Jump to content

"goed" modellen


Bradley H.

Recommended Posts

hello, vriendelijke modders B)

ik ben de laatste tijd met Z-modeller bezig, het is me gelukt een objeckt in VC te zetten, mmm met veel moeite.

maargoed, ik wil nu wel wat anders maken dan een cubus of een baletje, hoe kan ik andere vormen maken ?

klik hier

kijk op deze pic, rechtsboven zie ik 6 vormen die ik ermee kan maken, maar hoe kan je dan ooit iets degelijks maken ?

er zijn veel opsies met Z-modeller, maar ik weet ze niet, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

miss komt dan snel mijn eerste mod uit :D

Bewerkt: door bradley1990
Link to comment
Delen op andere websites

Dus je wilt gaan modelen,

De z-modeler vind ikzelf niet zo fijn, ik gebruikt de 3Ds max (die is gratis te downloaden). Hiermee kan je heel goed en vrij simpel modelen, de z-modeler is niet echt handig om objecten te maken, ik gebruik die alleen om te texturen en de DFF en X mee te maken.

Dus, probeer het eens met de 3ds max, zou ik zeggen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus je wilt gaan modelen,

De z-modeler vind ikzelf niet zo fijn, ik gebruikt de 3Ds max (die is gratis te downloaden). Hiermee kan je heel goed en vrij simpel modelen, de z-modeler is niet echt handig om objecten te maken, ik gebruik die alleen om te texturen en de DFF en X mee te maken.

Dus, probeer het eens met de 3ds max, zou ik zeggen ;)

;) thanx, zal kijken ben zo terug voor meer gezeik, eerst kijken of ik het snap

EDIT1: waar kan ik hem downloaden ? overal staat dat ik er voor moet betalen

EDIT2: volgens mij hebben we het niet over hetzelfde, ik ben een free trial aant downloaden van 128 MB :o

Bewerkt: door bradley1990
Link to comment
Delen op andere websites

okeey dat is erg fijn :angry: de trial zal wel ongeveer hetzelfde zijn, 100€ haalik wel uit het gehuegen wat ik dan niet koop.

als die trial iets is, dan koop ik hem wel

p.s de download is over 1 uur klaar dan post ik wel weer...

Link to comment
Delen op andere websites

Bradly1990, ik denk dat er niet echt veel tutorials zijn van de 3ds max. Op zich is het niet super moeilijk als je het eenmaal door hebt, gewoon veel proberen en dan leer je het vanzelf. Succes ermee :lol:

Bewerkt: door Wauzie
Link to comment
Delen op andere websites

:unsure: waar kan je die soort Z-Modeller downloaden :unsure:

zoals eclipse zei, is deze soort Z-modeller niet te koop, ik heb ook nooit gezegt dat die ik nu heb een legale versie is...

voor de rest, laat maar zitten jongens, ik weet al wat ik wilde weten...

bedankt wauzi, voor het *3DS max*idee

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...