Jump to content

GTA: San Andreas Stories Part 1


NickyHendriks

Recommended Posts

MPACK is ook kut, gewoon Main.scm en Script.img overschrijven is veel chiller. Alleen moet je dan wel back ups maken.

Dat weten wij ookw00t5hs.gif en CLEO zal ook niet werken omdat we dan niet weten wanneer je de missies start4.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    34

  • Timske

    19

  • PiekeTheCat

    16

  • Galiorix

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mededeling:

Ik stap uit het project.

Het spijt me allemaal dat ik jullie moet teleurstellen.

Het komt door Zamg01d.

Dat ventje zit me de heletijd te kutten en te vitten op me.

Hij kan niet verdragen dat ik zijn signature's lelijk vind en dat ik beter ben in PS dan hem.

Zamg heeft het echt voor mij verziekt.

Danke Zamg ik ben nu heel erg blij!

Bewerkt: door PiekeTheCat
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had er in het begin alle vertrouwen in dat het ging lukken.

Maar nu ik zie dat jullie er heel weinig aan werken , zie ik het somber in .

Het komt vooral door het weer dat we er weinig aan werken.

Het is te warm vaak en als het even af koelt zie ik mensen niet meteen aan de mod werken. En we hebben nog steeds Scripters nodig

Link to comment
Delen op andere websites

Warm? Het is maar 20 graden ofzo, valt toch wel mee. En 1 iemand op gtaforums.com had in zijn eentje 40 missies af, in een paar maanden ofzo.

Maar BC7 heeft ook geen zin om de hele dag aan de mod te werken en wij hebben nog Scripters nodig dus al je wilt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel willen scripten , maar ik kan het niet :7

Ik vind moddelen zo moeilijk!

ik kan nog niet eens een auto maken , ik snap der niks van

Ik ben aan het leren scripten en het is best simpel als je de basis kent en de opcodes. Ik kan al een beetje CLEo doen maar dat is ook alles. Ik heb dan ook een CLEO mod gemaakt die 3 functies heeft _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel willen scripten , maar ik kan het niet :7

Ik vind moddelen zo moeilijk!

ik kan nog niet eens een auto maken , ik snap der niks van

Ik ben aan het leren scripten en het is best simpel als je de basis kent en de opcodes. Ik kan al een beetje CLEo doen maar dat is ook alles. Ik heb dan ook een CLEO mod gemaakt die 3 functies heeft _O_

Graag ontopic :7

Link to comment
Delen op andere websites

MEDEDELING



Ik stop definitief met SAS. ik heb simpelweg niet genoeg tijd ervoor en ik ben gevraagd voor een TC project. En ik heb ook geen zin om alles alleen te scripten. diegene die het script van de introduction van SAS wil, kijk hieronder.:

Create_Thread "INTRO" 

:INTRO_08
wait 0
01F0: set_max_wanted_level_to 0
wait 0 
model.Load(#ANDROM)
07C0: load_path 950 


:AVI2
wait 0
if and
model.Available(#ANDROM)
07C1:   path 950 available 
else_jump @AVI2
wait 0
$PLANE = car.Create(#ANDROM,7500.0, 2478.34, 200.0)
car.Health($PLANE)= 5000
05EB: assign_car $PLANE to_path 950
0826: enable_hud 0 
0581: enable_radar 0 
fade 1 1000 
00BA: show_text_styled GXT 'SOS' time 6000 style 1
0679: put_camera_on_car $PLANE with_offset 0.0 0.0 4.5 rotation 0.0 0.0 0.0 0.0 2 
0158: camera_on_car $PLANE 18 2 
0922: set_camera_zoom_in_factor 100.0 out_factor 60.0 timelimit 10000 mode 1   
wait 1000
00BA: show_text_styled GXT 'SOS_2' time 4500 style 2
wait 7000
fade 0 1000
wait 500
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 9 
wait 500
04BB: select_interior 9
actor.PutAt($PLAYER_ACTOR,314.3211, 1015.4264, 1951.8905)
00BE: text_clear_all 
0337: set_actor $PLAYER_ACTOR visibility 1 
camera.Restore
fade 1 999999

02A3: enable_widescreen 1 
0A48: enable_menu_access_in_widescreen_mode 1 
jump @PLANETRAP


