Jump to content

Big 'N' Vieny


Baffie

Recommended Posts

IK heb GTA3 nu al heel ver uitgespeeld, maar de missies van ElBurro moeten toch gedaan worden, alleen het probleem is dat ik de eerste missie al niet kan halen. Op het eerste eiland kan je bijna nergens een Infernus, stinger of cheetah vinden, dus doe ik de race altijd met een Banshee, die helemaal geen grip heeft. De checkpoints zitten allemaal heel lastig, de Mafia, Triads én de Diablos zitten allemaal op mij te schieten en je auto is dus very snel in de penarie. Kan iemand er misschien een tip voor geven?
Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt misschien de auto van Ray na de missie Marked Man? Hij zei dat die bulletproof was, maar ik geloofde er niks van, als je ergens tegenaan kwam gingen de deuren gewoon kapot, vandaar. Maar is het met de tank niet mogelijk dat je eerst alle andere opponenten kapot rijdt en vervolgens de race in je ééntje gaat doen. GTA3 kan je volgensmij evenwel met codes op 100% krijgen, ik kan dat niet meer omdat ik Kenji Kasen heb doodgemaakt alvorens al z'n missies te volbrengen, maar dat maakt me niet zoveel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zei dat die bulletproof was, maar ik geloofde er niks van, als je ergens tegenaan kwam gingen de deuren gewoon kapot, vandaar.

Bulletproof betekent kogelvrij, niet kreukvrij. :rolleyes:

Of je je opponenten overhoop mag schieten weet ik niet, maar het is het de moeite waard om het te proberen. Bij meerdere races is dit gewoon mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het eerst nog een paar keer met een gewone auto proberen, lukt het dan écht niet is de tank nog altijd de optie, trouwens ik ben niet zo heel erg wegwijs met GTA3, maar wat is de beste auto (niet wat jij vind, ook niet om het geluid, maar wat de beste auto nu écht is.

Dus op

  • Grip
  • Snelheid
  • Stuurvermogen
  • Accleratievermogen
  • Afsnijkracht
  • Remkracht

Ik heb zelf wel gedacht aan de Banshee, Cheetah of Infernus, maar misschien weet één van jullie een betere of de beste van die drie waar je die race het beste mee kunt doen, dus niet de rest van het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de missie nu gehaald, het handigste was tóch met een Stinger, wel de code GESUNDHEIT 55 keer gebruikt, maar dat maakt niet uit, het ging daar veel makkelijker mee, is ook bijna de fijnste auto uit heel GTA3, (naar mijn inzien)

Link to comment
Delen op andere websites

vervelende tip natuurlijk maar je had deze missie moeten doen VOOR iedereen je op dat eiland haat, en met de Banshee is het dan zeer goed te doen hoor

nou ik had alle misies die op het eerstezaten eerst uitgespeeld en dan ben ik naar stauton island gevlucht en dan is de callahan bridge gereapreerd en dan ben ik een infernus gaan halen en danben ik naar die telefooncel gegaan en dan die race gedaan en ik had hem helemaal in een keer gedaan B)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Turismo nu gehaald, maar nu lukt de missie Big 'N' Vieny absoluut niet, de teller gaat telkens verder achteruit en het literatuur-spoor is véél te lang om de teller op 20 sec. te houden. Weten jullie daar misschien ook nog tips voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Turismo nu gehaald, maar nu lukt de missie Big 'N' Vieny absoluut niet, de teller gaat telkens verder achteruit en het literatuur-spoor is véél te lang om de teller op 20 sec. te houden. Weten jullie daar misschien ook nog tips voor?

Kun je meer info over de missie geven, van wie die is en eventuele screens. De naam komt me bekend voor maar heb geen idee waar je het over hebt, dus nu kan ik je niet helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is de laatste (telefoon)missie van ElBurro, iemand heeft z'n literatuur gejat en dat moet jij terug halen en uiteindelijk naar XXX Mags brengen. Meer weet ik totnutoe niet.

Je moet met het busje alle Pakketjes oppakken voor de klok runouts, oefening-baart-kunst-achtige-missie...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...