Jump to content
PatrickW

GTA-IV voor de PC bevestigd!

gallery_748_15_13008.png
Vele fans keken de afgelopen maanden al vol verwachting naar Rockstar, omdat het telkens weer gonsde van geruchten op het internet over een PC versie van GTA IV.
Vandaag heeft Rockstar de release officieel in een persbericht bekend gemaakt. Het spel zal op 18 November in USA gereleased worden, terwijl dat in Europa drie dagen later dus op 21 November gebeurd.

De PC versie van GTA IV zal uitbreidingen bevatten in de multiplayer mogelijkheden die exclusief voor de PC zijn.

Persbericht

( :tu: voor karamanci, die het nieuws als eerste op ons forum melde)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Gelukkig dat ik mijn bijna antieke (volgens de verkoper was hij inderdaad bijna antiek) al ingeruild heb, al geloof ik dat er toch nog het één en ander aan dit beestje schort..desondanks is het geweldig nieuws, zeker de nieuwe multiplayer-uitbreidingen :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Woow, dit maakt mijn dag weer helemaal goed :tu:

Ik las net een berichtje in de krant over een jongen uit Thailand die GTA IV ging nadoen in het echt, hij ging een taxi beroven en de chauffeur vermoorden.

Nu staakt Thailand de distributie van het "moordlustige spel" :@

Misschien lijdt de pc versie hier ook onder :(

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Heey, Forumleden;

Toen ik de topic-Titel las, Werd ik gestoord en ging een raar dansje doen. Daarna zei ik: Yippie, en was erg blij.

Ik zou graag ook de kosten willen weten. Kan ik lekker sparen; of... wachten op Sinterklaas. :puh:

Cya, Darkje

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het modden zou trouwens ook een tandje hoger moeten gezet, als je dat op GTA IV wil doen, in GTA IV is alles veel meer gedetailleerd. Ik denk niet, wat de meesten wel denken, dat je hier echt een uber computer voor nodig hebt, Crysis kwam niet voor de consele omdat hij daar te goed voor is, en de minimum spec is daar toch wel een videokaart van een Nvidia 6800, terwijl de meesten computers daar tegenwoordig al boven liggen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

YEHA!!!

Eindelijk, ik ben zo blij dat hij komt, zeker!!! Ik hoop dat mijn PC het aan kan, door iemand werd er gezegd dat de eisen ong. net als GRID zullen zijn, dan moet het op low wel lukken :Y

Nu me vader overtuigen om op 21 november naar de winkel te gaan want ik ben nog geen 18 :N

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm, ik denk dat de schatting van sprunk wel aardig klopt. op www.canyourunit.com kun je een test doen voor alle soorten games, waaronder GRID. dan zal hij waarschijnlijk wel aangeven of je systeem goed genoeg is of niet :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat je zo'n 2 GB ramgeheugen moet hebben plus 30 GB vrije hardeschijf ruimte, videokaarten heb ik geen verstand van...

Dat ram geheugen zou wel kloppen maar 30gb hardeschijf ruimte lijkt me sterk

:cya:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...