NickyHendriks Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 MPACK is ook kut, gewoon Main.scm en Script.img overschrijven is veel chiller. Alleen moet je dan wel back ups maken. Dat weten wij ook en CLEO zal ook niet werken omdat we dan niet weten wanneer je de missies start Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Mededeling: Ik stap uit het project. Het spijt me allemaal dat ik jullie moet teleurstellen. Het komt door Zamg01d. Dat ventje zit me de heletijd te kutten en te vitten op me. Hij kan niet verdragen dat ik zijn signature's lelijk vind en dat ik beter ben in PS dan hem. Zamg heeft het echt voor mij verziekt. Danke Zamg ik ben nu heel erg blij! Bewerkt: 10 augustus 2008 door PiekeTheCat Reageren
Johan112 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik had er in het begin alle vertrouwen in dat het ging lukken. Maar nu ik zie dat jullie er heel weinig aan werken , zie ik het somber in . Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik had er in het begin alle vertrouwen in dat het ging lukken.Maar nu ik zie dat jullie er heel weinig aan werken , zie ik het somber in . Het komt vooral door het weer dat we er weinig aan werken. Het is te warm vaak en als het even af koelt zie ik mensen niet meteen aan de mod werken. En we hebben nog steeds Scripters nodig Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Warm? Het is maar 20 graden ofzo, valt toch wel mee. En 1 iemand op gtaforums.com had in zijn eentje 40 missies af, in een paar maanden ofzo. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Warm? Het is maar 20 graden ofzo, valt toch wel mee. En 1 iemand op gtaforums.com had in zijn eentje 40 missies af, in een paar maanden ofzo. Maar BC7 heeft ook geen zin om de hele dag aan de mod te werken en wij hebben nog Scripters nodig dus al je wilt Reageren
Johan112 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik zou wel willen scripten , maar ik kan het niet Ik vind moddelen zo moeilijk! ik kan nog niet eens een auto maken , ik snap der niks van Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik zou wel willen scripten , maar ik kan het niet Ik vind moddelen zo moeilijk! ik kan nog niet eens een auto maken , ik snap der niks van Ik ben aan het leren scripten en het is best simpel als je de basis kent en de opcodes. Ik kan al een beetje CLEo doen maar dat is ook alles. Ik heb dan ook een CLEO mod gemaakt die 3 functies heeft Reageren
Timske Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik zou wel willen scripten , maar ik kan het niet Ik vind moddelen zo moeilijk! ik kan nog niet eens een auto maken , ik snap der niks van Ik ben aan het leren scripten en het is best simpel als je de basis kent en de opcodes. Ik kan al een beetje CLEo doen maar dat is ook alles. Ik heb dan ook een CLEO mod gemaakt die 3 functies heeft Graag ontopic Reageren
Crypteq Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) MEDEDELING Ik stop definitief met SAS. ik heb simpelweg niet genoeg tijd ervoor en ik ben gevraagd voor een TC project. En ik heb ook geen zin om alles alleen te scripten. diegene die het script van de introduction van SAS wil, kijk hieronder.: Create_Thread "INTRO" :INTRO_08 wait 0 01F0: set_max_wanted_level_to 0 wait 0 model.Load(#ANDROM) 07C0: load_path 950 :AVI2 wait 0 if and model.Available(#ANDROM) 07C1: path 950 available else_jump @AVI2 wait 0 $PLANE = car.Create(#ANDROM,7500.0, 2478.34, 200.0) car.Health($PLANE)= 5000 05EB: assign_car $PLANE to_path 950 0826: enable_hud 0 0581: enable_radar 0 fade 1 1000 00BA: show_text_styled GXT 'SOS' time 6000 style 1 0679: put_camera_on_car $PLANE with_offset 0.0 0.0 4.5 rotation 0.0 0.0 0.0 0.0 2 0158: camera_on_car $PLANE 18 2 