Jump to content

Vista belemmert gamen!


Remi-X

Recommended Posts

Ik vind vista ook 3 keer niks, min vriend had vista op zijn pc en had 2048 mb geheugen mijne had 700mb en die van mij deed alles veel sneller, hij is nu ook naar xp geswitcht. Voor vista krijg je met alles wat je opent eerst nog de vraag of je het wel wilt openen en dan moet je als admin inloggen dat is echt een gezeik. En ook het onnodige spul dat erop zit, alleen de looks vind ik al niks. Ik snap ook niet waarom ze dat doen ik gebruik mijn pc niet om naar te kijken maar om op te internetten enzo. Het is bij jouw al een wonder dat je kunt internetten, mijn moeder en broertjes kunnen niet eens normaal internetten.

Dat kan je anders ook uitzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind vista ook 3 keer niks, min vriend had vista op zijn pc en had 2048 mb geheugen mijne had 700mb en die van mij deed alles veel sneller, hij is nu ook naar xp geswitcht. Voor vista krijg je met alles wat je opent eerst nog de vraag of je het wel wilt openen en dan moet je als admin inloggen dat is echt een gezeik. En ook het onnodige spul dat erop zit, alleen de looks vind ik al niks. Ik snap ook niet waarom ze dat doen ik gebruik mijn pc niet om naar te kijken maar om op te internetten enzo. Het is bij jouw al een wonder dat je kunt internetten, mijn moeder en broertjes kunnen niet eens normaal internetten.

Mijn Vista-pc met 2048MB RAM is sneller dan mijn XP-pc met 1024MB RAM. Bullshit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon een goeie PC hebben. Ik run Vista en er is ook niets aan de hand.. Het is gewoon veel overzichtelijker. Maarja mss heeft Home Premium meer bugs. Want ik draai namelijk Ultimate ^_^

Vista is juist beter voor high-end PC gaming. Kan DirectX 10 aan, en dat heeft XP niet en kan ook niet geïnstalleerd worden..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...