Loekoe Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik ben net nieuw hier, maar ik voel me nu toch geroepen om even te reageren. Ik heb het hele topic doorgelezen, en ben zelf in het bezit van een Nintendo DS. Ik heb het gevoel dat de meeste mensen hier gewoon niet goed lezen. Dit spel zal hoogstwaarschijnlijk Topdown zijn, simpelweg omdat de DS free roaming games als GTA niet aan kan. En vergelijk het dan niet met Nintendogs. Nintendogs is een game, waarin je alleen in een kamer bent, en de hond aan het uitlaten bent. Dat zijn minimale opties, en een minimale speelwereld, qua grootte. Sims 2 is dan weer ietsje groter, maar heeft dan ook weer lelijkere grafics. Als je ziet dat de PSP qua framerate al moeite heeft, kijk dan ook even naar de DS. En trouwens, de mensen die zeggen dat Rockstar er misschien een casette bij doet, kletsen ook uit hun nek. Het heeft niet met de grootte van het spelletje te maken, maar wat de DS aankan. Het zou wel 3D kunnen zijn, maar dan zou het afschuwelijk lelijk zijn, heel weinig missies hebben, geen AI gestuurde mensen/voertuigen en een kleine wereld hebben. Rockstar zou dan een enorme fout maken. Vergelijk een Zelda game niet met een GTA game, GTA is pakkeweg veel groter. Bovendien willen we, als we GTA spelen, dat het ook een beetje realistisch is. Trouwens, de GTA classic games ownde vet hard, sterker nog, ik vind de GTA Classic games veel vetter dan de huidige 3D. GTA 2 heb ik helemaal kapot gespeeld! Heerlijk was het om over de daken te rennen, übervette stunts uit te halen (wat nu vrijwel onmogelijk is, door de realiteit) en de vrijheid. Als ze de 2D wat oppoetsen, aankleden, een steengoede storyline erin stoppen en een grote stad maken, word dit bij lange na de beste NDS game van het jaar, geloof me! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik ben net nieuw hier, maar ik voel me nu toch geroepen om even te reageren. Ik heb het hele topic doorgelezen, en ben zelf in het bezit van een Nintendo DS. Ik heb het gevoel dat de meeste mensen hier gewoon niet goed lezen. Dit spel zal hoogstwaarschijnlijk Topdown zijn, simpelweg omdat de DS free roaming games als GTA niet aan kan. En vergelijk het dan niet met Nintendogs. Nintendogs is een game, waarin je alleen in een kamer bent, en de hond aan het uitlaten bent. Dat zijn minimale opties, en een minimale speelwereld, qua grootte. Sims 2 is dan weer ietsje groter, maar heeft dan ook weer lelijkere grafics. Als je ziet dat de PSP qua framerate al moeite heeft, kijk dan ook even naar de DS. En trouwens, de mensen die zeggen dat Rockstar er misschien een casette bij doet, kletsen ook uit hun nek. Het heeft niet met de grootte van het spelletje te maken, maar wat de DS aankan. Het zou wel 3D kunnen zijn, maar dan zou het afschuwelijk lelijk zijn, heel weinig missies hebben, geen AI gestuurde mensen/voertuigen en een kleine wereld hebben. Rockstar zou dan een enorme fout maken. Vergelijk een Zelda game niet met een GTA game, GTA is pakkeweg veel groter. Bovendien willen we, als we GTA spelen, dat het ook een beetje realistisch is. Trouwens, de GTA classic games ownde vet hard, sterker nog, ik vind de GTA Classic games veel vetter dan de huidige 3D. GTA 2 heb ik helemaal kapot gespeeld! Heerlijk was het om over de daken te rennen, übervette stunts uit te halen (wat nu vrijwel onmogelijk is, door de realiteit) en de vrijheid. Als ze de 2D wat oppoetsen, aankleden, een steengoede storyline erin stoppen en een grote stad maken, word dit bij lange na de beste NDS game van het jaar, geloof me! 1.transformers kunde op een manier zien als een gta game omdat het een grote stad heeft RIJDENDE auto's en vliegende helikopters 2.als ze een cassete toevoegen dan kan de ds meer aan dan normaal zoals ge kunt zien met nds browser 3. welkom op de forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 1.transformers kunde op een manier zien als een gta game omdat het een grote stad heeft RIJDENDE auto's en vliegende helikopters Er missen een hoop aspecten, als gedetailleerde gebouwen en voetgangers. Tevens die ''rijdende auto's'' zijn vast maar een handje vol, zo niet kan je een screen posten of een voorbeeld van die game laten zien, waarin AI gestuurde auto's gewoonweg rond rijden? 