PiekeTheCat Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 kan ik helpen in het team? ik heb 4 jaar sketchup ervaring Klinkt goed,maar zou je eerst een creatie kunnen posten? Wij zullen morgen overleggen of je erbij kan! Mvg, Team project SAS Reageren
Timske Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Zoiets graag in PB. Veerpont, deze zal geen boot gaan vervangen! Hij is wel een beetje hoog Bewerkt: 3 augustus 2008 door Timske Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Alles kan hoor, 1 iemand op gtaforums.com had in zijn eentje 40 Rockstar style missies gemaakt. Dus 5 missies moet wel kunnen, alleen de cutscenes met vliegtuig en helikopter zijn erg moeilijk om te maken. Reageren
MFCL Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 kan ik helpen in het team? ik heb 4 jaar sketchup ervaring Klinkt goed,maar zou je eerst een creatie kunnen posten? Wij zullen morgen overleggen of je erbij kan! Mvg, Team project SAS ok zeg maar iets wat ik moet maken en ik doe het ( zit zonder ideeen ) Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Je kunt wel een oud krakke huisje maken van Drijfhout dan hebben we een huisje voor the truth alleen de cutscenes met vliegtuig en helikopter zijn erg moeilijk om te maken. Ik zal je Zeggen: De INTRO is al voor 98% klaar dus deze zal binnen enkele dagen te zien zijn op youtube. Alles kan hoor... Dus 5 missies moet wel kunnen Bedankt dat je het al zo in ziet en kon je de mod waar je het over had ook een link daarnaartoe geven dan zal ik die ooit een keertje proberen: Alles kan hoor, 1 iemand op gtaforums.com had in zijn eentje 40 Rockstar style missies gemaakt Deze mod? is die te downloaden? Kun je een Link geven? Bewerkt: 3 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
MFCL Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Je kunt wel een oud krakke huisje maken van Drijfhout dan hebben we een huisje voor the truth n drijvend huis dus? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=253013&st=0 Alleen dit is de rusische versie, de Engelse versie staat ergens in het topic. Die tenslotte meer missies bevat. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Je kunt wel een oud krakke huisje maken van Drijfhout dan hebben we een huisje voor the truth n drijvend huis dus? Nee alleen een huisje voor op het eiland van timske want we moeten nog een krakke huisje hebben Reageren
MFCL Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) oeps ik was er al mee begonnen *plaatje verwijderd* agja dan maar de onderkant eraf Bewerkt: 3 augustus 2008 door MFCL Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 lukt ze met heel veel moeite Reageren
Timske Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) oeps ik was er al mee begonnen agja dan maar de onderkant eraf MFCL, ik wil niet hard zijn.. Maar we hadden al afgesproken dat we Truth's huis uit GTA halen met de Map Editor.. Bewerkt: 3 augustus 2008 door Timske Reageren
FerryN Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 oeps ik was er al mee begonnen agja dan maar de onderkant eraf MFCL, ik wil niet hard zijn.. Maar we hadden al afgesproken dat we Truth's huis uit GTA halen met de Map Editor.. Zamgod gaf toch die 'opdracht', dus je moet eigenlijk bij hem klagen. Reageren
MFCL Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) huh wtf? nu snap ik er niks meer van dit was tog aleen om te laten zien dat ik een beetje kan bouwen?? Bewerkt: 3 augustus 2008 door MFCL Reageren
Timske Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) MFCL, zoiets graag in pb na een van onze vieren.. Dan blijft het topic wat overzichterlijker.. @hieronder, er meot een afdak voor een auto komen @hieronder, er moet een auto bij komen later.. Bewerkt: 3 augustus 2008 door Timske Reageren
MFCL Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) MFCL, zoiets graag in pb na een van onze vieren.. Dan blijft het topic wat overzichterlijker.. sorry maar wat vinden jullie er van? mag ik in het team? gaat dit in game? Bewerkt: 4 augustus 2008 door MFCL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.