Jump to content
PatrickW

GTA-IV voor de PC bevestigd!


gallery_748_15_13008.png
Vele fans keken de afgelopen maanden al vol verwachting naar Rockstar, omdat het telkens weer gonsde van geruchten op het internet over een PC versie van GTA IV.
Vandaag heeft Rockstar de release officieel in een persbericht bekend gemaakt. Het spel zal op 18 November in USA gereleased worden, terwijl dat in Europa drie dagen later dus op 21 November gebeurd.

De PC versie van GTA IV zal uitbreidingen bevatten in de multiplayer mogelijkheden die exclusief voor de PC zijn.

Persbericht

( :tu: voor karamanci, die het nieuws als eerste op ons forum melde)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Oh YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SR2, mag van mij nu maar in de prullenbak. (Het zelfde denk DenkaanHenk ook)

Hij komt eraan mensen !

Deze ga ik zeker kopen :eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk nieuws voor de PC gamers. Op dit moment hebben zij lang gewacht..

zelf ga ik hem niet aanschaffen omdat het spel waarschijnlijk toch te zwaar is voor mijn pc. :Y

Ik denk dat het zelfde verhaal bij mij is :-(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tof enzo maar....

Je moet weer een pc van 5 miljoen euro aanschaffen om het te kunnen spelen :duh:

Ik schat dat je er minstens 4GB ram voor nodig hebt en minstens een 8800GT en ik kan me dat niet permiteren hoor :7

Oja nu ik er aan denk......VERDOMME nu heb ik die XBOX oor niks gekocht :duh:

Als ik toch maar een beetje geduld had hé :duh:

Ochja er zijn zoveel leuke andere games voor de XBOX dus lekker gamen tot ik erbij neer val! :Y

Ik denk wel dat ik deze ga kopen,maar ik denk wel dat het vreselijk moeilijk wordt om bv. auto mods te maken i.v.m. het schade systeem. :7

Ochja.....waarom ook geen pc versie? Dan kunnen ze de blunder van GTA:CTW herstellen :7

Mvg PTC. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zouden met dit geweldige nieuws een record kunnen verbreken qua 'leden online' ? :puh: Ik denk dat er vanavond veel leden/gasten online zijn en morgen ook erg veel !

Echt fantastisch nieuws. Ik ga het zeker voor de PC kopen, dan kunnen we gaan modden. ( Ik moet het nog wel eerst leren :$ )

Voor Karamanci kan de dag niet meer stuk ! Hij heeft dit nieuws als eerste op dit forum vermeldt en hij vind het ook fantastisch dat hij op de PC versie kan modden, én hij is vandaag ook nog eens jarig... ;)

Gefeliciteerd..:D

Bewerkt: door DSgregor

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

maar het is zo een prachtig en briljant spel en dan wordt het straks helemaal verpest omdat mensen het vol mods gaan gooien :-(

Ja dat ga ik zeker doen, want de schone GTA IV versie staat dan op me PS3. En de slordige versie met mods op me PC.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zeer mooi nieuws, al is GTA IV toch wel wat overrated. Vooral na het uitspelen is er te weinig te doen in vergelijk met San Andreas. Op een nieuwe console zou je daar toch over heen moeten gaan, iets wat Rockstar niet gelukt is. Betreurenswaardig is het in ieder geval, gelukkig hebben we de modding community waar mijn verwachtingen hoog voor zijn. Hierbij heb ik het over een Mafia Stories en Gostown7 waarvan ik vind dat deze modificaties een betere engine nodig hebben. Hierbij hoop ik dat de systeemeisen laag komen te liggen zodat de modificaties niet alles te ver omhoog schroeven.

De PC versie van GTA IV is alleen bedoeld om te modificeren niet om te spelen :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In eerste instantie leuk voor de mensen die geen console hebben, maar daarnaast is het natuurlijk voor iedereen even gunstig. Iedereen met een goede PC zal straks van GTA IV kunnen genieten, net zoals de Xbox 360 en PS3-gamers dat al een tijdje konden.

Zelf ga ik het spel niet aanschaffen, omdat mijn PC dat spel zeer waarschijnlijk niet aan kan. Gelukkig heeft mijn broertje wel een goede PC, dus als ik eens zin heb om het spel ook op de PC te verkennen, dan weet ik waar ik moet zijn.. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

maar het is zo een prachtig en briljant spel en dan wordt het straks helemaal verpest omdat mensen het vol mods gaan gooien :-(

Ja dat ga ik zeker doen, want de schone GTA IV versie staat dan op me PS3. En de slordige versie met mods op me PC.

Goed idee, ga ik ook zeker doen...

Hoewel, iedereen zeurt altijd dat ze geen PS3 of XBOX 360 hebbe, mr v t merendeel van de mensen is de pc ook niet zwaar genoeg

post-97582-1218040700.png

Bewerkt: door Masturmind

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

maar het is zo een prachtig en briljant spel en dan wordt het straks helemaal verpest omdat mensen het vol mods gaan gooien :-(

Ja dat ga ik zeker doen, want de schone GTA IV versie staat dan op me PS3. En de slordige versie met mods op me PC.

Goed idee, ga ik ook zeker doen...

Ja geweldig idee.. De schone staat dus bij mij ook op de PS3. En de slordige vol mods komt op m'n PC. Dat is dan wel € 60,- waard of niet ? :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vet! Iedereen wist het al, maar het was gewoon wachten op de officiële bevestiging van Rockstar. Ook vet dat ze er exclusieve multiplayer content voor pc gaan toevoegen! =D

Nu nog hopen dat m'n pc het makkelijk aan kan, ook al is ie pas 2 maanden oud. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...