graafschap.b Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 :?hallo ik wil graag mijn huis van sketchup in san andreas zetten maar hoe moet dat ik heb denk ik ale nodige spullen. zeg er wel bij wat ik nodig heb. wie kan mij helpen Reageren
Puma Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Gelieve in het gevolg naar mijn nieuwe tutorial over (Sketchup)models ingame zetten te linken . Succes, als je vragen hebt kun je dat in dat topic posten. Reageren
graafschap.b Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Gelieve in het gevolg naar mijn nieuwe tutorial over (Sketchup)models ingame zetten te linken .Succes, als je vragen hebt kun je dat in dat topic posten. ja daar heb ik all ge keken vindt het handig maar ik heb de gratis versie zou je me daar mee kunnen helpen of als je converter kan posten lukt het me zelf verder ALVAST BE DANKT PUMA Reageren
keessie Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) ik had een tut gemaakt over het converteren van de gratis sketchup naar .3ds klik daarna kan je verder met de tut van puma veel succes grz keessie Bewerkt: 8 augustus 2008 door keessie Reageren
graafschap.b Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik had de tut all ge lezen maar de link naar de converter doet het niet. dus daar sta ik vast zou jij hem op nieuw hier kunnen posten/ de rest lukt mij zelf wel. alvastbedankt Reageren
graafschap.b Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) ow ja er mag ook ge reageert worden door andere hoor Bewerkt: 8 augustus 2008 door graafschap.b Reageren
keessie Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 link doet het weer hier is hij nog een keer klik grz keessie p.s. er zijn veel mensen op vakantie vandaar de weinig reacties(had ik al opgemerkt) Reageren
graafschap.b Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 link doet het weer hier is hij nog een keerklik grz keessie p.s. er zijn veel mensen op vakantie vandaar de weinig reacties(had ik al opgemerkt) sorry dat het zo lang duurde maar met ilogen de die het net en ddan gaf die de fout je mag niet reageren of zo iets. maar egt haardstike badankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.