Jump to content

Zamg0d1 VS Sprunk


NickyHendriks

Recommended Posts

Onderwerp: Lord of the Rings

Soort design: Sig

Size design: Forummaten 500×150 of 450×150 maar het moet wel een sig blijvn.

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: 6 Augustus 21:00 uur Uiterlijk

Opmerking: Graag geen C4D's.

Zamg0d1

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel met je battlen! :eten:

Ik doe zonder C4D, dat moet ik toch eerst nog een goed leren :roll:

Is goed hoor ik ga nu beginnen :dans:

Wil Dizzeee de naam van dit topic veranderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is mijn Sign:

lordoftheringssigblendivy6.png

Hij is nog te groot, deze maat gebruik ik bij het photo shoppen en ik wilde hem kleiner maken voor de battle maar ik laat he zo zodat je hem beter kan zien als je hem wilt op 500×150 kijk dan in mijn signature

Als jij deze sig wilt hebben met jouw naam erin stuur een PB en ik zal het maken ik heb het PSD bestand nog

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn beide niet echt mooie sigs maar ik stem op Zamg01d omdat de sig van Sprunk te eentonig is.

Zamg0d1:

Het is leuk hoe je je render en lijntjes in je sig verwerkt heb alleen de tekst trekt teveel van je aandacht,het lijd heel erg af.

Ik zou je render centraal zetten zodat hij in de spotlights staat want het gaat om de render(s) en niet om de tekst. ;)

Ook je render aan de rechterkant valt niet zo goed op.

Je achtergrond is een beetje saai,ik zou wat meer met de color balance spelen.

Rate:6.4/10

Sprunk:

Het eerste wat me opviel was dat ie aan de rechterkant wat leeg is.

En je render kon ook beter ingeblend want zo lijkt het alsof de render "er op geplakt" is.

De achtergrond lijkt ook erg simpel en heeft een lelijke kleur.

Je achtergrond,tekst en brush achter de render is dezelfde kleur en daarom lijkt het erg eentonig.

De kleur van de border past er ook niet echt goed bij.

Ik heb echt vééél beter van je gezien! :Y

Rate:6.0/10

Vote:Zamg0d1

@hieronder:Je hoeft het topic niet te bumpen hoor. ;)

Bewerkt: door PiekeTheCat
Link to comment
Delen op andere websites

Sprunk : Wow , ik had echt beter van je verwacht. Sorry dat het misschien beledigend klinkt maar je handtekening sig is veel beter. Ik zie dat je vandaag inspiratie te kort had. Je tekst is nauwelijks te lezen omdat het bijna de zelfde lelijke kleur als de achtergrond heeft. En de brush is ook niet mooi. En de render is ook niet echt de mooiste lotr personage die je kon kiezen :-( . Ik vind het wel goed dat je er een border omheen hebt gedaan maar wrm dat ook in het geel. Ik vind het dus kortom eentonig idd. Een 5/10 omdat ik denk dat dit ook een van je eerste sig is.

zamg0d1 : Ik heb je wat met je zitten pm-en en het is een grote verandering op je vorige sig. Je hebt die balk achter de tekst nog beter gebruikt dan mij !! En je brush achtergrond is ook niet meer zo standaard. En de 2 renders heb je er ook goed in gezet. Je lettertype vind ik wel tegen vallen en de kleur ervan ook omdat het me niet echt de LOTR gevoel geeft. Een border net als die van Sprunk zou ook de randen wat mooier hebben gemaakt. En je moet je sig niet te groot maken dan moet je meer opvullen en daarom moet je ook je render er groot in doen zodat je minder hoeft te opvullen. Maar toch vind ik deze sig een GROOTE verandering en krijg je van mij een 7/10 !!!

Vote : zamg0d1

Bewerkt: door cesar
Link to comment
Delen op andere websites

Nou al 2-0 :-(

Ik weet niet zo veel al van "LOTR" en ik vond deze wel leuk met die ring ^_^

Jah maar t ziet er wel een beetje vuilnis achtig uit :D vanwege de kleur en je kan natuurlijk verwachten dat veel mensen die kleur niet als hun lievelings kleur beschouwen. Maar jah je bent maar een beginner net als ik , we hebben nog veel te leren :Y

Sprunk:

Het eerste wat me opviel was dat ie aan de rechterkant wat leeg is.

En je render kon ook beter ingeblend want zo lijkt het alsof de render "er op geplakt" is.

De achtergrond lijkt ook erg simpel en heeft een lelijke kleur.

Je achtergrond,tekst en brush achter de render is dezelfde kleur en daarom lijkt het erg eentonig.

De kleur van de border past er ook niet echt goed bij.

Ik heb echt vééél beter van je gezien! :Y

Rate:6.0/10

Maar zijn brush is toch ook de achtergrond ??

Bewerkt: door cesar
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...