Jump to content

mooie achtergrond maken voor sig


blokzeil1

Recommended Posts

hee mensen ik heb een vraag ik heb al 3uur lopen te rommelen met me achter grond xD

ik gebruik adobe cs3 photoshopper

maar ik zie wel is hier wat mooi sigs met mooie achtergronden niet normaal maar echt van alles door elkaar

ik wil graag wel een screenshots laten zien maar ik krijg altijd problemen met upload van bestanden

ik hoop dat jullie een beetje weten wat ik bedoel

alvast bedankt!!

Link to comment
Delen op andere websites

hee mensen ik heb een vraag ik heb al 3uur lopen te rommelen met me achter grond xD

ik gebruik adobe cs3 photoshopper

maar ik zie wel is hier wat mooi sigs met mooie achtergronden niet normaal maar echt van alles door elkaar

ik wil graag wel een screenshots laten zien maar ik krijg altijd problemen met upload van bestanden

ik hoop dat jullie een beetje weten wat ik bedoel

alvast bedankt!!

Bedoel je met CS3 van adobe flash?

Link to comment
Delen op andere websites

hee mensen ik heb een vraag ik heb al 3uur lopen te rommelen met me achter grond xD

ik gebruik adobe cs3 photoshopper

maar ik zie wel is hier wat mooi sigs met mooie achtergronden niet normaal maar echt van alles door elkaar

ik wil graag wel een screenshots laten zien maar ik krijg altijd problemen met upload van bestanden

ik hoop dat jullie een beetje weten wat ik bedoel

alvast bedankt!!

Bedoel je met CS3 van adobe flash?

jep

Link to comment
Delen op andere websites

hee mensen ik heb een vraag ik heb al 3uur lopen te rommelen met me achter grond xD

ik gebruik adobe cs3 photoshopper

maar ik zie wel is hier wat mooi sigs met mooie achtergronden niet normaal maar echt van alles door elkaar

ik wil graag wel een screenshots laten zien maar ik krijg altijd problemen met upload van bestanden

ik hoop dat jullie een beetje weten wat ik bedoel

alvast bedankt!!

Uploaden is erg simpel: een screenshot maken van je probleem (kan gewoon met Paint), deze vervolgens opslaan, en dan via Imageshack uploaden. Erg simpel als je weet hoe het moet.

Ik denk dat je een beetje tussen de war bent tussen Photoshop en Flash, je hebt namelijk Adobe Photoshop CS3 en Adobe Flash CS3. Maargoed, je gebruikt dus flasht als ik je onderste reactie goed begrijp. Op dit forum vind je niet zoveel tutorials over dat programma, en daarom raad ik je ook aan op een grote tutorialsite te kijken, zoals Pixel2Life. Daar vind je erg veel tutorials voor alle niveaus over Adobe Flash ;)

Link to comment
Delen op andere websites

siggta1br5.th.png

zo iets zoek ik dus er zijn nog heel wat mensen met zulke mooie achtergronden maar deze vond ik even snel

net als deze achtergrond (ja deze is van een mede gtaforum lid maar ik gebruik hem even als voor beeld :puh:)

ik heb adobe photoshop CS3

maar hoe maak je ooit zulke achtergronden??

alvast bedankt!

Bewerkt: door blokzeil1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het je wel uitleggen maar het is nogal moeilijk uit te leggen. Ik heb een Vuur Tut gebruikt op GTAforum en daar een beetje een eigen draaj aan gegeven dus zelf een beetje met de Blending options Kloten[/font]

En niet te vergeten de Blurs. Ik zal wel eens proberen een Vuur Tut te maken zoals ik die vlammen heb

Wat eigenlijk geen vlamen meer zijn.

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

dankje :)

maar zulke achter gronden nog je heb ook hele rustige achtergronden maar die zo mooi zijn

tuurlijk heb je die. alleen weet ik daar niks van af dus mischien meot je wt tuts langsgaan

heb ik gedaan

of ze gebruiken een andere programma

of ze slaan heel snel ff de achtergrond over dus daar heb ik niks aan

Link to comment
Delen op andere websites

dankje :)

maar zulke achter gronden nog je heb ook hele rustige achtergronden maar die zo mooi zijn

tuurlijk heb je die. alleen weet ik daar niks van af dus mischien meot je wt tuts langsgaan

heb ik gedaan

of ze gebruiken een andere programma

of ze slaan heel snel ff de achtergrond over dus daar heb ik niks aan

Welk programma heb je?

Want ik heb een keer een vuur tut gehad die werd tot het puntje uit gelgd maar et eind beeld werd lelijk. Dus raar ik je aan nog iets beter te zoeken en die vlammen tut te doen. En dan op het einde als je de achtergrond hebt kun je weer verder met andere tuts en zo je perfecte sig maken

Ik heb hier nog een tut die mijn eerste tut was die ik snapte:

tutorialjpgbestandjw2.jpg

Nu kun jij weer photo shoppen

Link to comment
Delen op andere websites

nog iets hoe ken ik mijn sig plakken bij je handtekening????

weet het domme vraag maar weet ik veel

had nog niet zo veel met sig en photosoppers :puh:

hier is het:

Een signature in je handtekening zetten is heel gemakkelijk. Eerst en vooral moet je de link naar de afbeelding die je in je signature wilt zetten hebben. Dit doe je door met je rechtermuisknop op het plaatje te klikken en naar Eigenschappen te gaan. Je kopieert de link en gaat naar Lid Menu -> Handtekening. Daar zet je de link tussen de IMG-tags. De IMG-tags zijn:

[IMG=hier komt de link naar je afbeelding]

THNX hannewasco voor je post in een ander topic ^_^

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

nog iets hoe ken ik mijn sig plakken bij je handtekening????

weet het domme vraag maar weet ik veel

had nog niet zo veel met sig en photosoppers :puh:

hier is het:

Een signature in je handtekening zetten is heel gemakkelijk. Eerst en vooral moet je de link naar de afbeelding die je in je signature wilt zetten hebben. Dit doe je door met je rechtermuisknop op het plaatje te klikken en naar Eigenschappen te gaan. Je kopieert de link en gaat naar Lid Menu -> Handtekening. Daar zet je de link tussen de IMG-tags. De IMG-tags zijn:

[IMG=hier komt de link naar je afbeelding]

THNX hannewasco voor je post in een ander topic ^_^

dankje maar ik kijg als ik update handtekening dit berichtje

De fout is:

Sorry, maar dynamische plaatjes in de tags zijn niet toegestaan

wat nouw dynamische? ik heb helemaal geen bewegende dingen in me sig

en is gewoon 86.5kb en 400x150 dus ik heb nerges te veel van maar toch een fout!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je de verkeerde link gebruikt die je bij Imageshack krijgt, of het programma waar je het mee upload. Gebruik altijd de directe link, bij Imageshack is dat de onderste link. Verder kan het ook liggen aan hoe je je plaatje hebt opgeslagen. Je kan je plaatje het beste opslaan als .jpg, .png, of als er animatie in zit als .gif. Als dat allemaal goed is moet je hem goed tussen de tags zetten (zie de post van Hanneswasco die zamg0d boven me gequote heeft). Nu kan het niet meer mis gaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...