Jump to content

Wapens


xxRolie.

Recommended Posts

Het valt me vaak op bij het spelen van een savegame, dat mensen nauwelijks wapens hebben. Want als je de hidden packages hebt gevonden kun je bij een aantal van je safe houses naar hartelust wapens ophalen. Gewoon even elke keer als je een savegame doet erlangs gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig genoeg heb ik GEEN traangas op m'n PS2-versie aangezien ik de Platinum-versie heb...

Maar ik ben begonnen met Vice City,

en ik koop de wapens die ik kan kopen :)

Een machinegeweertje gebruik ik ook veel :)

Maar nu een echte aanrader!

Ik ben op het Hyman Condo, ik begin de missie met de helikopter,

ik vlieg naar de legerbasis, en bveonaan zo'n toren ligt een M60:

http://nl.wikigta.org/wiki/M60_locatie_%28GTA_Vice_City%29

de missie is het wapen stelen

ik land met mn helikopter op die toren, ik laat me vallen ( meestal is mn helikopter ook gevallen), en met beetje geluk zijn er daar in de buurt geen soldaten waar ik gevallen ben(meestal zijn er daar soldaten maar dat hindert niet:) ), (zorg wel dat je 100 armor en 100 health hebt), ik loop naar boven, en dan heb je weer geluk nodig dat er in die toren geen soldaten zijn( maar ik heb ondervonden als je met de helikopter gaat, er geen soldaten in die toren zullen zyn), je pakt het wapen, je gaat op het balkon gaan staan van de toren(meestal zien ze je en schieten de soldaten) en springt over de muur, je bent erover, nu sprint je naar waar de soldaten je niet kunnen raken, en mission past!

wapen behaald!

perfect haalbaar op mijn manier:)

kan ik me wel een uurtje mee vermaken!:)

Een oude post van mij :7

Maar als je'n politiepak hebt, kan je zonder al die tralala gewoon binnenwandelen in de legerbasis, zonder dat je aan flarden wordt geschoten. ^_^

Ohja,

de Kruger gebruik ik ook veel, en de .357

is ook handig :D

En .308 Sniper is ook heel handig om sneaky mensen te killen :puh:

:dans: MegaPilot. :dans:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig genoeg heb ik GEEN traangas op m'n PS2-versie aangezien ik de Platinum-versie heb...

Maar ik ben begonnen met Vice City,

en ik koop de wapens die ik kan kopen :)

Een machinegeweertje gebruik ik ook veel :)

Maar nu een echte aanrader!

Ik ben op het Hyman Condo, ik begin de missie met de helikopter,

ik vlieg naar de legerbasis, en bveonaan zo'n toren ligt een M60:

http://nl.wikigta.org/wiki/M60_locatie_%28GTA_Vice_City%29

de missie is het wapen stelen

ik land met mn helikopter op die toren, ik laat me vallen ( meestal is mn helikopter ook gevallen), en met beetje geluk zijn er daar in de buurt geen soldaten waar ik gevallen ben(meestal zijn er daar soldaten maar dat hindert niet:) ), (zorg wel dat je 100 armor en 100 health hebt), ik loop naar boven, en dan heb je weer geluk nodig dat er in die toren geen soldaten zijn( maar ik heb ondervonden als je met de helikopter gaat, er geen soldaten in die toren zullen zyn), je pakt het wapen, je gaat op het balkon gaan staan van de toren(meestal zien ze je en schieten de soldaten) en springt over de muur, je bent erover, nu sprint je naar waar de soldaten je niet kunnen raken, en mission past!

wapen behaald!

perfect haalbaar op mijn manier:)

kan ik me wel een uurtje mee vermaken!:)

Een oude post van mij :7

Maar als je'n politiepak hebt, kan je zonder al die tralala gewoon binnenwandelen in de legerbasis, zonder dat je aan flarden wordt geschoten. ^_^

Ohja,

de Kruger gebruik ik ook veel, en de .357

is ook handig :D

En .308 Sniper is ook heel handig om sneaky mensen te killen :puh:

:dans: MegaPilot. :dans:

Okee..

Ga ik proberen!

Ik heb ook de platinum versie.. :puh:

Duss ik heb ook geen traangas. :(

Naja, nog bedankt! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het valt me vaak op bij het spelen van een savegame, dat mensen nauwelijks wapens hebben. Want als je de hidden packages hebt gevonden kun je bij een aantal van je safe houses naar hartelust wapens ophalen. Gewoon even elke keer als je een savegame doet erlangs gaan.

Ja inderdaad dat is wel zo.

Maar daar heb je de Python liggen terwijl ik liever gewoon het pistol heb.

