Darts Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) Hier komen wat nieuwe foto's http://img217.exs.cx/img217/8103/toyotaatl...ea.th.jpg' alt='toyotaatl...ea.th.jpg'> En wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 15 maart 2005 door Darts
Mazzeltje Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Ze zien er wel mooi uit. Alleen zou het mooier zijn als ze iets lichter waren. Ik vindt ze nu nog iets te donker.
Darts Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) Ja, het probleem bij Phototravel(Waarbij je naar locaties gaat) is het feit dat je de lichthoeveelheid niet kan aanpassen, bij Photodrive(foto's van een replay amken) wel. Of weet iemand hoe het kan? Ik heb trouwens ook een videootje gemaakt van de foto's met als muziek Tiesto, weet iemand of er zo'n site als ImageShack is maar dan voor video's? Iemand enig idee waarom een paar links van die foto's niet werken.(je ziet geen klein fotootje zoals bij de rest) Bewerkt: 15 maart 2005 door Darts
Spacecraft Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Ja, het probleem bij Phototravel(Waarbij je naar locaties gaat) is het feit dat je de lichthoeveelheid niet kan aanpassen, bij Photodrive(foto's van een replay amken) wel. Of weet iemand hoe het kan?Ik heb trouwens ook een videootje gemaakt van de foto's met als muziek Tiesto, weet iemand of er zo'n site als ImageShack is maar dan voor video's? http://rapidshare.de
Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) We starten de contest! (4 is ook goed ) De poll komt eraan! Edit:Hoe kan ik nu nog een poll maken? :blink: Bewerkt: 15 maart 2005 door Dragonmaster
Dennizzzz Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) VOOR DARTS:: Die link inplaats van die andere Bewerkt: 15 maart 2005 door Dennizzzz
Darts Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Ja, het probleem bij Phototravel(Waarbij je naar locaties gaat) is het feit dat je de lichthoeveelheid niet kan aanpassen, bij Photodrive(foto's van een replay amken) wel. Of weet iemand hoe het kan?Ik heb trouwens ook een videootje gemaakt van de foto's met als muziek Tiesto, weet iemand of er zo'n site als ImageShack is maar dan voor video's? http://rapidshare.de Dat ding blijft maar vastzitten op het laaste balkje onder aan je scherm.
Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Zoals op de eerste post staat: Ik kan hier geen poll meer aanmaken! Dus moet je het posten als je op iemand stemt! En nu over naar de contest en niets anders meer!
Darts Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 We starten de contest!(4 is ook goed ) De poll komt eraan! Edit:Hoe kan ik nu nog een poll maken? :blink: Door je eerste post te editen
Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 We starten de contest!(4 is ook goed ) De poll komt eraan! Edit:Hoe kan ik nu nog een poll maken? :blink: Door je eerste post te editen Ik vind het daar niet
Timotees Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (offotpic) wat zijn die rare "antenes"die uit de eennalaatste foto steken? onnopic
Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Foto's Deel 2 Volgens mij post je ongeveer 3 keer hetzelfde. :blink: Maar als ik de poll niet meer kan maken in dit topic. Dan moet je het gewoon maar melden als je stemt.
Darts Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) Foto's Deel 3 @ DragonMaster, ja maar nu is de contest begonnen, en je zei dat de foto's dan pas gelden, daarom post ik ze nog een keer. @ De Stemmers: Zeg de naam met een goed opvallend kleurtje zodat het opvalt. Bewerkt: 15 maart 2005 door Darts
Recommended Posts