:PLANETRAP
wait 0
model.Load(#CAT) 
model.Load(#SWAT)
model.Load(#FBI)
model.Load(#AK47)
04ED: load_animation "COP_AMBIENT" 
04ED: load_animation "CRACK" 
04ED: load_animation "FIGHT_C"
04ED: load_animation "PED"


:AVI3
wait 0
if and 
model.Available(#CAT)
model.Available(#SWAT)
model.Available(#FBI)
model.Available(#AK47)
04EE:   animation "COP_AMBIENT" loaded  
04EE:   animation "CRACK" loaded 
04EE:   animation "FIGHT_C" loaded
04EE:   animation "PED" loaded

else_jump @AVI3
wait 0
$CAT = actor.create(CIVFEMALE, #CAT, 315.3956, 1012.9713, 1952.457)
$CAMDUM = actor.create(CIVFEMALE, #CAT, 315.9222, 1022.0098, 1950.3712)
067E: put_camera_on_actor $CAMDUM with_offset 0.0 0.0 -0.3 point_to_actor $CAT 0.0 mode 2 
actor.LockInCurrentPosition($CAMDUM) = true
fade 0 1
wait 1200
fade 1 1000
actor.Angle($CAMDUM) = 270.837
0337: set_actor $CAMDUM visibility 0 
0619: enable_actor $CAMDUM collision_detection 0 
067E: put_camera_on_actor $CAMDUM with_offset 0.0 0.0 -0.3 point_to_actor $CAT 0.0 mode 2 
actor.Angle($CAT) = 270.8372
0860: link_actor $CAT to_interior 9 
0605: actor $CAT perform_animation_sequence "COPLOOK_LOOP" IFP_file "COP_AMBIENT" 4.0 loop 1 0 0 0 time -1 // versionA 
actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 266.1006
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "CRCKIDLE1" IFP_file "CRACK" 4.0 loop 1 0 0 0 time -1 // versionA   
$SWAT_1 = actor.create(CIVMALE, #SWAT, 315.0828, 1011.3032, 1952.8419)
$SWAT_2 = actor.create(CIVMALE, #SWAT, 317.5998, 1012.9653, 1952.4584)
$ARMY = actor.create(CIVMALE, #FBI, 312.906, 983.2349, 1959.3192)
actor.Angle($ARMY) = 356.8597 

:FADE
wait 0
0296: unload_special_actor 8 
0249: release_model #SWAT
0249: release_model #FBI
0249: release_model #AK47
04EF: release_animation "COP_AMBIENT" 
04EF: release_animation "CRACK"


:NEWGAME
wait 0
01B2: give_actor $SWAT_1 weapon 30 ammo 99999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $SWAT_2 weapon 30 ammo 99999 // Load the weapon model before using this 
01B9: set_actor $SWAT_1 armed_weapon_to 30
01B9: set_actor $SWAT_2 armed_weapon_to 30 
0635: AS_actor $SWAT_1 aim_at_actor $CAT 9000 ms
0635: AS_actor $SWAT_2 aim_at_actor $PLAYER_ACTOR -1 ms
wait 4000
05D9: AS_actor $ARMY run_to_actor $SWAT_1 timelimit 5000 stop_within_radius 2.0	 
wait 5000
01B9: set_actor $SWAT_1 armed_weapon_to 0 
074D: AS_actor $SWAT_1 turns_to_and_look_at_actor $ARMY timelimite 4000
wait 1000
0967: actor $ARMY move_mouth 3500 ms 
00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_3' time 3500 flag 1  // ~s~Come back between 9:00 and 17:00.
wait 3500
0967: actor $ARMY move_mouth 2000 ms 
00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_4' time 2000 flag 1  // ~s~Come back between 9:00 and 17:00.
wait 2100
07CD: AS_actor $ARMY walk_to 319.2133 983.0295 1959.3667 stop_with_angle 270.0 within_radius 1.0 
wait 200
01B9: set_actor $SWAT_2 armed_weapon_to 0 
074D: AS_actor $SWAT_1 turns_to_and_look_at_actor $SWAT_2 timelimite 3000
074D: AS_actor $SWAT_2 turns_to_and_look_at_actor $SWAT_1 timelimite 3000
wait 300
0922: set_camera_zoom_in_factor 100.0 out_factor 30.0 timelimit 3000 mode 1 
0967: actor $SWAT_1 move_mouth 2200 ms 
00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_5' time 2200 flag 1
wait 2200
067E: put_camera_on_actor $CAMDUM with_offset 0.0 0.0 -0.3 point_to_actor $CAT 0.0 mode 2
05D9: AS_actor $SWAT_1 run_to_actor $ARMY timelimit 1000 stop_within_radius 2.0 
0605: actor $CAT perform_animation_sequence "FIGHTC_M" IFP_file "FIGHT_C" 4.0 loop 0 1 1 0 time -2 // versionA
wait 260
015D: set_gamespeed 0.1
wait 30
0605: actor $SWAT_2 perform_animation_sequence "KO_SHOT_FACE" IFP_file "PED" 4.0 loop 0 0 0 1 time -2 // versionA
wait 50
actor.PutAt($ARMY,318.8754, 983.4271, 1959.2749)
015D: set_gamespeed 1.0 

