Jump to content

GTA: San Andreas Stories Part 1


NickyHendriks

Recommended Posts

@Timske: Ziet er vet uit, is dat deurtje aan de zijkant niet te klein?

Dat kan ik ook wel zeggen: Nee Timske gebruikt het mannetje uit Sketchup als schaal model en Timske zal het heus niet te klein maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    34

  • Timske

    19

  • PiekeTheCat

    16

  • Galiorix

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Timske: Ziet er vet uit, is dat deurtje aan de zijkant niet te klein?

Dat kan ik ook wel zeggen: Nee Timske gebruikt het mannetje uit Sketchup als schaal model en Timske zal het heus niet te klein maken.

Het schaalmodel van sketchup geeft (als ik me niet vergis) niet de grootte van de GTA wereld weer... Als je daarop gaat modelen, word alles op de verkeerde schaal :puh:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

@Timske: Ziet er vet uit, is dat deurtje aan de zijkant niet te klein?

Dat kan ik ook wel zeggen: Nee Timske gebruikt het mannetje uit Sketchup als schaal model en Timske zal het heus niet te klein maken.

Het schaalmodel van sketchup geeft (als ik me niet vergis) niet de grootte van de GTA wereld weer... Als je daarop gaat modelen, word alles op de verkeerde schaal :puh:

Ik maak alles op schaal met het sketchup popetje, dan sla ik het op doe ik player.3ds invoegen en selecteer ik alles op het player.3ds na. Dan druk ik S en verklein ik het zo klein mogelijk zodat het nog echt lijkt. Alles staat nog op schaal..

EDIT: Garliorix, het sketchup model is zeker wel 100x zo groot als die van het 3ds model.. Nog wel water groter, als ik me eiland niet geschaald had kon het gerust even groot als een gedeelte van eiland 2 zijn. En dat hoef ik niet :roll:

EDIT:previeuwbordqg9.png

Work in progres :D

Weer een edit: :erm:

billbw0.jpg

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Even de stand van zaken:

BC7(scripten):Met de introduction gaat het goed,tot nu toe geen problemen gehad.

Timske(moddelen):Gaat ook alles goed buiten met het billboard,hier moeten nog wat aanpasinkjes aan.

PiekeTheCat(Texturen):Bezig met de textures voor het billboard.

Zamg01d:Momenteel niks aan het doen.

Mvg,

Team project SAS

Bewerkt: door PiekeTheCat
Link to comment
Delen op andere websites

Even de stand van zaken:

BC7(scripten):Met de introduction gaat het goed,tot nu toe geen problemen gehad.

Timske(moddelen):Gaat ook alles goed buiten met het billboard,hier moeten nog wat aanpasinkjes aan.

PiekeTheCat(Texturen):Bezig met de textures voor het billboard.

Zamg01d:Momenteel niks aan het doen.

Mvg,

Team project SAS

Ik hielp toch ook mee... :7 Of licht dat aan mij...

Link to comment
Delen op andere websites

Even de stand van zaken:

BC7(scripten):Met de introduction gaat het goed,tot nu toe geen problemen gehad.

Timske(moddelen):Gaat ook alles goed buiten met het billboard,hier moeten nog wat aanpasinkjes aan.

PiekeTheCat(Texturen):Bezig met de textures voor het billboard.

Zamg01d:Momenteel niks aan het doen.

Mvg,

Team project SAS

Ik hielp toch ook mee... :7 Of licht dat aan mij...

Die mensen zijn de Crew van Team SAS

Ik wil ook even mededelen dat jij vroeg voor het inspreken van de teksten in cutscene maar ik heb van BC7 gehoord dat dit veel te veel werk is voor een modder. Het lukt R* zo goed omdat zij mensen hebben die er een speciale opleding voor hebben gedaan. Denk ik :puh::puh: [/font]

Even vraagje, ik dacht dat jullie alleen een storyline gingen maken? Met models e.d. erbij lijkt het al meer op een total conversion mod dan een mission-mod. :puh:

Of was dat ook de bedoeling? :puh:

Nou eerste wilden wij een nieuwe storyline maken maar uiteindelijk hebben we er nog een paar dingen op de kaart bij gezet. Maar de dingen die wij op de Map erbij hebben gezet zal ook voorkomen in sommige missies. Maar een TC Mod is het zeker niet, want wij maken er een paar dingen bij in de kaart wij vervangen de hele kaart niet.

Wij zullen er met plezier aan werken.

Deze mod zal ook in de Download DataBase beschikbaar zijn als we klaar zijn.

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Even vraagje, ik dacht dat jullie alleen een storyline gingen maken? Met models e.d. erbij lijkt het al meer op een total conversion mod dan een mission-mod. :puh:

Of was dat ook de bedoeling? :puh:

Ja eigenlijk wel ja :puh:

Maar het gaat leuk worden! :)

Dutchy ik vind het ook fijn dat je het project nu ook steunt! :Y

Erg tof van je! :)

Mvg PiekeTheCat :)

Bewerkt: door PiekeTheCat
Link to comment
Delen op andere websites

Even de stand van zaken:

BC7(scripten):Met de introduction gaat het goed,tot nu toe geen problemen gehad.

Timske(moddelen):Gaat ook alles goed buiten met het billboard,hier moeten nog wat aanpasinkjes aan.

PiekeTheCat(Texturen):Bezig met de textures voor het billboard.

Zamg01d:Momenteel niks aan het doen.

Mvg,

Team project SAS

Ik hielp toch ook mee... :7 Of licht dat aan mij...

Die mensen zijn de Crew van Team SAS

Waar zit ik dan in, de achtergrondcrew ofzo? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar zit ik dan in, de achtergrondcrew ofzo? :schater:

Nou eigenlijk ben je geen lid van de Crew je hebt alleen een missie gemaakt het is niet zo dat als je een missie maakt dat je meteen in de crew zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...