Jump to content

[SPOILER] wat moet ik kiezen


prolite1

Recommended Posts

wat moet ik kiezen aan het einde roman dood en veel geld of roman leven en geen geld

ik koos eerst voor romand dood en geld maar dan is er niks nieuws dat je kan doen.

is dat met roman levend wel

als je uitspeeltd is er niks nieuws

>>> Door Lantyz: Spoiler in topictitel gezet<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je de volgende keer een Spoiler waring geven? Dit is niet leuk voor de mensen die het nog moeten uitspelen.

Twee: het antwoord:

Ikzelf heb Gekozen voor Revange. (Dus wraak) Dat roman blijft leven. (Hij is je neef in-game)

En dan krijg je ook het geld hoor ;) [/font]

En het verschil, je krijgt andere missies. Voor de missies, kijk >Hier en scroll naar onder<

Groeten,

Bewerkt: door thegtaman
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je de volgende keer een Spoiler waring geven? Dit is niet leuk voor de mensen die het nog moeten uitspelen.

Twee: het antwoord:

Ikzelf heb Gekozen voor Revange. (Dus wraak) Dat roman blijft leven. (Hij is je broer in-game)

En dan krijg je ook het geld hoor ;) [/font]

En het verschil, je krijgt andere missies. Voor de missies, kijk >Hier en scroll naar onder<

Groeten,

Roman is de neef van Niko en niet zijn broer, die had hij wel maar is dood(vermoord).

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je de volgende keer een Spoiler waring geven? Dit is niet leuk voor de mensen die het nog moeten uitspelen.

Twee: het antwoord:

Ikzelf heb Gekozen voor Revange. (Dus wraak) Dat roman blijft leven. (Hij is je broer in-game)

En dan krijg je ook het geld hoor ;) [/font]

En het verschil, je krijgt andere missies. Voor de missies, kijk >Hier en scroll naar onder<

Groeten,

Roman is de neef van Niko en niet zijn broer, die had hij wel maar is dood(vermoord).

Weer verkeerd geschreven :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je de volgende keer een Spoiler waring geven? Dit is niet leuk voor de mensen die het nog moeten uitspelen.

Twee: het antwoord:

Ikzelf heb Gekozen voor Revange. (Dus wraak) Dat roman blijft leven. (Hij is je broer in-game)

En dan krijg je ook het geld hoor ;) [/font]

En het verschil, je krijgt andere missies. Voor de missies, kijk >Hier en scroll naar onder<

Groeten,

Roman is de neef van Niko en niet zijn broer, die had hij wel maar is dood(vermoord).

ik wist niet dat niko een broer had.

Bewerkt: door end of the riot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer Revenge gedaan en een keer Deal ik wou eens zien wat de verschillen waren. :tu:

Ik heb ook alles bij de keuzes andersom gedaan bijv op een account Revenge en op de andere Deal .

Dus gta 2 keer uitgespeeld ! :)

Ben nu voor de 100 % bezig op mijn Deal account . :bier:

Greetz Liberty-city10 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je de volgende keer een Spoiler waring geven? Dit is niet leuk voor de mensen die het nog moeten uitspelen.

Twee: het antwoord:

Ikzelf heb Gekozen voor Revange. (Dus wraak) Dat roman blijft leven. (Hij is je broer in-game)

En dan krijg je ook het geld hoor ;) [/font]

En het verschil, je krijgt andere missies. Voor de missies, kijk >Hier en scroll naar onder<

Groeten,

Roman is de neef van Niko en niet zijn broer, die had hij wel maar is dood(vermoord).

ik wist niet dat nico een neef had.

je dacht zeker dat hij z'n nicht was :schater:

en het is niko

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

zoals ik het begrijp krijg je bij beide beslissingen 250.000 geld.

alleen bij deal in de eerste en bij revenge in de derde missie

en bij deal gaat roman dood en bij revenge kate in de tweede missie[/font]

endimitri gaat dood bij deal in de derde missie en bij revenge in de eerste[/font]

en bij revenge dood je ook nog es jimmy[/font]

dus DEAL: roman+dimitri dood +respect van kate gaat weg en je kan ni meer met haar uit+ €250.000..........

REVENGE:Kate+dimitri+jimmy dood + €250.000

[/font]

wat een hoop spoiler ^_^ IEDEREEN BLIJ :tu:

Bewerkt: door Mr.N.Bellic
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...