wait 1000
actor.Health($SWAT_2) = 0
01B2: give_actor $CAT weapon 30 ammo 99999	
01B9: set_actor $CAT armed_weapon_to 30
01B9: set_actor $CAT armed_weapon_to 30
05D9: AS_actor $SWAT_1 run_to_actor $CAT timelimit 5000 stop_within_radius 5.0 
wait 100
0635: AS_actor $CAT aim_at_actor $SWAT_1 -1 ms
0605: actor $SWAT_1 perform_animation_sequence "HANDSUP" IFP_file "PED" 4.0 loop 0 0 0 1 time -2 // versionA
wait 250
0967: actor $CAT move_mouth 1000 
00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_6' time 2100 flag 1
wait 2200
07CD: AS_actor $PLAYER_ACTOR walk_to 315.0027 1024.1028 1949.8882 stop_with_angle 270.0 within_radius 1.0
wait 4000
00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_7' time 1800 flag 1
02E2: set_actor $CAT weapon_accuracy_to 100 
wait 1000
05E2: AS_actor $CAT kill_actor $SWAT_1
wait 1400
05D9: AS_actor $CAT run_to_actor $PLAYER_ACTOR 3000 stop_within_radius 5.0 
074D: AS_actor $PLAYER_ACTOR turns_to_and_look_at_actor $CAT timelimite 1000
01B9: set_actor $CAT armed_weapon_to 0
wait 3000
0967: actor $CAT move_mouth 1500 ms 
00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_8' time 2500 flag 1
actor.PutAt($ARMY,318.9621, 999.0497, 1955.6697)
01B2: give_actor $ARMY weapon 30 ammo 99999	
01B9: set_actor $ARMY armed_weapon_to 30
07CD: AS_actor $ARMY walk_to 315.5943 999.4093 1955.5867 stop_with_angle 359.0297 within_radius 1.0
wait 2500
00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_9' time 2500 flag 1
wait 1800
0446: set_actor $CAT immune_to_headshots 1
actor.Health($CAT) = 1000
074D: AS_actor $CAT turns_to_and_look_at_actor $ARMY timelimite 1000
05E2: AS_actor $ARMY kill_actor $CAT
02E2: set_actor $ARMY weapon_accuracy_to 100


:NEWW
wait 0
if
031D:   actor $CAT hit_by_weapon 30
else_jump @NEWW 
wait 0
0605: actor $CAT perform_animation_sequence "KO_SHOT_STOM" IFP_file "PED" 4.0 loop 0 0 1 1 time -2 // versionA
05E2: AS_actor $ARMY kill_actor $PLAYER_ACTOR
02E2: set_actor $ARMY weapon_accuracy_to 0
$DUMMY = actor.create(CIVMALE, #FBI, 315.6225, 1037.4628, 1944.2322)
actor.LockInCurrentPosition($DUMMY) = true
0337: set_actor $DUMMY visibility 0 
0619: enable_actor $DUMMY collision_detection 0 
wait 0
player.InfiniteRun($PLAYER_CHAR) = TRUE
05D9: AS_actor $PLAYER_ACTOR run_to_actor $DUMMY timelimit 2500 stop_within_radius 0.5
wait 1000
04EF: release_animation "FIGHT_C" 
04EF: release_animation "CRACK" 
04EF: release_animation "COP_AMBIENT" 


