Jump to content
PatrickW

GTA-IV voor de PC bevestigd!

gallery_748_15_13008.png
Vele fans keken de afgelopen maanden al vol verwachting naar Rockstar, omdat het telkens weer gonsde van geruchten op het internet over een PC versie van GTA IV.
Vandaag heeft Rockstar de release officieel in een persbericht bekend gemaakt. Het spel zal op 18 November in USA gereleased worden, terwijl dat in Europa drie dagen later dus op 21 November gebeurd.

De PC versie van GTA IV zal uitbreidingen bevatten in de multiplayer mogelijkheden die exclusief voor de PC zijn.

Persbericht

( :tu: voor karamanci, die het nieuws als eerste op ons forum melde)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Fantastisch nieuws, ik zag het net als vele anderen eigenlijk al aankomen. Ikzelf ga het spel voor de PC zeer waarschijnlijk niet halen. 1) omdat ik het spel al heb bemachtigd voor de Xbox en 2) omdat mijn PC grootste spellen als deze waarschijnlijk niet aan kan.

Ik denk dat het vooral voor de multiplayer sector een zeer goede uitkomst biedt en dat er vast en zeker net zoals de Playstation 3 multiplayer grootste evenementen worden georganiseerd op het forum. Geweldig nieuws in ieder geval. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gewoon helemaal geweldig! YES! YES YEEES!!!

Nu heel hard gaan werken en me pc ongelofelijk upgraden en vrezen voor de specs... OMG... :roll:

@ hieronder: Yes dan ben ik jarig! :Y

Bewerkt: door joppie

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Als het ik even vlug mag zeggen: Geweldig Super Nieuws!!!

Het zat er natuurlijk wel dik in er een pc versie zou komen, maar toch, zekerheid was er niet. Nu dus wel! :)

Ik houd die datum in de gaten, zodra hij uitkomt ga ik die kopen.

btw, @PatrickW er staat een foutje in de link bij "op ons forum" onderaan.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

YEEEESSS!!! YES YES YES!!! :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

21 augustus krijg ik een gloednieuwe super PC!!!! MUAHAAH !! YES!! Eindelijk!! :dans: :dans: :dans: :dans:

Ga je dan ook je über models textureren en ingame zetten :engel:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

:tu: Nou bijdeze alle PC-gamers van de GTA games hartelijk gefeliciteerd ! jullie verdienen het ook om te genieten van het geweldige spel dat al door vele spelers met een PS3 / Xdoos360 gespeeld word !

Ik beloof jullie, ''het wachten word beloond ! ''

Greetz !

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk _O_ Nu ben ik benieuwd wat GTA IV voor een pc wil hebben :puh: Iemand een idee? :)

Ik denk dat je de systeemeisen (als je dat bedoelt) goed kan vergelijken met een game als Racedriver GRiD.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk _O_ Nu ben ik benieuwd wat GTA IV voor een pc wil hebben :puh: Iemand een idee? :)

Ik denk dat je de systeemeisen (als je dat bedoelt) goed kan vergelijken met een game als Racedriver GRiD.

Ja dat bedoelde ik ook :) Nah dan trek ik het wel :) Met gemak.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...