Basssss Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Waar zit ik dan in, de achtergrondcrew ofzo? Nou eigenlijk ben je geen lid van de Crew je hebt alleen een missie gemaakt het is niet zo dat als je een missie maakt dat je meteen in de crew zit. Balen... Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Het maakt niks uit hoor,je wordt heus wel in de credits vermeld! Mvg PiekeTheCat Reageren
Timske Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) Waar zit ik dan in, de achtergrondcrew ofzo? Zoiets graag in een PB. Zoblijft het topic minder vol en dus overzichtelijker Bewerkt: 31 juli 2008 door Timske Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Het hele topic is toch al vol gespammed dus dat was best wel een nutteloze opmerking Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Maar kunnen we het zo doen dat er vanaf nu alleen mar meningen worden gegeven en Updates worden geplaatst. Als je vragen hebt stuur maar een PB nar een van de Crewleden van Team SAS PiekeTheCat BC7 Timske Zamg0d1 @hierboven: ook nutteloos @hieronder: Al bewerkt Bewerkt: 1 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Timske Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Het is Pieke niet Pieki Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Wij zoeken nog een liedje voor de Credits We hebben er 2 in gedachten: Naam Liedje Artiest URL CoH intro song Relic KLIK Blade Remix Rammstein KLIK Voor de Luie mensen: COH Intro Blade REMIX Zijn de Andere leden van TEAM SAS het hiermee eens anders delete ik deze tekst Bewerkt: 1 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Timske Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Eerste ingame screen, ik heb veel invisible wals, het enigste wat het normaal doet is het bilboard. Ik geef je een screen shot en dat is van mijn favoriete bord Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Had niemand trouwens in de gaten dat er bij de nummers van de missies twee keer 4 staat @Timske: Heb je misschien ook een overzichts-screen van het hele eiland? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Had niemand trouwens in de gaten dat er bij de nummers van de missies twee keer 4 staat @Timske: Heb je misschien ook een overzichts-screen van het hele eiland? Oja in het missie topic al gewijgd zal het nu meteen gaan veranderen Reageren
Basssss Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Had niemand trouwens in de gaten dat er bij de nummers van de missies twee keer 4 staat @Timske: Heb je misschien ook een overzichts-screen van het hele eiland? Oja in het missie topic al gewijgd zal het nu meteen gaan veranderen Ik had dat gister ook al gePB't... Reageren
Timske Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Had niemand trouwens in de gaten dat er bij de nummers van de missies twee keer 4 staat @Timske: Heb je misschien ook een overzichts-screen van het hele eiland? Heb ik ergens, maar die klopt niet echt, ik maak wel ff een nieuwe die ik dadelijk post Binnekort meer ingame textures! Bewerkt: 2 augustus 2008 door Timske Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb de intro opgenomen,ik upload het zo op youtube! Vergeet wel niet dat hij nog steeds WIP is! Er is iets fout gegaan bij het uploaden waardoor de kwaliteit gigantisch achteruit is gegaan en er veel blokje staan. Vanavond zal Zamg01d de video opnieuw uploaden. Mvg PTC. Bewerkt: 2 augustus 2008 door PiekeTheCat Reageren
Timske Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik vind die muur textures lelijk Reageren
MFCL Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 kan ik helpen in het team? ik heb 4 jaar sketchup ervaring Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.