Jump to content
PatrickW

GTA-IV voor de PC bevestigd!

gallery_748_15_13008.png
Vele fans keken de afgelopen maanden al vol verwachting naar Rockstar, omdat het telkens weer gonsde van geruchten op het internet over een PC versie van GTA IV.
Vandaag heeft Rockstar de release officieel in een persbericht bekend gemaakt. Het spel zal op 18 November in USA gereleased worden, terwijl dat in Europa drie dagen later dus op 21 November gebeurd.

De PC versie van GTA IV zal uitbreidingen bevatten in de multiplayer mogelijkheden die exclusief voor de PC zijn.

Persbericht

( :tu: voor karamanci, die het nieuws als eerste op ons forum melde)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ik denk dat je zo'n 2 GB ramgeheugen moet hebben plus 30 GB vrije hardeschijf ruimte, videokaarten heb ik geen verstand van...

Dat ram geheugen zou wel kloppen maar 30gb hardeschijf ruimte lijkt me sterk

:cya:

Als je een game download is het ook wel zoveel, alleen als je het met een installer doet minder. Ik dacht dat je bedoelde hoeveel GB de game zelf is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Goed nieuws, ik ga hem zeker kopen (of op een andere manier bemachtigen :sst: ).

Is er al iets bekend over de videokaarten en/of andere specs?

Hier mijn verwachtingen:

Windows XP of Vista

1 GB geheugen (2 GB voor Vista)

Intel Pentium 4 2,8 GHz (Intel Core 2 Duo voor vista)

10 GB hardeschijf ruimte

DVD Station

DirectX 9.0c of DirectX 10 ondersteunende videokaarten (Radeon 9600+, GeForce 7+) met 256 MB

ADSL voor multiplayer

Muis

Toetsenbord

DirectX 9.0c of DirectX 10 ondersteunende geluidskaart

Mijn GeForce 4 kan 'm denk ik niet aan. :puh:

Nu wordt ik gedwongen mijn PC te upgraden. :7

@DenkaanHenk: Downloadable games zijn meestal hevig gecomprimeerd of geripped (grote bestanden zoals filmpjes weggehaald). Dit zal wel een 5 GB download worden. Tenzij ze zoals in Spore een hevige CD-check erin bouwen.

@ASPHALT: Welke naai-actie?

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Geweldig nieuws! Al denk ik dat de meeste fans een geheel nieuwe pc moeten gaan kopen, of deze upgrade de centjes zullen dus weer flink gaan rollen. Ik denk dat ik na de realisme van deze game, nog een hele tijd zal moeten wachten/sparen om deze te kunnen bemachtigen.

Bewerkt: door gammie_

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Geweldig om te horen dat hij ook op de PC uit zal komen. Ik heb hem zelf al op de PS 3 maar op de PC is het toch altijd veel leuker. Ik hoop dat hij wel op mijn computer past, nja geweldig nieuws PW ! :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wist dat RockStar deze stap ging zetten, ze zijn gewoon geniaal :D. Want daarmee gaan ze weer miljoenen exemplaren en €'s mee winnen. Jammer genoeg kan mijn lief PC'tje het niet aan, dus ik zal wel nooit GTA IV kunnen spelen. Een leuke add-on zou zijn dat PS3ers met PC's of omgekeerd online kunnen gaan. Maar dit zal zeker niet zijn want zover ik weet kan je dat met de XBox 360 ook niet, niet? Ik wens jullie geluk met deze titel en nu heeft iedereen z'n deel gehad. De PC heeft GTA IV gekregen, de PS en 360 ook, de Nintendo DS krijgt Chinatown Wars.. Waarom nog in discussie gaan als jullie zo'n mooie GTA-vooruitzichten hebben?

MVG,

Miek ;)

Bewerkt: door Miek

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk op de PC daar heb ik op gewacht , alleen ben wel benieuwd naar de systeemeisen denk dat ik over paar maanden wel iets aan me computer moet veranderen extra mb intern geheugen maar dat is het waard :tu::D

ps: ben ook wel benieuwd of die iets ander is als de playstation 3, vaak is dat zo :tu:

Bewerkt: door On Tour

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Ik ga hem legaal kopen, verdienen ze ook wat aan mij!

over de pc snelheid. volgens onofficieel bronnen.

Minimum System Requirements

• Operating System: Windows XP or Vista

• Processor: 2.6 GHz

• Memory: 1024 MB

• Graphics Card:

• Sound Card: 16-bit DirectX 9

• Hard Disk space: 8 GB

• Multiplayer: 512 Kbps upstream

net zo iets als COD4

kan mijn pc makkelijk aan, zeker weten. ik hoef mij er niet druk om te maken.

alleen twijfel ik over de MAX Graphics...... ATI 3870

Bewerkt: door dj peter

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...