067E: put_camera_on_actor $CAMDUM with_offset 4.0 0.0 -0.3 point_to_actor $PLAYER_ACTOR 0.0 mode 2
0922: set_camera_zoom_in_factor 100.0 out_factor 30.0 timelimit 4000 mode 1 

:AFA
067E: put_camera_on_actor $DUMMY with_offset 0.0 0.0 -2.0 point_to_actor $PLAYER_ACTOR 0.0 mode 2
wait 0
05D9: AS_actor $PLAYER_ACTOR run_to_actor $DUMMY timelimit 2500 stop_within_radius 0.5
wait 0
if 
00FE:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 315.7565 1033.7968 1946.0348 radius 1.5 1.5 1.5 
else_jump @AFA
wait 0
05BC: AS_actor $PLAYER_ACTOR jump 1 

wait 2000
fade 0 1000
wait 1000
actor.PutAt($PLAYER_ACTOR,800.8171, 574.1005, 40.7814)
067E: put_camera_on_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 7.0 0.0 3.0 point_to_actor $PLAYER_ACTOR 0.0 mode 2	   
04BB: select_interior 0 
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0 
wait 1000
fade 1 1200




:WATER
wait 0
if
04AD:   actor $PLAYER_ACTOR in_water 
else_jump @WATER
wait 0
player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
actor.Health($PLAYER_ACTOR) = 10 
fade 0 800
wait 800

model.Load(#REEFER)
023C: load_special_actor 'TRUTH' as 3 


:BOATLOAD
wait 0
if and
model.Available(#REEFER)
023D:   special_actor 3 loaded 
else_jump @BOATLOAD
wait 0
car.Create($BOAT,#REEFER,909.1198, 573.5397, 1.204)
02D3: boat $BOAT sail_to 800.8171 570.1005 1.0
$TRUTH = Actor.Create(Mission2, #SPECIAL03, 909.1198, 573.5397, 1.204)
072A: put_actor $TRUTH into_car $BOAT driverseat 
0679: put_camera_on_car $BOAT with_offset 0.0 0.0 2.5 rotation 0.0 0.0 0.0 0.0 2 
0158: camera_on_car $BOAT 18 2
wait 200
fade 1 1000


:INSPHERE
wait 0
if
01AF:   car $BOAT sphere 0 in_sphere 800.8171 570.1005 1.0 radius 1.5 3.5 1.5
else_jump @INSPHERE
wait 0
fade 0 1000
wait 1000
car.LockInCurrentPosition($BOAT) = true
car.PutAt($BOAT,-2336.085, 2264.6025, -0.4318)
036A: put_actor $TRUTH in_car $BOAT 
car.Angle($BOAT) = 190.7052
036A: put_actor $TRUTH in_car $BOAT 
actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, -2328.7385, 2298.8909, 3.5)
04EF: release_animation "PED" 
02D3: boat $BOAT sail_to -1830.9526 1571.162 -0.3925
player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
camera.Restore()
camera.SetBehindPlayer()
wait 500
fade 1 1000
$VIS = 30
player.SetDrunkVisuals($PLAYER_CHAR,$VIS)
wait 400
$VIS -= 10
wait 400
$VIS -= 10
wait 400
$VIS = 0
car.LockInCurrentPosition($BOAT) = false


:MAIN_4885
wait 700
00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_13' time 2500 flag 1
wait 1000
067E: put_camera_on_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 0.3 point_to_actor $TRUTH 0.0 mode 2 
wait 1600
camera.Restore()
camera.SetBehindPlayer()
0826: enable_hud 1 
0581: enable_radar 1
02A3: enable_widescreen 0 
0296: unload_special_actor 3	  
player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
0394: play_music 1 
Player.WantedLevel($PLAYER_CHAR) = 0
01F0: set_max_wanted_level_to 6
0489: set_actor $PLAYER_ACTOR muted 1 
0296: unload_special_actor 1

het staat niet in een missie-vorm. dat kan diegene zelf het beste doen.

BC7 :cya:

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Beetje raar, aan het begin van het topic zo stoer en overtuigend praten van: We gaan door etc!!, en nu ligt zowat het hele team uit elkaar=.=

het ligt uit elkaar en de mod is door voor de mensen die door willen gaan met de mod neem je kans want heel Team SAS is of weg of naar GLD

Timske = niet weg zegt hij nu[/font]

Pieke = Weg

BC7 = naar Green light district

Zamg0d1 = ook naar Green light district

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...