Jump to content

Ik kan de missies niet uitspelen


Hunter

Recommended Posts

Heeeeeejjjjjzzzz

Ik heb GTA 3 en daar moet je een missie doen die ik niet snap.

Je missie (ik weet ff niet meer hoe die heet, maar ik dacht "a drop in the ocean") begint op het 2e eiland. Je krijgt als opdracht een boot te pakken (ligt op het 1e eiland) en dan pakketjes te pakken die uit een vliegtuig worden gedropt. maar er komt ook een politie boot, die ook achter de pakjes aangaat. Die boot is bij mij altijd net wat sneller

weet iemand hoe ik die missie mioet doen??

:D:D:D

Bewerkt: door Hunter
Link to comment
Delen op andere websites

De boten liggen gewoon op het 2e eiland hoor, bij het punt waar je de eerste missies moet doen op staunton, bij A dus, die vrouw.

ja, weet ik, maar ze zeggen in het verhaal dat je een boot in het 1e eiland moet pakken. mogen die boten in staunton ook dan??

:huh: :huh: :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht het niet, je moet naar de boot op Portland gaan, moet lukken binnen de tijd, ook al ben je niet op tijd, kun je de pakketjes nog pakken. Je moet ze alle zes pakken, maar bij elk pakketje krijg je een wantedlevel erbij, behalve de laatste, daarna moet je ze ook nog terugbrengen naar Donald Love, gelukkig heeft dat géén tijdlimiet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht het niet, je moet naar de boot op Portland gaan, moet lukken binnen de tijd, ook al ben je niet op tijd, kun je de pakketjes nog pakken. Je moet ze alle zes pakken, maar bij elk pakketje krijg je een wantedlevel erbij, behalve de laatste, daarna moet je ze ook nog terugbrengen naar Donald Love, gelukkig heeft dat géén tijdlimiet.

maar er komt ook een politieboot. moet je die dan kapot knallen ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, gewoon proberen eerder te zijn, je kunt natuurlijk (geloof ik) wel de boten op Staunton eerst pakken en dan vervolgens naar de Speeder op Portland om zo een binnendoorweg te maken. Over de terugweg naar Donald Love kan ik je geen tips geven, ik deed het met de code NOPOLICEPLEASE, maar lastig is het wel aangezien je een 5 pip.gifpip.gifpip.gifpip.gifpip.gif wanted level niveau krijg. Hoe je dan naar Donald Love moet komen, moet je maar even verder vragen. Ik denk dat het het makkelijkst is om eerst met de boot naar staunton te gaan, daar vervolgens een Yakuza Stinger pakken en dan vól gas naar Donald Love.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
Nee, gewoon proberen eerder te zijn, je kunt natuurlijk (geloof ik) wel de boten op Staunton eerst pakken en dan vervolgens naar de Speeder op Portland om zo een binnendoorweg te maken. Over de terugweg naar Donald Love kan ik je geen tips geven, ik deed het met de code NOPOLICEPLEASE, maar lastig is het wel aangezien je een 5 pip.gifpip.gifpip.gifpip.gifpip.gif wanted level niveau krijg. Hoe je dan naar Donald Love moet komen, moet je maar even verder vragen. Ik denk dat het het makkelijkst is om eerst met de boot naar staunton te gaan, daar vervolgens een Yakuza Stinger pakken en dan vól gas naar Donald Love.

je mag de boten op stauton pakken en daarmee de missie doen ik heb het ook zo gedaan en je krijgt veel meer geld ook als je de missie hebt gehaald

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...