Jump to content

Beste keus?


v.c. gangster

Recommended Posts

Wat is de beste keus, PSP of PS2? Ik ben van plan om morgen een PSP te kopen met het spel: GTA VCS, maar wat is nou eigenlijk de beste keus voor het spel: GTA VCS (Grand Theft Auto ViceCity Stories)? Bij welke van de 2 zijn de graphics het best, zijn er verschillen met het spel op de PS2 en PSP?

Iedereen is welkom om dit topic te lezen, ik heb graag dat jullie een berichtje achterlaten ^_^

Maar heb je daar geen zin in of weet je niks te zeggen, antwoord dan gewoon maar niet.

Link to comment
Delen op andere websites

PSP opzich is makkelijker overal naar toe te nemen.

Maar het verschil tussen de PSP-versie en de PS2-versie ligt er vooral in dat de PS2-versie meer USJ's, rampage's en submissies heeft. :)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

De PlayStation Portable versie heeft het voordeel dat hij overal mee naar toe genomen kan worden, dus ook op bijvoorbeeld vakantie. Maar indien je naar de graphics kijkt is de PlayStation 2 versie beter, en bovendien bevat deze ook minder bugs. De Portable versie heeft namelijk heel erg veel bugs, en de draw distance is op z'n zwakst gezegt erg slecht. Vooral dat laatste is erg verbeterd op de PS2 versie, en de bugs zijn ook wat minder aanwezig. Ook heeft de PS2 versie meer zijmissies en USJ's, maar dat is verwaarloosbaar in mijn ogen.

Link to comment
Delen op andere websites

oke, dus de psp bevat meer bugs en ps2 dus meer missies. Ok

Maar ik heb alsnog een psp en het spel erbij bestelt. het komt volgende week.

dan ook maar sparen voor een plastation 2, want bugs heb ik eigenlijk liever niet.

kun je ook iets doen op de PSP om de bugs minder te maken?

En heb je ook veel last van dode pixels op de PSP? Maar die vraag zie ik volgende week wel, als de psp en spel worden gebragt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

oke, dus de psp bevat meer bugs en ps2 dus meer missies. Ok

Maar ik heb alsnog een psp en het spel erbij bestelt. het komt volgende week.

dan ook maar sparen voor een plastation 2, want bugs heb ik eigenlijk liever niet.

kun je ook iets doen op de PSP om de bugs minder te maken?

En heb je ook veel last van dode pixels op de PSP? Maar die vraag zie ik volgende week wel, als de psp en spel worden gebragt ^_^

Ik heb het ding al een paar weken en nog geen enkele dode pixel. En die bugs vallen ook wel mee. Er zijn er maar 2 waar je echt last van hebt. De empire building clitch (soms laad hij het gebouw slecht of helemaal niet), en de lage draw distance. De ps2 heeft niet echt meer missies maar van die missies als ´pcj playground´ect heb je wat meer bij de ps2.

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zoveel bugs zitten er niet in VCS hoor. Er is alleen maar een bug bij de Empire Bulding, en ik soms last van de Bleu Hell. Verder vind ik dat VCS het bij mij prima doet. Ik heb nauwelijks last van een bug, af en toe gebeurt dit maar dat maakt niets uit. Je kunt dat zo je Savegame weer opnieuw laden. Verder heb ik ook nog nooit last gehad van dode pixels. Ook dit komt weinig voor. Dus wat er dan nog over blijft: "De PS2 versie heeft alleen meer missie's" Maar daar zou ik echt geen PS2 voor aanschaffen. Ik zou het gewoon bij de PSP Versie houden! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...