2.als ze een cassete toevoegen dan kan de ds meer aan dan normaal zoals ge kunt zien met nds browser Nou heb je Loekoe zijn verhaal blijkbaar niet goed gelezen: En trouwens, de mensen die zeggen dat Rockstar er misschien een casette bij doet, kletsen ook uit hun nek. Het heeft niet met de grootte van het spelletje te maken, maar wat de DS aankan. Je moet kijken naar de capaciteit van de graphics en naar de Processor, jij kijkt alleen naar het geheugen, daar red je de graphics niet mee hoor, hooguit een oerlelijke aankleding in 3D view. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loekoe Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik moet er niet aan denken, een 3D GTA game op de DS. Zoals ik al zei, het heeft niet met de grootte van het spel te maken, de DS kan het aan of niet. Bovendien is Transformers echt niet zo uitgebreid als GTA. Bovendien is Transformers echt foeilelijk. En alsof de NDS Browser zoveel ruimte in beslag neemt! En je kan Transformers beslist niet met GTA vergelijken, totaal ander genre en soort game. Geloof me, een echte old-school GTA kan (kán) übervet zijn. Sterker nog, ik persoonlijk vind de Classic GTA's veel vetter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik moet er niet aan denken, een 3D GTA game op de DS. Zoals ik al zei, het heeft niet met de grootte van het spel te maken, de DS kan het aan of niet. Bovendien is Transformers echt niet zo uitgebreid als GTA. Bovendien is Transformers echt foeilelijk. En alsof de NDS Browser zoveel ruimte in beslag neemt! En je kan Transformers beslist niet met GTA vergelijken, totaal ander genre en soort game. Geloof me, een echte old-school GTA kan (kán) übervet zijn. Sterker nog, ik persoonlijk vind de Classic GTA's veel vetter! ik denk toch ni dat R* ons zal teleur stellen en trouwens transformers kan je best vergelijken want je hebt er missies submissies en een eigen personage plus nog de hoofdrol spelers(optimus prime enz.) er zijn inderdaad geen voetgangers want anders zouden die al plat gestampt worden en de gebouwen zien er toch redelijk goed uit + je hebt keuze tussen zo'n 32 auto's inclusief vliegtuig en helikopters en je kan na al de missies vrij rond rijden waar je maar wilt. en de graphics moeten niet persé goed zijn hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 ik zal ook nog eens zoeken op youtube voor bewijs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 als dat niet goed genoeg is dan weet ik het ook niet meer. en als je goed luistert zegt hij op een moment:"grand theft transformers" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loekoe Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 als dat niet goed genoeg is dan weet ik het ook niet meer. en als je goed luistert zegt hij op een moment:"grand theft transformers" Haha, zie je hoe kaal de omgeving is? Je ziet vrijwel niets, behalve heel veel (hoekige) gebouwen en overdreven schuine wegen. En wat denk je van het gedrag van de mensen? In GTA heb je echt computergestuurde auto's, die echt nadenken en op een bepaald moment bepaalde acties ondernemen. De DS kan dat simpelweg niet aan. Je kan zo verschrikkelijk eigenwijs blijven doen, maar je kan ook een keer inzien wat voor kracht GTA kost. Op de PSP heeft GTA al moeite om het aan te kunnen, laat staan op de DS. Denk ook aan de verschillende mensen op straat, niet dat je alleen maar dezelfde vierkante hoofden zien. Willen we ook niet. Bovendien moet de wereld ook redelijk groot zijn, en willen we geen laadtijden van 30/40 seconden als je ieder gebouw in gaat. Nogmaals, de NDS kan een game ala GTA niet aan, of je wilt een 3D GTA hebben met minimale grafics, weinig variatie, domme Ai, en een bar kleine wereld. Dat wil je simpelweg niet, en