0922: set_camera_zoom_in_factor 100.0 out_factor 60.0 timelimit 10000 mode 1 wait 1000 00BA: show_text_styled GXT 'SOS_2' time 4500 style 2 wait 7000 fade 0 1000 wait 500 0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 9 wait 500 04BB: select_interior 9 actor.PutAt($PLAYER_ACTOR,314.3211, 1015.4264, 1951.8905) 00BE: text_clear_all 0337: set_actor $PLAYER_ACTOR visibility 1 camera.Restore fade 1 999999 02A3: enable_widescreen 1 0A48: enable_menu_access_in_widescreen_mode 1 jump @PLANETRAP :PLANETRAP wait 0 model.Load(#CAT) model.Load(#SWAT) model.Load(#FBI) model.Load(#AK47) 04ED: load_animation "COP_AMBIENT" 04ED: load_animation "CRACK" 04ED: load_animation "FIGHT_C" 04ED: load_animation "PED" :AVI3 wait 0 if and model.Available(#CAT) model.Available(#SWAT) model.Available(#FBI) model.Available(#AK47) 04EE: animation "COP_AMBIENT" loaded 04EE: animation "CRACK" loaded 04EE: animation "FIGHT_C" loaded 04EE: animation "PED" loaded else_jump @AVI3 wait 0 $CAT = actor.create(CIVFEMALE, #CAT, 315.3956, 1012.9713, 1952.457) $CAMDUM = actor.create(CIVFEMALE, #CAT, 315.9222, 1022.0098, 1950.3712) 067E: put_camera_on_actor $CAMDUM with_offset 0.0 0.0 -0.3 point_to_actor $CAT 0.0 mode 2 actor.LockInCurrentPosition($CAMDUM) = true fade 0 1 wait 1200 fade 1 1000 actor.Angle($CAMDUM) = 270.837 0337: set_actor $CAMDUM visibility 0 0619: enable_actor $CAMDUM collision_detection 0 067E: put_camera_on_actor $CAMDUM with_offset 0.0 0.0 -0.3 point_to_actor $CAT 0.0 mode 2 actor.Angle($CAT) = 270.8372 0860: link_actor $CAT to_interior 9 0605: actor $CAT perform_animation_sequence "COPLOOK_LOOP" IFP_file "COP_AMBIENT" 4.0 loop 1 0 0 0 time -1 // versionA actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 266.1006 0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "CRCKIDLE1" IFP_file "CRACK" 4.0 loop 1 0 0 0 time -1 // versionA $SWAT_1 = actor.create(CIVMALE, #SWAT, 315.0828, 1011.3032, 1952.8419) $SWAT_2 = actor.create(CIVMALE, #SWAT, 317.5998, 1012.9653, 1952.4584) $ARMY = actor.create(CIVMALE, #FBI, 312.906, 983.2349, 1959.3192) actor.Angle($ARMY) = 356.8597 :FADE wait 0 0296: unload_special_actor 8 0249: release_model #SWAT 0249: release_model #FBI 0249: release_model #AK47 04EF: release_animation "COP_AMBIENT" 04EF: release_animation "CRACK" :NEWGAME wait 0 01B2: give_actor $SWAT_1 weapon 30 ammo 99999 // Load the weapon model before using this 01B2: give_actor $SWAT_2 weapon 30 ammo 99999 // Load the weapon model before using this 01B9: set_actor $SWAT_1 armed_weapon_to 30 01B9: set_actor $SWAT_2 armed_weapon_to 30 0635: AS_actor $SWAT_1 aim_at_actor $CAT 9000 ms 0635: AS_actor $SWAT_2 aim_at_actor $PLAYER_ACTOR -1 ms wait 4000 05D9: AS_actor $ARMY run_to_actor $SWAT_1 timelimit 5000 stop_within_radius 2.0 wait 5000 01B9: set_actor $SWAT_1 armed_weapon_to 0 074D: AS_actor $SWAT_1 turns_to_and_look_at_actor $ARMY timelimite 4000 wait 1000 0967: actor $ARMY move_mouth 3500 ms 00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_3' time 3500 flag 1 // ~s~Come back between 9:00 and 17:00. wait 3500 0967: actor $ARMY move_mouth 2000 ms 00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_4' time 2000 flag 1 // ~s~Come back between 9:00 and 17:00. wait 2100 07CD: AS_actor $ARMY walk_to 319.2133 983.0295 1959.3667 stop_with_angle 270.0 within_radius 1.0 wait 200 01B9: set_actor $SWAT_2 armed_weapon_to 0 074D: AS_actor $SWAT_1 turns_to_and_look_at_actor $SWAT_2 timelimite 3000 074D: AS_actor $SWAT_2 turns_to_and_look_at_actor $SWAT_1 timelimite 3000 wait 300 0922: set_camera_zoom_in_factor 100.0 out_factor 30.0 timelimit 3000 mode 1 0967: actor $SWAT_1 move_mouth 2200 ms 00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_5' time 