Unmountable Tijmen Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Het is niet Dam maar Damn Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Wat dacht je van dit: Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik ken dit liedje deze komt uit het spel: Poker Masters een spel dat ik ook heb en in dat spel hoor je dat liedje de hele tijd. Reageren
gybrus Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 het nummer dat galiorix heeft gepost is de gta III intro >< Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Miss kan je hem ietsw langer maken en dan dan er bij dat ze ook een bank overvallen en worden gepakt. @Boven. Nee joh. Dat konden we niet zien > Bewerkt: 4 augustus 2008 door gta-pilot Reageren
Timske Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Kan iemand voor mijn eiland de .col goed aanpassen? Het is wel sketchup Reageren
MFCL Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) whaha ik ben erachter gekomen hoe je van 3ds naar sketchup kan ik presenteer u: golf waggie (deze versie is ge-edit) zo kunnen op sa schaal modelen Bewerkt: 5 augustus 2008 door MFCL Reageren
Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) whaha ik ben erachter gekomen hoe je van 3ds naar sketchup kan ik presenteer u: golf waggie (deze versie is ge-edit) zo kunnen op sa schaal modelen Vraagje, wa heeft da te maken met San Andreas Stories? @ hieronder, ja en alle vlakken zijn wit ja Bewerkt: 5 augustus 2008 door Timske Reageren
MFCL Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) misgien is het handig om op sa schaal te modelen? maargoed.. timske jij had toch col problemen? @hierboven: ja dat snap ik maar gebruik jij gmax? Bewerkt: 5 augustus 2008 door MFCL Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hoe loopt het met de zaken? Is er al een missie af? Ik sta te popelen. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Wegens het warme weer wordt er wat minder aan de mod gewerkt. Als het wat kouder wordt gaan we er weer fulltime aan werken. Reageren
Crypteq Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Hoe loopt het met de zaken? Is er al een missie af? Ik sta te popelen. Momenteel word er niet of bijna niet gescript, dus het duurt nog wel even voordat de missie's klaar zijn. aangezien dat ik (nog) de enige scripter ben, kan alleen ik maar missie's maken. maar omdat ik genoeg dingen te doen heb, heb ik niet zoveel tijd meer om te scripten. We zoeken nog steeds scripters, lijkt het je wat? stuur een PB Bewerkt: 8 augustus 2008 door BC7 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik zou wel willen scripten, maar het enige wat ik kan is voertuigen spawnen. Scripten is echt moeilijk, heb het al zoveel keer geprobeerd maar alles mislukt. De intro van GTA San Andreas Stories Part 1 is echt goed gedaan, echt profesioneel gewoon. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 We hebben ons plan ook gewijzigd dat het GEEN MPACK wordt. Dit om de Simpele reden dat je er niet in kunt opslaan bij een manier die Team SAS kent. Dus helaas kunnen we nog niet verslaafd worden aan het gamen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 MPACK is ook kut, gewoon Main.scm en Script.img overschrijven is veel chiller. Alleen moet je dan wel back ups maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.