Rockstar gaat die blunder ook niet maken! De mensen die zweren bij de Classics GTA's (me ), zullen voor dit spel absoluut een NDS gaan halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 alleen de tijd zal het zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=80189 lees een sde feiten door. want ze zeggen dat er een nieuwe engine zal zijn en topdown view engines zijn al voorbij ( gta,gta2,gtaa) en trouwnens hoe gaat ge dan samen op wifi spelen als ge mekaar niet eens van ver kunt sniperen en mischien hebben ze een manier gevonden om zo'n gigantisch spel op zo'n klein cassette te zetten Bewerkt: 25 augustus 2008 door nintendo5998 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 want ze zeggen dat er een nieuwe engine zal zijn en topdown view engines zijn al voorbij ( gta,gta2,gtaa) Een nieuwe enegine hoeft niet te maken te hebben met 3D of topdown view hoor, tevens kennen we de 3D enegine onderhand ook wel. Ik zou eerder een enegine kunnen bedenken kwa leuke functies op het touchscreen, dat is een detail die nog niet eerder is voorgekomen, dat betekend nog niet dat alles 3D wordt. en trouwnens hoe gaat ge dan samen op wifi spelen als ge mekaar niet eens van ver kunt sniperenen mischien hebben ze een manier gevonden om zo'n gigantisch spel op zo'n klein cassette te zetten Nogmaals je blijft de ''cassette'' er maar bij halen, extra ruimte voor een game grote is nog niet een mooi spel met 3D graphics, je kijkt constant naar de grote en naar de ruimte, is dat niet een beetje oppervlakkig van je? Als jij een mooi aanzicht wil en veel variatie in personen/voertuigen de hele mikmak dus, dan heb je een krachtiger systeem nodig, elke mens met een realistisch of technisch beeld kan dit in zien. De DS is gewoon een redelijk zwak apparaat op graphics gebied. Dan kan je nog zoveel ruime eraan uitbouwen, maar daar schiet je uiteindelijk niets mee op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 :O eerste screens gevonde op youtube Oke er staan nog er nog meer! weet iemand of het egt is ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Nog een :O ik denk dat deze niet egt is! auto's en poppetje komt me bekendt voor van GTA III beoordeel zelf maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Je eerste screenshots kloppen al niet, deze zijn tevens een maand geleden erop gezet. Kwa graphics ziet het er minstens uit als een console game. Overigens heeft Rockstar games zelf nog niets geplaatst, zo lang dat nog niet is gebeurd kun je er van uit gaan dat deze hartstikke nep zijn. Over je tweede filmpje, dit is inderdaad gewoon Gta III.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 want ze zeggen dat er een nieuwe engine zal zijn en topdown view engines zijn al voorbij ( gta,gta2,gtaa) Een nieuwe enegine hoeft niet te maken te hebben met 3D of topdown view hoor, tevens kennen we de 3D enegine onderhand ook wel. Ik zou eerder een enegine kunnen bedenken kwa leuke functies op het touchscreen, dat is een detail die nog niet eerder is voorgekomen, dat betekend nog niet dat alles 3D wordt. en trouwnens hoe gaat ge dan samen op wifi spelen als ge mekaar niet eens van ver kunt sniperenen mischien hebben ze een manier gevonden om zo'n gigantisch spel op zo'n klein cassette te zetten Nogmaals je blijft de ''cassette'' er maar bij halen, extra ruimte voor een game grote is nog niet een mooi spel met 3D graphics, je kijkt constant naar de grote en naar de ruimte, is dat niet een beetje oppervlakkig van je? Als jij een mooi aanzicht wil en veel variatie in personen/voertuigen de hele mikmak dus, dan heb je een krachtiger systeem nodig, elke mens met een realistisch of technisch beeld kan dit in zien. De DS is gewoon een redelijk zwak apparaat op graphics gebied. Dan kan je nog zoveel ruime eraan uitbouwen, maar daar schiet je uiteindelijk niets mee op. ik bedoel niet zo'n cassette voor ruimte vergrooting maar met het originele spel ik weet niet hoe ze dat noemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.