Jump to content

Wapens


xxRolie.

Recommended Posts

Welke wapens kan je het beste nemen?

Ik probeer namelijk nu een beetje zonder codes enzo, maar welke wapens kan ik dan het beste nemen?

Die toch goed zijn en makkelijk op te halen. (makkelijke vindplaats)

Of, wapens die niet zo heel duur zijn.

Misschien dat iemand een goede wapenlijst heeft! (A)

Alvast bedankt,, :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan welke je zelf het best vind, iedereen heeft z'n andere smaak over soort wapens. :)

Ja inderdaad, dat is wel zo..

Maar, je hebt ja verschillende soorten snipers, zit er dan geen verschil enzo met het schot?

Want anders maakt het eigenlijks niet uit welke wapens je neemt..

Naja,, ;):D

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn twee snipers, eentje heeft zogenaamd een laser maar ik heb serieus nog nooit gesnapt wat daar beter aan is. Ik vind die andere sniper lekkerder schieten.

En voor de rest is het gewoon kijken wat jij lekkerder vind. Sommige wapens zijn krachtiger maar kan je niet mee rennen, andere wapens zijn iets minder sterk maar kan je wel mee rennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk voor het gemak eens op WikiGTA. Hier staan alle wapens, klik op de naam van het wapen en je ziet extra eigenschappen en voor- en nadelen. Op deze manier kun je een keuze maken uit verschillende wapens. Let op dat je slechts één wapen kunt hebben uit een kleur, meerdere wapens van dezelfde soort (achtergrondkleur) is niet mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk voor het gemak eens op WikiGTA. Hier staan alle wapens, klik op de naam van het wapen en je ziet extra eigenschappen en voor- en nadelen. Op deze manier kun je een keuze maken uit verschillende wapens. Let op dat je slechts één wapen kunt hebben uit een kleur, meerdere wapens van dezelfde soort (achtergrondkleur) is niet mogelijk.

Nee dat klopt.. :puh:

Ik kijk wel eventjes op die site..

Bedankt hea!;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik de volgende wapens. Ik zet er ook bij waarom ik die handig vind:

Handgun: Gewoon dat basis pistooltje. Hij herlaat snel en je kan er mee rennen. De phyton is stukken sterker maar het duurt zo lang voordat je weer kan knallen. Maar pistolen gebruik je waarschijnlijk toch nooit. ^_^

Machine guns: De Ingram Mac 10. Een van de sterkste machine guns en je kan er mee rennen ook. De MP5 is wel wat sterker maar toch ook niet zo heel erg veel en daar kan je niet mee rennen. En bovendien schiet de mac 10 het snelst van allemaal.

Shotguns: SPAS 12. Gewoon het allersterkste. En hij schiet voor een shotgun erg snel. Bovendien kan je met geen enkele shotgun lopend schieten.

Assault Gifels: De M4 Carabijn. Gewoon de sterkste. En is makkelijk te vinden.

Snipers: Maakt geen bal uit. Het enigste verschil is dat je bij de sniper na ieder schot moet verladen en bij de laserscope niet. Maar de laserscope schiet langzamer dus het is uitijndelijk even snel.

Heavy Weapons: Minigun! Kan alles makkelijk slopen (op de tank na) en hoeft bijna nooit te herladen.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik in Vice City de minigun de "mooiste". Veel kogels en een zeer hoge afvuursnelheid. Naar mijn mening ideaal om helikopters mee neer te halen. Je kan hem helaas slechts op één plaats vinden (tenzij je cheats gebruikt).

Inderdaat het beste wapen. Enigste nadeel is dat je er geen tanks mee kan slopen. Dat kan wel met de rocketlauncher en de Lametrower.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaat het beste wapen. Enigste nadeel is dat je er geen tanks mee kan slopen. Dat kan wel met de rocketlauncher en de Lametrower.
In San Andreas kan dit wel . Je moet alleen vrij lang wachten en je hebt een heeeeleboel kogels nodig. Desalniettemin ben ik er wel in geslaagd meerdere tanks te vernietigen met de Minigun. In Vice City is dit inderdaad onmogelijk. Als je alle voor en nadelen van de wapens wilt weten, zou ik even een topic opzoeken waar mensen hun favo wapenlijst vertellen. Ik weet zeker dat zoiets er was, alleen weet ik niet of dat bij Vice City was (zo niet, dan was het bij SA). Je kunt daar zo lezen welke wapens het meeste gekozen worden en het fijnst in de omgang zijn.
Link to comment
Delen op andere websites

Hee misschien iets handigs om te weten.

En misschien wisten jullie het al, en is het niks nieuws.

Maar als je dat ene handpistool hebt.

En je gaat naar de wapenwinkel in downtown en je gaat dan de rifle range in, en je loopt de marker in en doet die schietopdracht, zul je na de opdracht enorm veel kogels hebben voor de handpistool!

Misschien wel hangig om te weten! ;)

Naja, het zal al wel bekend zijn, of gewoon heel logisch.. (A)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je moet eerst even weten wat voor een schutter je zelf bent. Als je erg precies kunt schieten, is een goede sniper handig. Als je dat niet kunt maar wel snel kunt reageren, heb je meer aan een SPAS 12. Je moet het gewoon even uitproberen. Sla bijvoorbeeld op vlak voor een grote schietmissie en speel die dan een paar keer met verschillende wapens. Dan weet je pas echt wat je vrienden zijn. Je kunt dan ook nog andere missies proberen omdat je dan met andere situaties te maken hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...