt dus tijd is geen probleem voor ons dat is al meerdere malen gezegd :Y:Y^_^

Dit is niet gemeen bedoeld ofzo maar met dit gedrag wat wij tegen ons terug krijgen is ook niet leuk als ik een simpel dingetje vraag krijg ik al dit:

Vraag het lekker aan BC7.

Ik kan toch maar een kwart van wat hij kan..

Dat verlaagt jullie niveau naar het van een 7 jarige.

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Dit is niet gemeen bedoeld ofzo maar met dit gedrag wat wij tegen ons terug krijgen is ook niet leuk als ik een simpel dingetje vraag krijg ik al dit:

Vraag het lekker aan BC7.

Ik kan toch maar een kwart van wat hij kan..

Dat verlaagt jullie niveau naar het van een 7 jarige.

Dat krijg je als je Patrick zelf onderschat met dat soort dingen.... Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten. Jullie zeiden dat PW maar een kwart van de dingen kan, die BC7 kan. Ik (en veel andere mensen) kan je verzekeren dat BC7 dan wel héél erg goed moet zijn om PW te evenaren...

Link to comment
Delen op andere websites

Wij gaan gtaforum niet teleurstellen onthoud dat!

En dat ik zei van "Wat zeg je nu mensen die dachten da het niet zou lukken?" zei ik om de grap.

En met de kritiek die wij hebben gekregen konden we niks mee buiten die van dutchy3010.

En jou post helpt bepaald ook niet. :7

En van die screen wou ik alleen maar mee zeggen dat we eindelijk een beetje aandacht kregen voor de mod.

En nu wil ik iets zeggen over jouw gedrag PatrickW!

Zamg01d had een PB gestuurd om te vragen of je kon saven in MPACK en jij antwoorde dit:

Vraag het lekker aan BC7! Ik kan toch maar een kwart van wat hij kan!

Ik vind dit behoorlijk kinderachtig voor een volwassene die bijna 40 is.

Wat zeg je nou hierop?

Wij waren kwaad omdat we met de kritiek die we kregen (buiten die van Dutchy3010) niks mee konden.

Als jullie zo gaan doen zet je ons tegen elkaar op.

Wij willen gewoon lol maken door een mod te maken en laten zien dat we wel iets kunnen.

Is dat teveel gevraagt?

Bewerkt: door PiekeTheCat
Link to comment
Delen op andere websites

Wij gaan gtaforum niet teleurstellen onthoud dat!

En dat ik zei van "Wat zeg je nu mensen die dachten da het niet zou lukken?" zei ik om de grap.

En met de kritiek die wij hebben gekregen konden we niks mee buiten die van dutchy3010.

En jou post helpt bepaald ook niet. :7

En van die screen wou ik alleen maar mee zeggen dat we eindelijk een beetje aandacht kregen voor de mod.

En nu wil ik iets zeggen over jouw gedrag PatrickW!

Zamg01d had een PB gestuurd om te vragen of je kon saven in MPACK en jij antwoorde dit:

[QOUTE]Vraag het lekker aan BC7!

Ik kan toch maar een kwart van wat hij kan![/QOUTE]

Ik vind dit behoorlijk kinderachtig voor een volwassene die bijna 40 is.

Wat zeg je nou hierop?

Wij waren kwaad omdat we met de kritiek die we kregen (buiten die van Dutchy3010) niks mee konden.

Als jullie zo gaan doen zet je ons tegen elkaar op.

Wij willen gewoon lol maken door een mod te maken en laten zien dat we wel iets kunnen.

Is dat teveel gevraagt?

Maar als jullie gaan zitten lullen dat Dutchy en Patrick mindere coders als BC7 zijn (wat ze dus absoluut niet zijn), worden ze daar natuurlijk niet blij van. En die screen van jou: die kan je ook verkeerd opvatten, en dan doel ik op 'grote scmers'. Jullie dingen uitleggen over hoe je het beste met modden kan beginnen heeft toch geen zin want jullie gaan lekker jullie eigen gang. Dan kom je jezelf daarbij nog wel eens tegen... Je hebt nu al je reputatie weinig goeds gedaan...

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Namens het hele Team wil ik dit zeggen:

Als wij jullie ergens mee gekwetst hebben dmv Kritiek op jullie kritiek dan spijt het ons wij waren soms ook een beetje boos omdat er veel kritiek was waar wij niks mee konden.

Namens het hele Team: Het spijt ons.

'

Ik hoop dat we deze Mod Gewoon normaal verder kunnen gaan zonder ruzies en of kritiek en als er kritiek is zeg dan ook hoe het beter kan.

MVG,

Team project SAS

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Let voortaan beter op wat je zegt, want dit is natuurlijk niet leuk. Vergeet onze kritiek niet, want dat maakt je mod eerder tot een succes als jullie huidige houding. En het was niet zomaar kritiek van sommige van jullie, jullie zaten allemaal dingen te zeggen waar geen hout van klopte. Dat PatrickW een van de bekendste coders is, daar kan je niet omheen en dat kan je moeilijk ontkennen. Ga dan niet lopen roepen dat hij minder goed als wie dan ook is, want dan krijg je zulke reacties als laatst.

@hieronder: daar heb ik niks meer op toe te voegen :Y

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk pieke, het is heel eenvoudig. Als jullie gaat lopen roepen (in pm's) dat "Dutchy3010 en PatrickW maar een kwart kunnen van wat BC7 kan", en een paar uur later met de meest elementaire SCM vragen komen.

Ja, dan kun je zo'n antwoord verwachten.

Als je wilt gaan modden is het eerste wat je moet leren, respect opbrengen voor andere modders, die voor zichzelf al een naam hebben opgebouwd. Omdat dat de mensen zijn waarvan je dingen kunt leren, en waaraan je dingen kunt vragen.

Als deze mensen met goed bedoeld advies komen, kun je daar beter naar luisteren in plaats van hun met arrogante opmerkingen proberen af te branden. Hiermee zet je allen jezelf voor schut, omdat de moddingscene echt wel weet hoe de vork in de steel zit, en wat de kansen op succes zijn van zo'n project, door mensen zonder enige ervaring ( buiten BC7).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...