2200 flag 1 wait 2200 067E: put_camera_on_actor $CAMDUM with_offset 0.0 0.0 -0.3 point_to_actor $CAT 0.0 mode 2 05D9: AS_actor $SWAT_1 run_to_actor $ARMY timelimit 1000 stop_within_radius 2.0 0605: actor $CAT perform_animation_sequence "FIGHTC_M" IFP_file "FIGHT_C" 4.0 loop 0 1 1 0 time -2 // versionA wait 260 015D: set_gamespeed 0.1 wait 30 0605: actor $SWAT_2 perform_animation_sequence "KO_SHOT_FACE" IFP_file "PED" 4.0 loop 0 0 0 1 time -2 // versionA wait 50 actor.PutAt($ARMY,318.8754, 983.4271, 1959.2749) 015D: set_gamespeed 1.0 wait 1000 actor.Health($SWAT_2) = 0 01B2: give_actor $CAT weapon 30 ammo 99999 01B9: set_actor $CAT armed_weapon_to 30 01B9: set_actor $CAT armed_weapon_to 30 05D9: AS_actor $SWAT_1 run_to_actor $CAT timelimit 5000 stop_within_radius 5.0 wait 100 0635: AS_actor $CAT aim_at_actor $SWAT_1 -1 ms 0605: actor $SWAT_1 perform_animation_sequence "HANDSUP" IFP_file "PED" 4.0 loop 0 0 0 1 time -2 // versionA wait 250 0967: actor $CAT move_mouth 1000 00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_6' time 2100 flag 1 wait 2200 07CD: AS_actor $PLAYER_ACTOR walk_to 315.0027 1024.1028 1949.8882 stop_with_angle 270.0 within_radius 1.0 wait 4000 00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_7' time 1800 flag 1 02E2: set_actor $CAT weapon_accuracy_to 100 wait 1000 05E2: AS_actor $CAT kill_actor $SWAT_1 wait 1400 05D9: AS_actor $CAT run_to_actor $PLAYER_ACTOR 3000 stop_within_radius 5.0 074D: AS_actor $PLAYER_ACTOR turns_to_and_look_at_actor $CAT timelimite 1000 01B9: set_actor $CAT armed_weapon_to 0 wait 3000 0967: actor $CAT move_mouth 1500 ms 00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_8' time 2500 flag 1 actor.PutAt($ARMY,318.9621, 999.0497, 1955.6697) 01B2: give_actor $ARMY weapon 30 ammo 99999 01B9: set_actor $ARMY armed_weapon_to 30 07CD: AS_actor $ARMY walk_to 315.5943 999.4093 1955.5867 stop_with_angle 359.0297 within_radius 1.0 wait 2500 00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_9' time 2500 flag 1 wait 1800 0446: set_actor $CAT immune_to_headshots 1 actor.Health($CAT) = 1000 074D: AS_actor $CAT turns_to_and_look_at_actor $ARMY timelimite 1000 05E2: AS_actor $ARMY kill_actor $CAT 02E2: set_actor $ARMY weapon_accuracy_to 100 :NEWW wait 0 if 031D: actor $CAT hit_by_weapon 30 else_jump @NEWW wait 0 0605: actor $CAT perform_animation_sequence "KO_SHOT_STOM" IFP_file "PED" 4.0 loop 0 0 1 1 time -2 // versionA 05E2: AS_actor $ARMY kill_actor $PLAYER_ACTOR 02E2: set_actor $ARMY weapon_accuracy_to 0 $DUMMY = actor.create(CIVMALE, #FBI, 315.6225, 1037.4628, 1944.2322) actor.LockInCurrentPosition($DUMMY) = true 0337: set_actor $DUMMY visibility 0 0619: enable_actor $DUMMY collision_detection 0 wait 0 player.InfiniteRun($PLAYER_CHAR) = TRUE 05D9: AS_actor $PLAYER_ACTOR run_to_actor $DUMMY timelimit 2500 stop_within_radius 0.5 wait 1000 04EF: release_animation "FIGHT_C" 04EF: release_animation "CRACK" 04EF: release_animation "COP_AMBIENT" 067E: put_camera_on_actor $CAMDUM with_offset 4.0 0.0 -0.3 point_to_actor $PLAYER_ACTOR 0.0 mode 2 0922: set_camera_zoom_in_factor 100.0 out_factor 30.0 timelimit 4000 mode 1 :AFA 067E: put_camera_on_actor $DUMMY with_offset 0.0 0.0 -2.0 point_to_actor $PLAYER_ACTOR 0.0 mode 2 wait 0 05D9: AS_actor $PLAYER_ACTOR run_to_actor $DUMMY timelimit 2500 stop_within_radius 0.5 wait 0 if 00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 315.7565 1033.7968 1946.0348 radius 1.5 1.5 1.5 else_jump @AFA wait 0 05BC: AS_actor $PLAYER_ACTOR jump 1 wait 2000 fade 0 1000 wait 1000 actor.PutAt($PLAYER_ACTOR,800.8171, 574.1005, 40.7814) 067E: put_camera_on_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 7.0 0.0 3.0 point_to_actor $PLAYER_ACTOR 0.0 mode 2 04BB: select_interior 0 0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0 wait 1000 fade 1 1200 :WATER wait 0 if 04AD: actor $PLAYER_ACTOR in_water else_jump @WATER wait 0 player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False actor.Health($PLAYER_ACTOR) = 10 fade 0 800 wait 800 model.Load(#REEFER) 023C: load_special_actor 'TRUTH' as 3 :BOATLOAD wait 0 if and model.Available(#REEFER) 023D: special_actor 3 loaded else_jump @BOATLOAD wait 0 car.Create($BOAT,#REEFER,909.1198, 573.5397, 1.204) 02D3: boat $BOAT sail_to 800.8171 570.1005 1.0 $TRUTH = Actor.Create(Mission2, #SPECIAL03, 909.1198, 573.5397, 1.204) 072A: put_actor $TRUTH into_car $BOAT driverseat 0679: put_camera_on_car $BOAT with_offset 0.0 0.0 2.5 rotation 0.0 0.0 0.0 0.0 2 0158: camera_on_car $BOAT 18 2 wait 200 fade 1 1000 :INSPHERE wait 0 if 01AF: car $BOAT sphere 0 in_sphere 800.8171 570.1005 1.0 radius 1.5 3.5 1.5 else_jump @INSPHERE wait 0 fade 0 1000 wait 1000 car.LockInCurrentPosition($BOAT) = true car.PutAt($BOAT,-2336.085, 2264.6025, -0.4318) 036A: put_actor $TRUTH in_car $BOAT car.Angle($BOAT) = 190.7052 036A: put_actor $TRUTH in_car $BOAT actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, -2328.7385, 2298.8909, 3.5) 04EF: release_animation "PED" 02D3: boat $BOAT sail_to -1830.9526 1571.162 -0.3925 player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False camera.Restore() camera.SetBehindPlayer() wait 500 fade 1 1000 $VIS = 30 player.SetDrunkVisuals($PLAYER_CHAR,$VIS) wait 400 $VIS -= 10 wait 400 $VIS -= 10 wait 400 $VIS = 0 car.LockInCurrentPosition($BOAT) = false :MAIN_4885 wait 700 00BC: show_text_highpriority GXT 'SOS_13' time 2500 flag 1 wait 1000 067E: put_camera_on_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 0.3 point_to_actor $TRUTH 0.0 mode 2 wait 1600 camera.Restore() camera.SetBehindPlayer() 0826: enable_hud 1 0581: enable_radar 1 02A3: enable_widescreen 0 0296: unload_special_actor 3 player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True 0394: play_music 1 Player.WantedLevel($PLAYER_CHAR) = 0 01F0: set_max_wanted_level_to 6 0489: set_actor $PLAYER_ACTOR muted 1 0296: unload_special_actor 1 het staat niet in een missie-vorm. dat kan diegene zelf het beste doen. BC7 Bewerkt: 17 augustus 2008 door BC7 Reageren
Timske Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik ga nog wel verder met het eiland. Ik ga het bugloos maken en terug ingame zetten. En dan met de map editor de laatste lootjes leggen Daarna ga ik nog een paar eilanden/mods maken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 De mod ligt helaas stil Ik kan nog geen Missiescirpten en ik kan maar een beetje Voertuig scripten Ik weet namelijk maar 3 opcodes. WIL IEMAND MISSIESCRIPTEN? Reageren
Sw33tRulez Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Beetje raar, aan het begin van het topic zo stoer en overtuigend praten van: We gaan door etc!!, en nu ligt zowat het hele team uit elkaar=.= Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Beetje raar, aan het begin van het topic zo stoer en overtuigend praten van: We gaan door etc!!, en nu ligt zowat het hele team uit elkaar=.= het ligt uit elkaar en de mod is door voor de mensen die door willen gaan met de mod neem je kans want heel Team SAS is of weg of naar GLD Timske = niet weg zegt hij nu[/font] Pieke = Weg BC7 = naar Green light district Zamg0d1 = ook naar Green light district Bewerkt: 19 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Kunnen jullie de intro van deze mod dan even uploaden op rapidshare.de, dat is dan het enige wat ik nog kan krijgen van deze mod. De intro vind ik zeer tof. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.