NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) Kunnen jullie de intro van deze mod dan even uploaden op rapidshare.de, dat is dan het enige wat ik nog kan krijgen van deze mod. De intro vind ik zeer tof. ik zal het wel Uploaden: En dit voor in de Data map: Je moet de Peds.ide uitpakken en in je Data map plaatsen En onthoud maak een back-up Bedankt voor get downloaden en veel plezier. Je mag het helemaal aanpassen als je BC7 er maar bij zet in de Credits. Bewerkt: 20 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 (bewerkt) Bedankt zamg0d1, ik zal je laten weten wat ik ervan vind. De bestandjes werken niet, er staat dat er een fout in de bestandjes zit. Bewerkt: 20 augustus 2008 door DenkaanHenk Reageren
.Senne Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 hee komaan, is het jullie toch niet gelukt om het te maken of wat Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 hee komaan, is het jullie toch niet gelukt om het te maken of wat Als de enige scripter uit het team stapt, zal het project wel even stil liggen. Dat hoeft niet te betekenen dat het project dood is, misschien komt er na een tijdje weer een andere scripter Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 hee komaan, is het jullie toch niet gelukt om het te maken of wat Team SAS ligt uit elkaar laten we het zo zeggen. Het engie lid nog is Timske. Maar als je de mod wilt afmaken van mij mag je. Alleen de Credits moeten wel komen met van wie de missies komen en dat de Intro is gescript door BC7 Reageren
GTA Monster Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Bedankt, San Andreas is gecrasht Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Bedankt, San Andreas is gecrasht Bij mij heeft de mod het gewoon gedaan totdat een andere mod het deedd crashen. Reageren
da pman Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) int begin las ik dat er ergens gezegd was dat het niet met DYOM werd gedaan? in welke vorm word het dan gespeelt? nog steeds met dat ding van de map MPACK? of niet?beetje uitleg graag Bewerkt: 23 november 2008 door da pman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.