Daar kan je mee rennen, en die schiet sneller! ;)

Je moet wel vaker schieten voordat die ene persoon dood is, maar goed.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel rennen met de Python alleen niet schieten onder het rennen. Maar ik vind hem veel effectiever, dat gewone pistool zet eigenlijk geen zoden aan de dijk. Voordat je genoeg schoten hebt gelost ben je al lang geëlimineerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op het Hyman Condo, ik begin de missie met de helikopter,

ik vlieg naar de legerbasis, en bveonaan zo'n toren ligt een M60:

http://nl.wikigta.org/wiki/M60_locatie_%28GTA_Vice_City%29

de missie is het wapen stelen

ik land met mn helikopter op die toren, ik laat me vallen ( meestal is mn helikopter ook gevallen), en met beetje geluk zijn er daar in de buurt geen soldaten waar ik gevallen ben(meestal zijn er daar soldaten maar dat hindert niet:) ), (zorg wel dat je 100 armor en 100 health hebt), ik loop naar boven, en dan heb je weer geluk nodig dat er in die toren geen soldaten zijn( maar ik heb ondervonden als je met de helikopter gaat, er geen soldaten in die toren zullen zyn), je pakt het wapen, je gaat op het balkon gaan staan van de toren(meestal zien ze je en schieten de soldaten) en springt over de muur, je bent erover, nu sprint je naar waar de soldaten je niet kunnen raken, en mission past!

wapen behaald!

perfect haalbaar op mijn manier:)

Als je dat wapen echt snel wilt hebben en je hebt de 100% behaalt, kan je hem ook gewoon kopen bij Phil's Place. ;) Maar.. Als je een beetje lol wilt hebben is jouw manier weer perfect. :)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op het Hyman Condo, ik begin de missie met de helikopter,

ik vlieg naar de legerbasis, en bveonaan zo'n toren ligt een M60:

http://nl.wikigta.org/wiki/M60_locatie_%28GTA_Vice_City%29

de missie is het wapen stelen

ik land met mn helikopter op die toren, ik laat me vallen ( meestal is mn helikopter ook gevallen), en met beetje geluk zijn er daar in de buurt geen soldaten waar ik gevallen ben(meestal zijn er daar soldaten maar dat hindert niet:) ), (zorg wel dat je 100 armor en 100 health hebt), ik loop naar boven, en dan heb je weer geluk nodig dat er in die toren geen soldaten zijn( maar ik heb ondervonden als je met de helikopter gaat, er geen soldaten in die toren zullen zyn), je pakt het wapen, je gaat op het balkon gaan staan van de toren(meestal zien ze je en schieten de soldaten) en springt over de muur, je bent erover, nu sprint je naar waar de soldaten je niet kunnen raken, en mission past!

wapen behaald!

perfect haalbaar op mijn manier:)

Als je dat wapen echt snel wilt hebben en je hebt de 100% behaalt, kan je hem ook gewoon kopen bij Phil's Place. ;) Maar.. Als je een beetje lol wilt hebben is jouw manier weer perfect. :)

Jaa, voor plezier is die manier inderdaad wel leuker!

Maar eventjes over dat wapen.

Je hoeft niet de 100% hebben voor dat wapen bij Phil's Place hoor!

Want ik heb nog langer de 100% niet, maar ik kan dat wapen wel kopen. :puh:

Wanneer je die missies daar gedaan hebt, dan kan je die kopen! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jaa, voor plezier is die manier inderdaad wel leuker!

Maar eventjes over dat wapen.

Je hoeft niet de 100% hebben voor dat wapen bij Phil's Place hoor!

Want ik heb nog langer de 100% niet, maar ik kan dat wapen wel kopen. :puh:

Wanneer je die missies daar gedaan hebt, dan kan je die kopen! ;)

Okay, dan weet ik dat ook weer. Ik kwam er namelijk pas achter dat die dingen daar lagen toen ik de 100% had uitgespeeld. Daarvoor had ik nooit geweten dat het daar lag. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jaa, voor plezier is die manier inderdaad wel leuker!

Maar eventjes over dat wapen.

Je hoeft niet de 100% hebben voor dat wapen bij Phil's Place hoor!

Want ik heb nog langer de 100% niet, maar ik kan dat wapen wel kopen. :puh:

Wanneer je die missies daar gedaan hebt, dan kan je die kopen! ;)

Okay, dan weet ik dat ook weer. Ik kwam er namelijk pas achter dat die dingen daar lagen toen ik de 100% had uitgespeeld. Daarvoor had ik nooit geweten dat het daar lag. ;)

Haha.. :puh: Dat zag je ook in die cut scene ofzo.. :puh:

Nadat je die missies daar gedaan had!

Tenminste, wel bij mij. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...