Vegeta Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ik ga echt niet bumpen en dat deed ik ook niet omdat ik toch voor sta
Sprunk Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Wat jij wilt joh, einde discussie. Nog even ter verduidelijkding: Stand Sprunk 0 - 2 zamg0d1 De sigs: Sprunk: zamg0d1
Arthis Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Sprunk: Ik vind het niet zo'n heel mooie sig. Wat mij als eerste opvalt is dat de kleuren eentonig zijn, en niet goed matchen. Probeer eens een nieuwe kleur in te brengen. De render kan veel meer worden ingeblend Probeer nog eens wat tuts te volgen. Ook vind ik dat je een beetje een ongelukkige maat hebt uitgekozen (450 bij 150) PRobeer eens wat minder breed, vaak is dat erg nice. Het idee is goed, maar niet zo goed uitgewerkt. zamg0d1: Een best mooie sig. De kleuren matchen echt super. Je hebt de ruimte's goed opgevuld door die horizontale lijnenen. De achtergrond is een beetje simpel. Expirimenteer wat met effectjes Ook jij hebt niet zo'n hele mooie maat (500 bij 150) Probeer eens wat minder breed, dan kan je die -lelijke- rechter render weglaten. Vote: zamg0d1 KIU, allebei
Sprunk Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Er zijn 3 reacties en 3 keer gaat het over de kleur. Wat is er in vredesnaam mis met mijn kleur. Het is gewoon de kleur van het LOTR thema, er daar moest je een sig over maken. Bovendien heb ik een andere kleur geprobeerd maar dat zag er echt niet uit
Vegeta Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Jah maar alles de zelfde kleur is ook niet mooi
.Senne Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik zal ook maar eens raten: Sprunk: ik weet ook niet goed wat ze tegen je kleuren hebben, ik vind het er nochtans vrij goed uitzien zo. je render daarentegen had je best wel wat beter kunnen inblenden, je ziet nog teveel de randen, en is een beetje pixelig daardoor. het effect erachter is wel mooi gedaan, en laat zien dat het echt een sig is die door jou gemaakt is, want jij gebruikt dat altijd (je moet me trouwens eens zeggen hoe je dat doet, ik wil het wel 'ns proberen voor achter een auto van me ) die brush op de achtergrond is ook wel mooi, alleen vrij simpel (ik gebruik die ook meestal denk ik.) de outer glow van het lord of the rings logo is best mooi, maar het logo zelf is wet te klein vind ik. je sig lijkt daardoor wel wat leeg. 7/10 Zamg0d1: de brush op de achtergrond is mooi gedaan, net als het wolken effect. de witte strook met lord of the rings op past er ook mooi in, maar om die dan twee keer te plaatsen met dan je naam erin vind ik wat minder. de tekst 'the lord of the rings': het lettertype past goed bij het onderwerp en loopt mooi over je linkse render over, maar had iets meer naar beneden moeten staan, want het raakt de grijze rand op die strook een beetje, waardoor het niet mooi in het midden staat. je linkse render dan: die is mooi ingeblend, maar had best wat groter gemogen, ik vind dat de actie een beetje wegvalt nu. de rechtse render vind ik echt niet bij de rest van je signature passen, die had je beter weggelaten en het logo van de rings in de plaats gezet. 6.9/10 het was een moeilijke deze keer , maar m'n stem gaat toch naar sprunk. al maakt dat waarschijnlijk niet meer uit bij de totale stemmen, dan moet hij er nog 3 krijgen om te winnen)
NickyHendriks Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Het zla inderdaad geen nut meer hebben want we hebben nog tot vandaag om 00:00 uur. Ik wist dat LOTR logo niet te vinden en ik heb Sprunk al een PB gestuurd waar hij dat vandaan heeft maar ik heb naar een dag of 2 nog steeds geen antwoord daarop gehad. Dus bij deze: Sprunk kun jij de URL geven waar je het logo vandaan hebt?
Vegeta Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hij is waarschijnlijk lid van planet renders en heeft deze gebruikt http://planetrenders.net/renders/thumbnail...at=0&page=2 Hij heeft denk ik de onderste gedeelte weg gegumt
NickyHendriks Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hij is waarschijnlijk lid van planet renders en heeft deze gebruikt http://planetrenders.net/renders/thumbnail...at=0&page=2 Hij heeft denk ik de onderste gedeelte weg gegumt Hij kan hem niet vinden hoor op Planet Renders. Volgens mij was het t verkkerde Topic Want ik ben ook lid van planet renders maar ik kan geen LOTR logo vinden
Sprunk Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hij komt inderdaad van planet renders af, en heb idd het onderste gedeelte uitgegumd. Sorry zamg0d1, was vergeten de link te sturen
NickyHendriks Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hij komt inderdaad van planet renders af, en heb idd het onderste gedeelte uitgegumd. Sorry zamg0d1, was vergeten de link te sturen Wat is nou de link?
Sprunk Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Die heeft cesar gegeven. Zoek anders zelf op planet renders
Vegeta Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) gwn bij zoeken lord of the rings en dan de laatste pagina kiezen, ik gaf je de verkeerde link ,hoe kan dat?? Hea de search results zijn allemaal gwn 1 zelfde link drm veranderd het naar de laatst gezochte. Bewerkt: 8 augustus 2008 door cesar
NickyHendriks Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik heb mijn Punt gemeld bij Dizzee en nu nog wachten tot hij/zij online komt
Dizzee Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Winnaar: Zamg0d1, +1 punt Verliezer: Sprunk, -1 punt Closed en updated.
Recommended Posts